Wiltgroei @ ruigoord

dropkick_tamas

Experimenterende gebruiker
21/02/09
22:30-08:00
8 euro

Concrete Wiltgroei Drum n Bass/Jungle Line up:
* Apuhzakuh (Wag & Fuwu)
* Field Marshall Fred + Rude Monkey (dubpirates)
* Metronoom + Mc Itchy
* Wicked Nick (HTK)
* Miss B. (pauzeclub) + Toon Lightknight (dutchdubdocters)
* Sam. C (DDB)
* MC Dranaline

Chai & Chill out by Freaknation
Public transport: Bus 82

http://www.myspace.com/iandiconnections

Aking

Wijs gebruiker
erm...

Wanneer is het?
wat kost het?
van hoelaat tot hoelaat duurt het?

En daarbij zouden regeleinden handig zijn :rolleyes:

Aking

Wijs gebruiker
AT wat is in deze het nut van het quoten van mijn post zonder er ook maar iets aan toe te voegen?

Mijn punt lijkt me duidelijk zat, ik denk dat het onnodig is om mijn punt nog een keer te herhalen, en daarbij voegt jou post in deze niks toe (althans, dat is mijn mening)

Finesse*

Belezen gebruiker
Ken de jongen die het organiseert, ben tot nu toe alle 3 de voorgaande edities geweest en ben zeker van plan hem weer bij te wonen.

Aanrader, overigens. :)

Angramar Temenos zei:
Ik wil extra benadrukken dat de informatie ontbreekt, omdat ik het wel interessant vind.
:tearsofjoy: .. Posts.

Paikea

Belezen gebruiker
Kan iemand misschien wat meer over ruigoord vertellen? Als ik met de auto kom, kan ik daar dan een beetje normaal parkeren? Zijn er slaapplekken of kun/mag je een tentje meenemen? (beetje koud in deze tijd van het jaar, ik weet het :grin: )

Aking

Wijs gebruiker
Parkeren is er prima mogelijk, ze hebben een redelijk parkeerterrein voor de ingang.

En er staan eigenlijk altijd wel wat busjes/campers waar mensen in blijven slapen, dus het is vast geen probleem om een tentje neer te zetten of in je auto te slapen

Drientje

DF-koning
Paikea zei:
Kan iemand misschien wat meer over ruigoord vertellen? Als ik met de auto kom, kan ik daar dan een beetje normaal parkeren? Zijn er slaapplekken of kun/mag je een tentje meenemen? (beetje koud in deze tijd van het jaar, ik weet het :grin: )
Ja, je kunt normaal parkeren en nee, je mag niet kamperen.

Ruigoord, ooit een lief dorpje vlakbij Amsterdam nu culturele vrijhaven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ruigoord

Wel heel commercieel geworden, veel heel veel druggies en de hippie spirit is op normale feesten ver te zoeken. Leuk voor tussen door feesten.

Paikea

Belezen gebruiker
Ok, bedankt mensen.

Heb ik dus niet veel aan, zo in de winter/voorjaar. Tenminste, niet als ik daar wil trippen. Dat zou dus echt in de zomer moeten, als ik daar ook wil kunnen rusten voor ik terug naar huis ga. Ander keertje dan maar! Bedankt Drientje en Aking.

Is het daar elk weekend feest of is het alleen open voor georganiseerde feesten als deze?

Bovenaan