Woop Woop, dag nr 3!

altamiro

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Geweldig dit, ben een paar weken geleden begonnen met m'n rijbewijs. Onlangs es gaan kijken wat mijn droomwagen (E34 525i) kost aan wegenbelasting en verzekering. Schrok me het leplazerus!

Dus ik bedenken hoe ik dat geld in hemelsnaam bij elkaar moest schrapen. 2 pakjes per dag is een goede 200 eurie per maand, ongeveer het bedrag dat ik nodig heb om die auto voor m'n deur te parkeren.

Dus de beslissing is gemaakt, heb vrijdagmiddag na m'n lunch m'n laatste peuk gerookt. Goed m'n motivatie in mn kop geprent (Die schönes wagen en onafhankelijkheid) en n paar pakjes kauwgom gekocht.

Nou .. Pfff, Heb 11 maanden dagelijks 1 tot 3 gram haze per dag gerookt, daarmee stoppen was een eitje. Heb 9 maanden 2 maal weeks pep gebruikt, de laatste 3 weken dagelijks. Daarmee stoppen beviel me al een stuk slechter (Down, kapotmoe en levenloos) maar is me ook gelukt.

Maar DIT?! Damn, ik moet een peuk, is dit vergelijkbaar met de cravings van Coke mensen? Ik word helemaal gek van mezelf, vreet me helemaal vol met snoep en andere rotzooi en probeer rustig te blijven.

Het is misschien de meest sociaal geaccepteerde verslaving die ik heb (gehad), maar zeker niet de minste.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb zelf nooit gerookt; Ik ken echter wel iemand die 7 jaar verslaafd was aan valium, die is ermee gestopt, maar het is hem niet gelukt te stoppen met roken (hij wil het wel graag). Ik weet zelf hoe afschuwelijk de afkick van benzodiazepinen is, dus als dat je lukt en roken niet moet het toch behoorlijk erin gekerfd zijn :openmouth:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
stoppen met de drugs zit dus tussen je oren ....
die auto ... vergeet die auto
iemand aan een long apperaat mag niet rijden.
stop omdat je niet langer een junk wilt zijn die in gebruikersruimtes nicotine moet injecteren in de baas zijn tijd.

je stopt omdat je je zelf bevrijd van de peuk.
BEVRIJDEN is iets anders dan stoppen voor geld of gezondheid.
sommige mensen roken al 10 jaar niet, en zijn nog steeds verslaafd.

ik ben gestopt met de tabak, nog hooked aan de weed.

altamiro

lysergine25 zei:
je stopt omdat je je zelf bevrijd van de peuk.
BEVRIJDEN is iets anders dan stoppen voor geld of gezondheid.
sommige mensen roken al 10 jaar niet, en zijn nog steeds verslaafd.

Haha, denk dat het er ongeveer zo bij mij uit gaat zien, maar ga et toch proberen, zonder is sowieso beter.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Succes! Ik vind het echt nog steeds heeeeeeeeeeeeel moeilijk om van die peuk af te blijven... :(

altamiro

So far so good, ben iig m'n weekend doorgekomen.

Zolang ik bezig ben (werken gamen schoonmaken etc) gaat het wel. Begin me wel echt af te vragen hoelang het duurt voordat die enorme drang weg is.

Constant nee zeggen is niet zo zeer moeilijk, 'tis zo fucking vermoeiend -.-'

Flameon

Badass junkie
Succes ... maar ik zou niet zo'n auto nemen als je pas je rijbewijs hebt.
Een auto kopen is niet zo duur, een auto onderhouden wel

altamiro

Hehe, ik weet het ja ..

Waarschijnlijk rij ik er binnen de eerste paar weken ook nog es een deuk in als ik geld over hou voor de brandstof.

Waarschijnlijk mijn stomste aankoop in tijden, maar droom al vanaf mn 6e van die specifieke wagen, dus zal dr gewoon zelf achter moeten komen en m weer weg moeten doen ben ik bang. Ik weet dat et stom is maarja .. Soms heeft je gezonde verstand gewoon verdomd weinig te zeggen hé :P

Bovenaan