Winderigheid

Mindgamer

Badass junkie
Ja, winderigheid ja! Ik ben ook maar een mens, een mens die zijn scheten onmogelijk kan inhouden, omdat hij anders dan vergaat van de steken in zijn buik.
Hoe gaan jullie om met winderigheid in een relatie? Gaan jullie na een maand al lopen ruften in bed? Of doe jij zo goed mogelijk je best om het in te houden? Van scheten in houden krijg je overigens domme ideeën van, en ik denk dan ook dat gasten zoals AT eens wat meer scheten moet laten!

Bestaan er overigens middeltjes om winderigheid te bestrijden?

Gr.

ArieKanariE

Bewuste gebruiker
boeit me allemaal niets .. ik schijt me gewoon leeg :)

ben knap genoeg om ermee weg te komen, dus zolang als ze niet al te erg gaan stinken die scheten, kom ik dan zelfs ook nog weg met mijn nare karakter :smoke:

:rock:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Iedereen laat winden. Inhouden van winden en boeren is onnatuurlijk, en slecht voor je stofwisseling. winden bestaan uit methaangas, en daar krijg je hoofdpijn van.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tyler en ik geven hele concerten voor elkaar! Ok, niet in het begin hoor, maar na een half jaar ongeveer, begonnen de scheetjes in elkaars gezelsschap steeds vaker voor te komen. Daarvan waren de eerste paar natuurlijk ook nog wel per ongeluk, maar toen we allebei zeker wisten dat we ondanks die winden elkaar nog steeds leuk vonden, lieten we ze lekker vliegen!

Wist je trouwens dat het heel ongezond voor je lichaam is, om je scheten steeds op te houden? Die giftige gassen tasten je darmen aan (ok, en dat zeg ik op een drugsforum :grin: ).

Opa

Bewuste gebruiker
^.. :hearteyes: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Maaruh bij ons doen we er ook niet zo moeilijk meer over.. Een zuchtje wind moet kunnen toch??? En die paar keer per jaar dat ik zo'n darmexplosie voel aankomen, ga ik wel ff op de wc zitten... :rolleyes:
Onze kat heeft er helemaal 't schijt aan BTW! :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik stond eens in de bus, te ruften, door een combi van bruine bonen met spek en uien. daarna griesmeelpudding. Dan houd ik ze echt niet in hoor...

Serenity

Badass junkie
In een langere relatie maakt het inderdaad niet zoveel meer uit, maar als het té erg wordt ga ik toch gewoon even naar het toilet. Wel zo fris.

caatje

Badass junkie
Scheten laten onder de dekens of agesloten ruimte ala auto, gatver de gatver. Nee echt ik heb een luchtjes fobie en kan daar echt erg onpasselijk van worden. Slechte adem en boeren. Ohw my God, niet bij mij in de buurt aub. Niet dat je geen scheet mag laten bij mij in de buurt maar ik moet wel weg kunnen lopen naar een ruimte/plek waar ik er geen "last" van heb.

Het geluid kan me werkelijk niet boeien, kan er zelfs hartelijk om lachen maar waarom die geur?

Djo

Badass junkie
Marla Singer zei:
Tyler en ik geven hele concerten voor elkaar! Ok, niet in het begin hoor, maar na een half jaar ongeveer, begonnen de scheetjes in elkaars gezelsschap steeds vaker voor te komen. Daarvan waren de eerste paar natuurlijk ook nog wel per ongeluk, maar toen we allebei zeker wisten dat we ondanks die winden elkaar nog steeds leuk vonden, lieten we ze lekker vliegen!

Wist je trouwens dat het heel ongezond voor je lichaam is, om je scheten steeds op te houden? Die giftige gassen tasten je darmen aan (ok, en dat zeg ik op een drugsforum :grin: ).

Hahahaha, gekke Marla en Tyler!
Ik ben 10 jaar samengeweest met mijn ex en woon(de) daarna ook nog samen. Dus bij ons is niks te dol! Daarom zal ik hem dadelijk echt ongelooflijk missen. Wat heb ik gedaan, door mijn relatie te verbreken. Hopelijk ooit een dag, dat het weer goed komt en dat bekronen we dan maar door een heus schetenconcert!

:rockband:

BifiWorst

Belezen gebruiker
Mindgamer zei:

Gr.

Meen je dat? :grin:
Je laat toch gewoon een scheet als het moet, niet dat ik op restaurant scheten zit te laten ofzo.
Maar je zegt het zelf 'ik ben ook maar een mens'.

Fart on!! :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
hee lieverd, kom eens onder de deken, ik wil je een geheimpje vertellen.

-PFRRRRT-

Ja op zulke momenten moet je ze wel ff inhouden....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tijdens/vlak voor/na de seks is het bij ons trouwens wel een beetje not done hoor! (Behalve kutscheten, want daar kan een vrouw niets aan doen...).

Aking

Wijs gebruiker
Supervlieg is een winderig persoon... en dat nog wel waar dames bijzijn :openmouth:
(opvallend detail... toen dr een homosexuele meneer bij was waar hij stiekem een crush op had liet hij ineens totaal geen scheetjes meer :rolleyes: )

Aking

Wijs gebruiker
Niet zo miepen jij!

Anders was dit de laatste keer dat ik je weer naar binnen liet nadat je wegging of ging roken op t balkon :mrgreen:

Serenity

Badass junkie
Aking zei:
Supervlieg is een winderig persoon... en dat nog wel waar dames bijzijn :openmouth:
(opvallend detail... toen dr een homosexuele meneer bij was waar hij stiekem een crush op had liet hij ineens totaal geen scheetjes meer :rolleyes: )

Ik heb zo onderhand alweer afweermechanismen opgebouwd :P

cropp

Badass junkie
Serenity zei:
Aking zei:

Ik heb zo onderhand alweer afweermechanismen opgebouwd :P

of het liep er langzaam en zonder geluid uit omdat alle druk weggevallen was

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
StarGuitar* zei:
Mindgamer zei:

Gr.

Rennie Deflatine?
Overigens nooit gebruikt, k heb nergens last van.

Je bent wat je eet! :wink: Een paar koppen snert of een bruine bonenschotel, is niet aan te raden als je net een eerste date hebt...

982

Bewuste gebruiker
Ik en mn vriendin laten ze ook gewoon gaan, als het slecht ruikt, duiken we wel even weg.

Maargoed, het is het fijnst om gewoon jezelf te zijn en ik ga me niet inhouden als er wat uit moet.

Drientje

DF-koning
982 zei:
Ik en mn vriendin laten ze ook gewoon gaan, als het slecht ruikt, duiken we wel even weg.

Maargoed, het is het fijnst om gewoon jezelf te zijn en ik ga me niet inhouden als er wat uit moet.
Ik schaam mezelf niet voor de werking van mijn lichaam.

Holden

Bewuste gebruiker
Inderdaad in't begin wat onwennig maar het is tenslotte maar een natuurlijke reactie. Als je partner hierover in een serieuze relatie nog een probleem maakt is ie behoorlijk bekrompen :)

Aalpoepert

Badass junkie
Wij laten ze gewoon :grin:
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!

Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen :grin::grin:

Drientje

DF-koning
Stighar zei:
Wij laten ze gewoon :grin:
Vaak proberen we ze zo luid mogenlijk te laten, en meestal proberen we te ruiken of er een luchtje aan zit. We zijn niet alleen dol op hachee, bonen, spruitjes en eieren omdat het lekker smaakt! Het geweldigst is nog wel de wind die na een spruitjesomelet aan komt zetten!

Mijn vriendin en ik zijn echt een stel petomanen :grin::grin:
En dan samen in bed elkaars scheten ruiken onder de deken.... :tearsofjoy:

Ja precies

Bewuste gebruiker
Kan er niks aan doen, maar ik vind winderigheid totaal niet sexy :grin: . Zeker in het begin van een relatie vind ik het nogal een afknapper in bed. Als ik eenmaal echt van iemand hou, kan ik het wel handelen, maar dan nog: het is niet sexy!

cronos

Wijs gebruiker
haha wat een topic :grin: ,ik probeer ze te in te houden bij het bijzijn van mensen...anders zeg ik dat ik een scheet moet laten,dat ze best uit mijn bijzijn weg gaan of andersom :P

Bovenaan