Wiet Walhalla

stoner88

Experimenterende gebruiker
Ik had een goed idee. Hoe ziet jouw Wiet Walhalla er uit? Dus, stel dat er wiet is in de hemel.. Hoe zou het eruit zien? Post pics, ik zal het ijs breken.

TrippyShit

Badass junkie
Als de hemel zo goed is als mensen beweren, dan zal je je zo goed voelen constant dan er geen drug aan kan tippen. Waarom weed roken dan? :P En anders ga ik er nu gaan plaatje van op zoeken gewoon. Gewoon geen zin in nou

stoner88

TrippyShit zei:
Als de hemel zo goed is als mensen beweren, dan zal je je zo goed voelen constant dan er geen drug aan kan tippen. Waarom weed roken dan? :P En anders ga ik er nu gaan plaatje van op zoeken gewoon. Gewoon geen zin in nou

Haha, het is ook al laat :wink:

cropp

Badass junkie

verder, een vishengel, een paar pilsjes, een broodje ham kaas en 2 vrienden van me...

iets van waarde heb ik niet nodig, misschien nog een kussentje, een gitaar en een jambeh...

blu

Bewuste gebruiker
Geef mij een bank en een tv waar ik wat films op kan kijken en ik ben al tevreden.

Launched

PepTalk zei:
Dreuge zei:
Een kroeg, snackbar en coffeeshop in één? :)

Dan is er hier een wiet walhalla :grin:
Het is alleen meer een broodjes zaak, maar bittergarnituurtje ed. hebben ze ook!

Hoe zit het met de wiet en het bier dan?

Mijn walhalla? Super veel kleur (natuur), mensen om me heen, genoeg drugs en als het ff kan zonder al te veel schadelijke gevolgen (moet toch nog de hele eeuwigheid mee he dat brein).

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Launched zei:
PepTalk zei:
Dreuge zei:
Een kroeg, snackbar en coffeeshop in één? :)

Dan is er hier een wiet walhalla :grin:
Het is alleen meer een broodjes zaak, maar bittergarnituurtje ed. hebben ze ook!

Hoe zit het met de wiet en het bier dan?

Mijn walhalla? Super veel kleur (natuur), mensen om me heen, genoeg drugs en als het ff kan zonder al te veel schadelijke gevolgen (moet toch nog de hele eeuwigheid mee he dat brein).

Het is een gewone coffeeshop met ''gewone kroeg' ( als je daar van kunt spreken als er wiet verkocht word) en broodjes zaak.

Bovenaan