wilde nacht

MLjah

Newbie
Ik heb deze vrijdag de nacht van mn leven beleefd (thnx to xtc, mdma, ket en wiet) maar jammer genoeg ben ik bijna alles vergeten :mrgreen:
Ik zou graag een tripreport schrijven maar dat zit er dus niet in..

Ik zit nu met een vraag.. ik had een zakje pillen, maar dat poeder (restanten van de pil) dat erin blijft zitten, kun je dat snuiven? of best gewoon dippen? ben niet van plan om het weg te gooien want het is best veel :d
iemand ervaring met pille snuiven? heb gehoord dat het sneller, maar korter werkt en dat het kk hard brand in je neus.. klopt dit?

misslinda

Bewuste gebruiker
pillen snuiven doet me pijn!! ik heb het ook een keer geprobeerd ik heb gewoon kwartier moeten huilen van de pijn hahaha (nou ben ik een watje met snuiven hoor, snuif eigenlijk helemaal niks) maar het werkt een stuk sneller en een stuk beter

maar ik zou het nooit meer doen

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Pillen zijn gemaakt om te slikken er zitten vaak vul- en bouwstoffen in. Een pil wordt niet goed opgenomen dus zou er een bommetje van maken of het in een capsule doen.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
misslinda zei:
pillen snuiven doet me pijn!! ik heb het ook een keer geprobeerd ik heb gewoon kwartier moeten huilen van de pijn hahaha (nou ben ik een watje met snuiven hoor, snuif eigenlijk helemaal niks) maar het werkt een stuk sneller en een stuk beter

maar ik zou het nooit meer doen

Schat, je weet toch dat snuiven niets voor jou is? :wave:

onlypills

Experimenterende gebruiker
Ik zou gewoon lekker dippen. Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat iemand MDMA poeder snoof en ik zie niet in waarom je niet gewoon zou dippen. Behalve dat het misschien vies smaakt.... :)

dernael

Bewuste gebruiker
inderdaad, gooi het in een bommetje, lijkt me het beste.

Snuiven werkt inderdaad sneller, maar fijn is anders.

Dernael. :stoned:

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Haha, pil snuiven....I DARE YOU :openmouth:
Ja, dat brand als de hel en meer dan een kwartje ga je er niet in krijgen. Daarna ben je takkewappie en probeer je weer nieuwe dingen als water snuiven om het schoon te spoelen.
Niet aan te raden dus.

Stop het in capsule dan is het zo weg en heb je die ransige smaak niet.
Voor een echt ubergore ervaring lik je het op en spoel je het wel met een klein slokje droge witte wijn. Ik denk dat dat toch wel het smerigste is wat ik ooit heb geproefd.

Bovenaan