Wiet&Slapen

Hislordship

Wijs gebruiker
Of beter gezegt niet kunnen slapen.
Het is me opgevallen dat ik (en andere in mn omgeving) behoorlijk wat moeite heb met in slaap vallen als ik niet geblowed heb.

Als ik stoned ben val ik altijd gelijk in slaap maar nuchter lukt dat niet en duurt het soms langer als een uur voor ik slaap.

Mijn vraag:

Hoe komt het dat als je lange tijd dagelijks blowed en daarmee stopt dat het dan ineens zo moeilijk is om te slapen?

TrippyShit

Badass junkie
Winehouse zei:
Dacht dat het iets met melatonine te maken had,
Dit zou opzich heel goed kunnen, melatonine heeft effect op het inslapen en het slaapritme. Maar ik weet niet of de stoffen in wiet, voornamelijk thc meestal dan, effect heeft op dat deel in de hersenen. Vind het dus ook wel een intressante vraag want uiteindelijk moet het wel iets dergelijks zijn. En omdat ik dit vroeger ook meegemaakt heb toen ik dagelijks blowde en later stopte.. Ben benieuwd :)

cropp

Badass junkie
Ik heb dezelfde ervaring, beter ga je in plaats van blowen opdrukken of hardlopen of zo...

langeman

Bewuste gebruiker
Aanvullend hierop is het mij opgevallen dat ik, als ik de hele dag niet heb geblowd en vlak voor bedtijd ga blowen, ook niet snel in slaap val. Pas als het een soort van gaat uitwerken komt ook de slaap. Na een hele dag blowen werkt dat echter niet zo. Heeft dat ook te maken met een bepaalde omzetting van stoffen?

TrippyShit

Badass junkie
cropp zei:
Ik heb dezelfde ervaring, beter ga je in plaats van blowen opdrukken of hardlopen of zo...
Nah werkt ook niet echt goed bij mij ofzo. Juist als ik gesport heb in de avond ofzo ben ik minder snel moe..

cropp

Badass junkie
TrippyShit zei:
cropp zei:
Nah werkt ook niet echt goed bij mij ofzo. Juist als ik gesport heb in de avond ofzo ben ik minder snel moe..
Een diepgaand boek lezen tot je begint te knikkebollen?

Bovenaan