wit poeder

millet

Newbie
joe!
heb gisterenacht toen ik van het café kwam op de grond een wietzakje met een wit poeder in. Het is nogal plakerig, heb een paar korrels op men vinger gedaan en van geproeft, het had een zeer chemische smaak en brande zeer hard om men tong. Het verdoofde niet echt. daarna een heel klein lijntje gelegt en opgesnove. Ik merkte dat ik veel minder dronke was als ervoor en dat men mond veel beweegbaarder was. kwas ook iets actiever maar kon nog altijd slapen wss door de kleine hoeveelheid. Iemand een idee wat het kon zijn. Ik dacht speed maar was niet zeker.
mercie

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik gok ook op speed, stond je gewoon wat strakker of kreeg je er ook wat meer een goed gevoel bij?

millet

Newbie
Mr.jiho zei:
ik gok ook op speed, stond je gewoon wat strakker of kreeg je er ook wat meer een goed gevoel bij?

gewoon meer actief en geconcentreerd. Had niet echt een ander gevoel kwas wel minder dronken

Mac...

Badass junkie
zeer waarschijnlijk idd ja..
mja je weet het nooit helemaal zeker, je weet nooit wat je tegenkomt...
maar goed, iemand zal het vast gewoon verloren zijn, dus zal zo'n vaart niet lopen..

Imke

Badass junkie
Ik was graag in jouw plaats geweest. :P Maar aan de andere kant vind ik het wel niet echt slim om dingen die je vind zomaar op te snuiven.
Nou goed, ik denk ook speed. :)

needlefreak

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Ik was graag in jouw plaats geweest. :P Maar aan de andere kant vind ik het wel niet echt slim om dingen die je vind zomaar op te snuiven.
Nou goed, ik denk ook speed. :)

Ik heb eens een envelopje speed gevonden in een pakje sigaretten dat op de grond lag.
'k Ben er ook niet vangebleven hoor. :mrgreen:
Het was ook speed, kon je goed ruiken.

Imke

Badass junkie
Ja ik zou het ook niet laten :mrgreen:
Maar misschien had deze kerel er geen ervaring mee en dat is toch wel een beetje meer riskant vind ik. :)

pepito

Bewuste gebruiker
needlefreak zei:
Mac... zei:
ja als je al weet hoe het ruikt verandert dat wel een beetje
Idd. Moest ik er niks van kennen, zou ik ook niet zomaar een onbekend poeder in m'n neus jagen. :mrgreen:

vindt t nogal onbezonnen actie....onbekend wat, dan even proeven en vervolgens snuiven....
hoop maar dat hij in een opgeruimde omgeving verblijft..

millet

Newbie
geen nood ik heb al wel wat ervaring met drugs (niet overdreven veel maar toch). maar ik heb wel enige kennis van drugs en we waren met een man of 4. Het was ook een heeeel kleine lijn. Maar jullie hebben wel gelijk als ik nuchter geweest was zou ik het wss ook niet gewoon snel getest hebben ookal was het maar een beetje

Als het echt chemisch smaakt en brandt dan is het zo goed als zeker speed en mischien nog wel goede ook.
Als ik een zakje zou vinden (maar dan niet met speed want dat snuif ik niet dat slik ik in) zou ik ook eerst proeven voor ik het zou snuiven maar ik zou het zeker uitproberen
:smilingimp: :grin: :openmouth: :wave:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Er zijn zoveel stoffen die al met een paar miligram volledig actief zijn.
Het is echt gevaarlijk om gewoon maar een klein lijntje te leggen. :openmouth:

Tschabos

Newbie
Fijn gemaakte aanmaakblokjes met een klein beetje water.. of iets wat er op lijkt. Gebruik je niet veel speed. En je kunt nu wel slapen, is het geen speed. Misschien heel lafjes…

zommes

Badass junkie
Wat een domme actie om dingen van de grond in je mond te stoppen en daarna op te snuiven.

Het zal uiteindelijk wel speed zijn geweest, maar toch achterlijk.

Bovenaan