Wijn of bier?

......Natuurlijk!

• BIER

Stemmen: 19 82,6%
  • WIJN

Stemmen: 4 17,4%

• Totaal aantal stemmers
    23

Kim

Wijs gebruiker
Dit is altijd heel intresant. Want van bijde kan je flink van de kaart raken.
Alleen van wijn word je melig, en van bier word je meestal happy... Is dat niet het zelffde?..... Nee zeg ik je want wijn dat is vooral zoete maakt je heel lacherig en geeft ene gelukzalig gevoel, terwijl bier je een lekker gevoel geeft naarmate je eer ene paar op hebt kan je ook dan een bier te veel hebben en wordt je argresief, dat heb ik dan met vrienden gemerkt om mij heen.

Onthoud: Wijn na bier geeft veel plezier :grin:
Maar ook: Bier na wijn is ook best fijn :mrgreen:

MetaalKonijn

Badass junkie
Ik kies voor bier. Aangezien bier d'r altijd wel ingaat. Al geeft wijn een happy rush en kippenvel gevoel, zo'n "wanna rub my belly and say "aaaaaaahhhhh"" gevoel.

minn

Badass junkie
Dit is écht écht een moeilijke keus.
Wijn uit pak is nmlk echt geweldig (staat nu ook voor me)
maar halve liter bier van de aldi is ook vét stoer.

Ik stem niet,
ben blanco :beer:

Jeller

Badass junkie
idd de 'allebei' mogelijkhied is er niet hé minn :sunglasses:

maar als ik moet kiezen ga ik toch voor bier, das lekkerder en van wijn heb ik gelijk een ergere kater

Play_bunny

Wijs gebruiker
Zeker weten wijn. Maar dan wel een Zuid-Afrikaanse. Die vind ik persoonlijk erg lekker :).

Jeller zei:
van wijn heb ik gelijk een ergere kater

Dan heb je toch geen goede wijn. Als je goede wijn hebt, krijg je geen hoofd pijn. Tenzij je natuurlijk heel veel drinkt en niet genoeg water die dag hebt gedronken. Maar dat heb je dan ook met bier :).

melissa

Wijs gebruiker
wijn....een zoete rose of een fruitigge witte.......
deze twee staan al klaar op de aanrecht voor vanavond :beer:
nu alleen maar hopen dat t niet werkt als een trigger voor dat andere ellendigge witte spul......
word een grote test dus vanaaf........

zommes

Badass junkie
Allebei, alleen niet door elkaar.

Indien wijn: Rood, Frans... soms wit, Frans. Chileens moet soms ook kunnen. De rest waag ik me niet eens aan.

minn

Badass junkie
Jeller zei:
idd de 'allebei' mogelijkhied is er niet hé minn :sunglasses:

maar als ik moet kiezen ga ik toch voor bier, das lekkerder en van wijn heb ik gelijk een ergere kater

haha idd,
slécht hoor :sunglasses:

BillyBilo

Badass junkie
na het aantal biertjes ga ik over op wijn, anders krijg ik het niet door mijn strot heen, maar daar word je wel lekker wasted van :beer:

Jeller

Badass junkie
zommes zei:
Allebei, alleen niet door elkaar.

Indien wijn: Rood, Frans... soms wit, Frans. Chileens moet soms ook kunnen. De rest waag ik me niet eens aan.
bier op wijn is venijn
wijn op bier is plezier

klopt echt wel hoor, vooral in grote hoeveelheden van één van de 2 klopt het

Imke

Badass junkie
Ook geen 1 van beiden, ik ben af van den drank.. maar als ik echt zou moeten kiezen, kies ik toch wel voor wijn..
Straalt meer klasse uit. :smoke:

candy

Bewuste gebruiker
een glaasje gekoelde witte wijn is heerlijk.................maar een lekkere koude jupeler(bier) heeft toch nog net dat ietsje meer. :wink:

candy

Bewuste gebruiker
een glaasje gekoelde witte wijn is heerlijk.................maar een lekkere koude jupeler(bier) heeft toch nog net dat ietsje meer. :wink:

MetaalKonijn

Badass junkie
Blijkbaar. Maar wel coke & pep gebruiken. Logica ontbreekt me een beetje. Maar als dat Frisco z'n mening is.

Deranged

Badass junkie
De logica is simpel, het is een kwestie van smaak. Ik prefereer speed en ja zelfs coke ook boven alcohol. Ik gebruik overigens geen van drieen om dat ook nog eens duidelijk te maken.

live fast die Young

Belezen gebruiker
WIJN voor mij, geen twijfel mogelijk
kan normaal bier niet door me strot krijgen, behalve als het op een warme dag is, 1 koud pilsje, maar dat was het dan
ben helemaal weg van wijn... zalig..

nutsss

Wijs gebruiker
WIJN

en dan de rode graag. Welke maakt niet uit.

alleen op een terrasje in de zon uiteraard een biertje

Marlon

Belezen gebruiker
Wijn is lekker in de zomer in het vondelpark, bier eigenlijk ook, doe beide...
Wijn is lekker op de bank als je met vriendinnen bent, bier eigenlijk ook nu ik erover nadenk, tis maar net wat je in huis hebt of waar je trek in hebt...
Bier is weer lekker op borrel en tijdens het uitgaan drink ik bijna altijd bier...

Dus ik denk dat mijn keuze toch naar bier gaat als het moet, hoewel ik allebei wel kan waarderen, hangt gewoon echt van het moment af...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
eigenlijk lust ik het allebei wel eens graag.

op een zonige zomerdag liefst een frisse pint, maar dan diezelfde dag savonds een goei glaske (liefst rode) wijn bij een kaarske en een zjeeke etc...

Jeller

Badass junkie
Deranged zei:
De logica is simpel, het is een kwestie van smaak. Ik prefereer speed en ja zelfs coke ook boven alcohol. Ik gebruik overigens geen van drieen om dat ook nog eens duidelijk te maken.
ja omdat coke en speed wss ook leuekr zijn dan alcohol.. maar moet alcohol daarom illegaal gemaakt worden?

zommes

Badass junkie
Hij bedoelt dat de aard van de logica doodsimpel is omdat het een kwestie van smaak is.

Meer niet.

Jeller

Badass junkie
ja ik snap nu door mijn post te herlezen ook niet waarom ik dat juist schreef :confused:

de laatste zin toch niet

slowcheetah

Experimenterende gebruiker
Doe mij ook maar een biertje! Wijn, tja..... Op zich vind ik de 1e slok wel lekker maar daarna droogt mn mond geheel uit. Die droge wijn valt dus zeker af. Dan komen we op zoete wijn. Waar ik na 1 slok al op springen sta, wat een zoet spul is dat zeg, zeker dessert wijn. Verder vind ik Glu wijn de enige wijn die nog redelijk te drinken valt, maargoed misschien komt het later nog wel dat ik het ga waarderen.

eliXer

Experimenterende gebruiker
Wijn ( vind ik ) is voor ouwe kakker rode wijn is zelfs gezond als je elke dag een glas drinkt, schijnt je aders te zuiveren .. :openmouth:

Fishhead07

Wijs gebruiker
slowcheetah zei:
Veel bier zuivert de informatie in de hersens dmv afsterving vd hersencellen........ telt die ook?

haha ik vind van wel :P

Gelukkig drink ik niet veel dus beperkte schade :d maar met andere drugs haal ik die dubbel en dwars in :flushed: :sunglasses: voornamelijk X dan want de rest momentele ff niet.

:wave:

Psilo

Bewuste gebruiker
Moeilijke keus, ligt aan de situatie. Maar ik stem voor bier, maar dan bedoel ik wel speciale biertjes met en hoger percentage alcohol.

Bovenaan