WIJN hok

minn

Badass junkie
Wat is jullie favo wijn?
de mijne is *leest voor van pak*

'Rebenschoppen Rode tafelwijn' uit pak, 99 cent :grin: 1 liter!

:sunglasses:

MetaalKonijn

Badass junkie
Rode wijn prefereer ik, al drink ik de laatste tijd niet zoveel wijn meer, misschien maar weer eens aan beginnen, voor den afwisselink. M'n standaard fleske is altijd die met 't roze etiket bij de superdeboer, die €1,80 is. (kan nu niet voorlezen van fles :P )

MetaalKonijn

Badass junkie
Pakken zijn enkel bestemt voor ijsthee, en melk, dudette, in mijn nederige opinie. :mrgreen: :mrgreen:

Komt gewoon omdat ik 't stiekem enkel doe voor de kurk :P

Ellesdee zei:
ik hou nie van wijn... bah

WAT DOE JE HIER DAN? :angry: :angry:

:wink:

minn

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Pakken zijn enkel bestemt voor ijsthee, en melk, dudette, in mijn nederige opinie. :mrgreen: :mrgreen:

Komt gewoon omdat ik 't stiekem enkel doe voor de kurk :P

Ellesdee zei:
ik hou nie van wijn... bah

WAT DOE JE HIER DAN? :angry: :angry:

:wink:

Dúdé
wijn in pakken is voor de échte zuiperds. Voor de barbaren. Voor de stoere menschen. Voor de échte oertijdse menschen!

Dussss
JE HOORT ER LEKKER NIET BIJ NENENENENEEE

zommes

Badass junkie
Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.

Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.

Jeller

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
*hoort grote stilte en ziet westernplant voorbij rollen.

kút.
hehe een goedje :beer:

wijn is goed voor bij een jointje imo
ofwel om je extra te bezuipen na het bier, maar de kater is idd wel groter dan bij bier

liever rode dan witte ook

Lana

Wijs gebruiker
Witte Canei!!!!!
Ze zeggen weleens dat je die niet tot de wijnen mag rekenen. Maar ik noem het wijn, en hij 's super!! :grin:

MetaalKonijn

Badass junkie
Wat iedereen zegt over hoofdpijn/kater ervaar ik helemaal niet zo, krijg hier eigenlijk eerder een flinke kater van een paar liter bier, dan een fles wijn. Dronken zijn van wijn, is eigenlijk ook een stuk leuker dan bezopen zijn van bier. Vrolijker en warmer enzo :mrgreen:

Intoxicated

Wijs gebruiker
droge witte wijn...

Is die wijn in pakken van de aldi niet van die verschrikkelijk zoete druivensap met alcohol zeg maar? Ik krijg altijd echt rillingen over mijn rug als ik dat soort shit drink...

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik drink of witte wijn uit Californie of wiite wijn uit Zuid-Afrika (deze laatste het liefst :grin:)
Op dit moment heb ik een fles Mooi Kaap.

BacingsPen

Badass junkie
zommes zei:
Wijn uit een pak is ontzettend smerig en je krijgt er gegarandeerd hoofdpijn van.

Mijn 'favo wijn' is Franse Medoc.

You're right :)

Medoc is inderdaad wel te doen dacht ik, tenminste als het dezelfd is als die van de aldi?

Echte favoriet: Franse Cahort.. Meeste wijnen uit deze streek zijn goed, alleen omdat ik deze met mijn EX ontdekt heb, ligt deze wijn behoorlijk gevoelig :wink:

En verder, die van ED lijkt me ook goed te doen :P

dallandra

Wijs gebruiker
ik houd van zoete witte wijn,maar in de supermarkt weet ik nooit welke ik moet kiezen..iemand nog aanraders?

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
witte wijn: diegene die lekker zijn, kan er niet echt een naam opplakken want elk jaar is weer ander.
Wijn uit karton is idd druivensap met alcohol.

Normaal is zoete witte wijn 1 vd duurdere soorten, dus als je zoete wijn hebt tegen 1 euro per flex ben je rioolwater aan het drinken + garantie op hoofdpijn.

rode wijn eigenlijk alleen bordeaux en dan nog is het tegen men zin

Play_bunny

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Verdacht weinig rode wijn liefhebbers, merk ik op.

Rode wijn is wel lekker, maar zeker met dit weer is witte wijn of rose toch lekker. Rode wijn vind ik persoonlijk wat zwaarder dan witte wijn of rose. Dat is naar mijn mening echt meer een wijn die je bij het eten drinkt.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
dallandra zei:
ik houd van zoete witte wijn,maar in de supermarkt weet ik nooit welke ik moet kiezen..iemand nog aanraders?

Ja, Bardolino (Italiaanse roze/rode wijn), smaakt redelijk zoet en kost tussen 3 en 6 euro..
Of goede witte wijn is Chardonnay (ook Italiaans) ,maar wel iets duurder, rond 8 euro.

caatje

Badass junkie
Wijnboeren komen om bij schoonmaken vat
PERIGUEUX - Een bejaarde Franse wijnboer en zijn zoon zijn donderdag gestikt in giftige dampen uit een wijngistingsvat. Dat meldden de Franse autoriteiten vrijdag.

De wijnboer wilde een oud vat schoonmaken. Hij kwam door verstikking om het leven toen hij het vat opende dat ruim een jaar gesloten was geweest. Zijn 47-jarige zoon schoot hem te hulp, maar verloor zelf het bewustzijn en overleed eveneens.

Das ook wat.

bron

caatje

Badass junkie
hoodpijn krijg je Na-wijn

of Wijn:

minn

Badass junkie
Ik heb mijn wijnpak laten vallen, rode wijn, op mijn rode kleed.
Zie je toch niet, dacht ik.
Deze ochtend, schrik me een hoedje :openmouth:
Een vet grote donker-donkerrode plek op mijn normaalrode kleed :(

dallandra

Wijs gebruiker
minn zei:
Ik heb mijn wijnpak laten vallen, rode wijn, op mijn rode kleed.
Zie je toch niet, dacht ik.
Deze ochtend, schrik me een hoedje :openmouth:
Een vet grote donker-donkerrode plek op mijn normaalrode kleed :(

je had er meteen zout op moeten strooien..

minn

Badass junkie
Heb geen zout op mn kamer.. En naar beneden lopen was ook geen optie.
Helaas, heb nu mn poef er maar bovenop gezet :beer:

Bovenaan