barry zei:
SpacingBen zei:
Herken dit probleem.. En dan met name na dagelijks (veel) geblowd te hebben en daar ineens mee stop (zoals nu) Mijn taalgebruik wordt dan simpeler dan gewoonlijk, en ik maak ook meer fouten..
Iets minder goed kunnen verwoorden zoals Caatje aangeeft komt me ook bekend voor..
Niet alleen gaat mijn taalgebruik achteruit, ik ben ook veel minder snel tevreden met de zinnen die ik typ (of uitspreek)
Mijn advies? Ga door met dagelijks blowen, maar nog beter, ga aan de ephedra. (daar ging mijn woordenschat altijd heerlijk van op vooruit)
En het allerbeste, nooit meer blowen als je absoluut niet dom wilt overkomen.. (volgens mijn pa kom ik sinds ik blow erg dom over, al zo'n 4 jaar dus..)
mijn woordenschat wordt niet simpeler, ik kan gewoon niet op woorden komen voor een tijdje dan en even latr schieten ze me terug te binnen.
vb: ben even naar een psycholoog geweest (testen op adhd) en daar was zo een test en daar kreeg ik dan 2 woorden te horen en dan moet je die 2 associeren met 1 woord
daar kreeg ik dus stoel en tafel te horen en ik kon maar niet zeggen wat het was, na een kwartiertje schoot het me te binnen (meubels)
en dit heb ik ook vaak tijdens het praten waardoor ik begin te hakkelen, kan dan gewoon niet op het woord of naam komen
(ben ik vergeten te zeggen)
ik ben ook chaotisch in men hoofd geworden
ik kan mijn zinnen niet fatsoenlijk uitspreken doordat het in men hoofd te snel gaat hierdoor begin ik ook te hakkelen. ik spreek soms ook met halve zinnen of als ik een uitleg moet doen zeg ik het vaak maar half enzo (kan het niet goed uitleggen)
kan dit ook door de weed komen en dan vooral door overmatig gebruik? of kan het zijn dat ik een blijvend letsel fzo heb opgelopen in de hersenen door het weinig eten tijdens deze periode? (het is allemaal toen begonnen eigenlijk)
(dat chaotische)
Ja dat kan door de weed komen (weet het bijna zeker..)
Ben zelf ook ontzettend chaotisch geworden sinds ik blow..
Onder invloed ben ik juist vaak ontzettend goed in staat iets tot in de puntjes uit te leggen aan iemand, maar eenmaal nuchter, leg je alles juist maar gedeeltelijkt uit.. (heeft bij mij meer met luiheid te maken..)
Het is niet aannemelijk dat je hier blijvend letsel aan overhoudt maar dat jij je hier zorgen om maakt is normaal. Mogelijk is dit ook een gevolg van overmatig blowen.. (dat kan er namelijk voor zorgen dat je je onnodig zorgen gaat maken, of zelfs paniekaanvallen krijgt..)
Je maakt je ook veel zorgen over dat eten he? Ik kan er niet zoveel over zeggen, maar het klinkt mij niet onlogisch in de oren dat je door een
te kort aan bep. voedingsstoffen (tijdelijk) wat minder taalvaardig bent.. (ben je ook vaak moe?)
Zorg de komende dagen gewoon dat je goed en gezond eet, niet blowt, en je zult (hoogstwaarschijnlijk) nergens last meer van hebben.
Is dat wel zo, dan is er iets anders aan de hand, maar dat is denk ik niet het geval als ik je verhaal zo lees..
PS, niet dat ik verwacht dat je mijn advies over ephedra wilde opvolgen, maar naar aanleiding van DZY's post wil ik je zeggen: doe dat maar niet

Ik adviseerde dat, omdat je op die manier (mogelijk) direct je woordenschat weer terug hebt, zonder dat je hiervoor eerst een aantal weken (bij mij vaak dagen) van de weed af hoeft te zijn..
Wat is eigenlijk de reden dat je een periode veel geblowd, maar weinig gegeten hebt?