• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

wiet trip

XTC-Dance

Newbie
maandje trug ofzo, we waren die dag naar nederland gerede om wiet te halen, ik en mijn vriendin hadden voorgerolde joints, we gingen s'avonds rond 8 uur ofzo, op het speelpleintje in de buurt zitten, en we begon te blowen :wink: op de verpakking stond dat het een langdurige high zou worden, mm lekker :hearteyes: :P de wiet begon op te komen na een 5 tal minuten, heel chill en relaxed.
maar ff later begon de wiet heel hard te werken, en toen de joints op wareb zijn we op onz fietsen gesprongen om naar de fuif te rijden.
op een gegeven moment kwamen we in een bocht, we waren precies al 20 minute aan het fietsen, en we zaten nog in de bocht =S en de auto's die voorbijreden had ik al gezien... als ik me op iets concentreerde, bv een verkeersbord, dan kwam ik maar nie dichter =S eht heel raar, mijn vriendin en haar vriendin reden voor me en waren aan het praten, ik had geen zin om te praten, ik was helemaal schijt weg :P
toen uiteindelijk ergens op straat gaan zitten, als ik naar rijdende auto's keek, bleven die in 1 keer stil staan :)
toen begon ik over straat te wandelen, ik voelde me zweven, ik voelde me zo goed :grin: muziek uit een auto deed me allerlei kleuren zien :hearteyes: toen naar de fuif gereden, en daar nog heel veel gesmoord met me beste maten enzo :grin: toen op een gegeven moment ging het niet meer 'indiaantje' met hasj en wiet zitten doen met groep :P in de bosjes gaan liggen en ligge space :stoned:

wicket

Experimenterende gebruiker
LOL

die belge moete nog heel wat leren :P kzou maar wat vaker in ons kikkerlandje kome chille dan leer je ut wel :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
Toch jongens...je kan wel degelijk licht trippen op wiet...
dit kan je natuurlijk in verre weg niet vergelijken met xtc en stuff maar het kan....

Alhoewel ik denk dat er ook een ander goedje in het jointje zat...

wel heel extreem namelijk

xtaz

Wijs gebruiker
Ik had lang geleden, in de tijd dat ik nog wekelijks naar Roosendaal ging, een klein 'tripje' gehad na het kijken van Alien. Mja, niet echt een tripje.. Het was gewoon dat ik dacht dat die alien in ons huis was. :grin: In die tijd propte ik wel een grammetje in een joint, met 1/5 van een sigaret.

Osi`

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Inderdaad, je kunt ze beter over 2 kammen scheren :wave: wtf :P
Ja zoiets, de slimmeren en de dommeriken!
De dommeriken zullen wel de belgen met de meest hollandse bloed in hun hebben zijn ..

Just kidding hé ^^

Ontopic, trippen van wiet kan gewoon niet, ik blijf zoiets niet geloven, kheb het dan ook nooit meegemaakt, maar ge kunt er wel enorm slecht van worden of goe van Spacen, spacen en trippen is iets totaals anders hé, da's als appel en een peer.

Spacen van de wiet heb ik enorm enorm heel vaak, tijd gaat enorm traag, je focust u maar op 1 ding, heel primitief denken, denken dat alles traag gaat maar toch gaat de tijd enorm snel. Bepaalde dingen zien bewegen (uw eigen fantasie vooral)

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Spacen ja, dat is het goede woord.

Maar ik denk dat mensen die geen harddrugs of andere tripmiddelen nemen aardig uit hun bol kunnen gaan van wiet...

Tripwiet bestaat niet wordt gezegd.

Ik denk wel dat dat op zijn eigen subjectieve manier waar is.

Osi`

Bewuste gebruiker
Mulholland Drive zei:
Spacen ja, dat is het goede woord.

Maar ik denk dat mensen die geen harddrugs of andere tripmiddelen nemen aardig uit hun bol kunnen gaan van wiet...

Tripwiet bestaat niet wordt gezegd.

Ik denk wel dat dat op zijn eigen subjectieve manier waar is.
Idd, kheb dan ook nooit harddrugs gedaan, alheowel paddo's komt binnenkort. Maar zal eenmalig zijn, maar dat kan gerust meer zijn, hangt van ervaringen zelf af. Kheb wel al poppers gedaan en XTC (een halfje) 1x, maar dat werkte niet, alles 1x gedaan en daarna nooit meer.

En toch ga ik telkens hard spacen van de wiet.

Bovenaan