Wiethasj

Wat is het verschil tussen Hasj en wiethasj? Onlangs las ik "Wiethasj-structuur" en "Hasj-structuur", wat is precies het verschil tussen de twee? Wat is beter? Bij voorbaat dank✌️

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik kan je er niet super veel over vertellen maar ik denk dat ik weet wat er word bedoeld. Bij wiethasj wordt de THC e.d. uit een hoge kwaliteit wiet top gehaald zoals we die hier in NL kweken en is dus sterker. Die wietplanten zijn genetisch geselecteerd op veel THC dus dat zal die hasj ook hebben. Maar bijv hasj uit noord-Afrika wordt van planten gemaakt die minder hoge concentraties THC hebben in verhouding tot andere cannabinoïden zoals CBD en is dus wat milder in sterkte.

Ik gaf zelf altijd de voorkeur aan hasj/wiet met relatief veel CBD omdat wiet met extreem hoge THC concentraties niet meer natuurlijk is en ook is gelinkt aan meer paranoïde highs en aan schizofrenie.

Gunz For Hire

Experimenterende gebruiker
In mijn ogen is “wiethasj” een hele zachte hasj die zéér makkelijk te brokkelen is, gewoon met je vingertoppen of nagels wat heen en weer bewegen en het kruimelt al.

Vaak ook erg plakkerig en je word er echt knetter stoned van. Goeie wiethasj vind ik qua stoned/high effect ook vele malen sterker dan de meeste wiet en hasj soorten. Geen beginners soort als je ‘t mij vraagt.

Over soortjes kan ik overigens niks vertellen..😅 dat word er bij het halen nooit bij verteld.

Bovenaan