Wiet snuiven

Deranged

Badass junkie
Is alweer een paar jaar terug, het was een domme impulsieve actie en eigenlijk is dit de eerste keer dat ik er openlijk tegen wie dan ook over spreek. :beer:

spacekonijn

Badass junkie
Deranged zei:
Is alweer een paar jaar terug, het was een domme impulsieve actie en eigenlijk is dit de eerste keer dat ik er openlijk tegen wie dan ook over spreek. :beer:
na 3 nachten wakker zijn durft je het dan eindelijk aan je digitalen gesprekpartners te bekennen :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
Mja drie nachten is weer een beetje TE he, laten we de mensen nou geen verkeerd beeld geven. Laten we het maar èèn nacht wakker houden zit nu dus in m'n tweede en tevens ook weer de laatste voor deze week, is standaard tegenwoordig. In het weekend slaap ik niet en dat bevalt mij eigenlijk wel. Het duurt namelijk wel 2 keer zo lang op deze manier voor mij, en ik vond het weekend altijd VEEL te snel voorbij gaan. Op deze manier heb ik daar niks over te klagen. En nu ben ik ook nog eens elke maandag vrij waardoor ik optimaal kan herstellen voordat ik weer moet werken. Dus dat zit allemaal wel goed eigenlijk. En ja, het wiet snuiven. Heb ik echt ooit gewoon op impuls is geprobeerd, het was helemaal verpoederd en ik dacht min of meer van ''waarom niet?'' Daar kwam ik snel genoeg achter, het was echt ontzettend smerig en gewoon onprettig. Dus mocht je ooit zelf het gekke idee in je kop krijgen dan weet je dat het niks is, ik werd er verder ook totaal niet high of stoned van. Iemand moest het vroeg of laat een keer doen he, nu heb ik jullie allen kunnen waarschuwen nooit hetzelfde te doen. :smoke:

Intoxicated

Wijs gebruiker
hmm ik heb het een keer per ongeluk gedaan, met zo'n dikke zak gruis van de shop, iemand zegt moet je ruiken aan eht zakkie, maar ik was strontverkouden dus ik denk njah goed ruiken dan... echt mn hele neus vol wiet, kheb denk ik een kwartier ofzo zitten niesen.

BacingsPen

Badass junkie
Als je dit jaren voor je hebt gehouden en dit nu pas verteld dan wil je eigenlijk iets anders aan ons vertellen...

Dat is wat ik er uit haal iig :P

Freaky high

Bewuste gebruiker
no effect

dat heeft toch geen effect, de thc heeft zich niet eens kunnen binden met vet stoffen of zo of tot verbranding gekomen :confused: ik ben vrij wel zeker dat je er niet high van was

Bovenaan