Wiet,vraag

ik doe nu al een jaar of 2 wiet met vrienden,als ik 's avonds alleen ben,etc
maar nu vraag ik me af hoelang het 'stoned zijn' eigenlijk duurt want als m'n ouders gaan werken ben ik een hele dag vrij om te gaan en staan waar ik wil maar dan smoor ik in feite nooit wiet omdat ik schrik heb dat het ng niet is uitgewerkt en dat ze het merken,dus myn vraag: hoelang heeft wiet zijn effect want ik heb er feitelijk ng nooit op gelet ga meestal 1-3uurtjes na m'n j'ke slapen en als ik met vrienden weg ben en 's avond bij vrienden blijf smore we de hele dag/nacht door dus dan is het nooit uitgewerkt,mss een rare of verwarrende post maar ik hoop toch een degelijk antwoord te krijgen :)

Dissonant

Bewuste gebruiker
Nadat je een joint gerookt hebt zie je er ongeveer nog 3 uur stoned uit. Na 3 uur voel je je niet echt stoned meer. Dit verschilt wel van persoon tot persoon.

tripkikker

Experimenterende gebruiker
ligt er aan de 1ne keer drie kwartier en de andere keer 3 uur en je blijft altijd nog wel een beetjuh loom

zommes

Badass junkie
Nee, blijf maar gewoon doen wat je doet. Anders zit je straks constant wiet te roken en dat is ook niet goed.

Bail

Het hangt er een beetje vanaf of je echt "stoned" bent natuurlijk.
Echt goed stoned zijn (bijna niet meer kunnen functioneren) duurt bij mij iets van 2/3 uur. Gewoon een beetje sloom trekt na een uurtje wel weg.

Maar ik zou zeker niet alleen overdag gaan blowen, straks kom je in mijn dillema dat je het nodig hebt om te slapen.

Dub23

Ligt eraan wat je rookt en hoeveel je rookt.
Bij mij werkt het een paar uur ofzo en dan gaat het uitwerken.
Blijf wel nog redelijk lang chill. :wink:

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Bail zei:
(bijna niet meer kunnen functioneren)

Ik zal niet beweren dat ik optimaal functioneer als ik stoned ben maar als ik bijna niet meer kan functioneren zijn er toch ook andere dingen aan de hand. Maargoed, ik begin vrijwel dagelijks met een jointje op mn nuchtere maag en het enige echte effect daarvan wat ik merk is dat de rest van de dag mijn "persoonlijke ongelukken buffer" lekker dik is. Wat ik daarmee bedoel is dat ik tegenslagen van klein tot groot heel veel gemakkelijker naast me neer kan leggen en dat ik niet of minder snel boos en of geirriteerd raak. Het andere effect wat ik ervaar van mijn stonedheid is de lichtheid in mijn hoofd, dat vind ik wel irritant. Maar douchen, eten, kop uit het raam steken, naar school fietsen of tandenpoetsen helpt gelukkig goed tegen dat gevoel. Hoelang stonedheid precies blijft hangen, hangt van meerdere factoren af. Wat heb je gerookt en hoeveel? Ben je er al een beetje aan gewend enzo. Buiten roken vind ik ook altijd heel lekker stoned worden, vooral 's ochtends in de zomer. Wat ik wel gemerkt heb, begin nooit met iets te sterks. Elke keer dat ik dat deed ben ik de hele dag niet meer overeind gekomen.

acidboy

Badass junkie
Dinaatjuh zei:
Bail zei:
Maargoed, ik begin vrijwel dagelijks met een jointje op mn nuchtere maag en het enige echte effect daarvan wat ik merk is dat de rest van de dag mijn "persoonlijke ongelukken buffer" lekker dik is. Wat ik daarmee bedoel is dat ik tegenslagen van klein tot groot heel veel gemakkelijker naast me neer kan leggen en dat ik niet of minder snel boos en of geirriteerd raak.

Dat lijkt me toch niet helemaal wijs of wel... blowen zodat je tegenslagen naast je neer kan leggen. Op het moment lijkt het misschien van wel, maar uiteindelijk ga je er geen baat bij hebben. Maargoed, dat zal je zelf ongetwijfeld ook wel weten.

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
acidboy zei:
Dinaatjuh zei:
Bail zei:
Maargoed, ik begin vrijwel dagelijks met een jointje op mn nuchtere maag en het enige echte effect daarvan wat ik merk is dat de rest van de dag mijn "persoonlijke ongelukken buffer" lekker dik is. Wat ik daarmee bedoel is dat ik tegenslagen van klein tot groot heel veel gemakkelijker naast me neer kan leggen en dat ik niet of minder snel boos en of geirriteerd raak.

Dat lijkt me toch niet helemaal wijs of wel... blowen zodat je tegenslagen naast je neer kan leggen. Op het moment lijkt het misschien van wel, maar uiteindelijk ga je er geen baat bij hebben. Maargoed, dat zal je zelf ongetwijfeld ook wel weten.

D0h, ik ga er ook voor in behandeling... of ben in afwachting van... behandeling... als het ooit nog gaat komen....

MetaalKonijn

Badass junkie
ER WAREN ER WEL MEER NIET DE EERSTE!

Totale tragedie. Ik zit met het zelfde probleem in een bepaalde mate. Ik moet zo werken, en heb ook een joint gerookt.

Kid, dont sweat it, gewoon normaal doen, en alles komt goed.

Osi`

Bewuste gebruiker
ik zou gewoon, als je op je eentje rookt en al beginnend. Gewoon een korte joint rollen met kleine smalle vloeitjes (blauwe rizla's bv ..) en niet teveel wiet ofzo. Ben daar vroeger nog stoned van geweest, toch wel rond de 2 a 3 uur. Een hele joint was nog net iets te veel :)

Bovenaan