• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Wiet / Mario-effect

jossel

Newbie
Drugs: Wiet, Mexican Haze
Gebruikers: Twee
Tijd: Rond 1 uur 's nachts
Plaats: "het Wietbankje"

Ik werk in een leuk restaurantje in een klein dorpje, in ditzelfde dorpje woon ik ook.
We waren bijna klaar met afsluiten, ik moet plassen.
Ik loop naar boven en onderweg kom ik langs m'n kluisje, ik maak hem open en pak mijn wiet eruit, lekker voor straks.

Eenmaal klaar bij mijn werk fiets ik samen met een collega naar het bankje toe, we zitten hier wel vaker, ik haal mijn wiet tevoorschijn en stop het in m'n grinder. Ik draai een tippie en mijn collega draait de joint. Het is een lange dikke geworden. lekker.

Ik steek hem op en voel gelijk de lekkere warme rook mijn longen instromen, (herkenbaar verukkelijk gevoel voor gebruikers?)

Na een tijdje van de joint gerookt te heben geef ik hem aan D. (mijn collega)
Ik word al aardig stoned, ik kijk anar het licht van een lantaarnpaal in de verte, beweegt hij nou? Neuh, zal wel aan jou liggen zegt D.
Ik moet lachen.

Het bankje zit best lekker, ik zak wat in elkaar en sluit mijn ogen. Allemaal kleuren en vormen flitsen voorbij, een beetje zoals als je je ogen dichthebt en dan de kant van de zon op kijkt. heel vreemd.

Ik open mijn ogen en ik schrik, alles is 2d in plaats van 3d.. het lijkt op mario-world
D. gooit de joint weg, hij is op. Ik kijk naar links en ik kots, ever de prullenbak die daar staat. "GADVERDAMME!" roept D. ik lach, nog harder, ik lach heel erg hard.
Een tijdje was het stil, het mario effect gaat over. ik fiets naar huis, onder weg rook ik een sigaret.

Over'N'Out

(1e report & 1e bericht)

jossel.

Andrew

Badass junkie

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik rook normaal alleen nog maar hash maar die wiet die jij hebt gerookt moet ik ook echt hebben!!
mario vision van wiet hahahahaha zou te mooi zijn om waar te zijn.

Eristoff

Experimenterende gebruiker
Toen ik de topic-titel las, wist ik direct wat je bedoelde :grin:

Ik heb het cartoon-achtige "Mario-effect" ook al vaak gehad, en vooral bij haze-soortjes. Eigenlijk alleen maar bij haze-soortjes en dan ook ALTIJD wanneer ik (genoeg) van deze soorten rook. Maar dit duurt telkens slechts een seconde of 5 en ik most ook nooit kotsen. Tjah, wiet blijft een licht hallucinerend middle he :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Tiss idd mogelijk. Tegenwoordig heb ik zulke dingen ook regelmatig op weed. Hallucinaties en dergelijke dingen. Maarja, het verhaal zelf slaat nergens op :P Niet echt de moeite om te posten. Ik ga em denk ik uitprinten en mn billen ermee afvegen :)

J

JH5L7H7B356LKG

Gast
eigenlijk is dit gewoon niet eerlijk, de meeste hier betalen simpelweg meer op zoiets moois te kunnen ervaren. Dat je dit uberhaupt meemaakt dmv wiet :tearsofjoy:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb dat met white widow een keer gehad. toen zag ik van die vage 2dimensionale mindfucks. dacht toen dat er pcp door zat. heb een restje laten testen. was dus gewoon wiet.

Diédrr

Newbie
Had vroeger soms ook een dergelijk soort van gevoel.. maar dan niet zoals hier beschreven :)
& dan had ik ook wel al een paar jointjes te veel binnen .. Vreemd gevoel, sindsdien doe ik het wat kalmer aan met wiet...

Smoke wise :stoned:

Svstoned

Experimenterende gebruiker
Al paar keer Mexican Haze gerookt, altijd goed stoned maar de smaak is :kots:

Hoe kun je nou kotsen van een joint als je frequent roker bent?
Laat staan trippen, ik geloof er geen scheet van.
Maar is het dan toch echt gebeurt, leuk :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik rook nu zelf sinds ongeveer 3 jaar wiet, het laatste jaar bijna dagelijks. Dus kan wel zeggen dat ik een frequent gebruiker ben ( misschien voor op dit forum niet, maar hier in het boerse zeeland toch wel).

Als ik een hele slappe joint rook ( veel tabak, vooral van sigaretten en niet van shag) een voorgedraaide of als ik nog maar 2 of 3 glazen alcohol op heb, moet ik toch ook weleens kotsen/kokhalzen.

Hoe dit komt? I don't know, ik denk de smaak aangezien ik blowen ( in tegenstelling tot (vooral) dagelijkse gebruikers) niet als lekker ervaar. Het gevoel zelf zeker wel, maar 'de daad' niet.

Daardoor rook ik meestal ook puur. Lekker snel gefixt ( zowel het preparen danwel het roken) en lekker high.

OT:

Dit mario effect heb ik ook eens gehad nadat ik enkele plakjes spacecake genuttigd had. Maar ik ben dan ook behoorlijk gevoelig voor het oraal innemen van wiet.

Vind ookwel dat dit bij lange nazien geen trip is en geen tripreport verdiend. Zeker niet als het zo kort en ongedetailleerd is geschreven.
Maar ik typ er dan wel weer zo'n lap tekst als reactie op. Nahjah :stoned: :wave:

dain

Bewuste gebruiker
Amore zei:
eigenlijk is dit gewoon niet eerlijk, de meeste hier betalen simpelweg meer op zoiets moois te kunnen ervaren. Dat je dit uberhaupt meemaakt dmv wiet :tearsofjoy:
Hoezo meerbetalen? Een LSD tripje kost 3 euro, een hazejointje zal je ook wel zoveel kosten.

OT: umh, eigenlijk geen commentaar, ik vind dat het wel vreemd vertelt.

L

Lid 6909

Gast
waarom doen jullie zo belachelijk tegen deze knul, hij vertelt gewoon zijn ei toch en ik vind dat hij het wel goed heeft neergetyped.

leuk report, beetje kort, maar wel begrijpelijk!

Keep it up!!

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
gNuxx zei:
waarom doen jullie zo belachelijk tegen deze knul, hij vertelt gewoon zijn ei toch en ik vind dat hij het wel goed heeft neergetyped.

leuk report, beetje kort, maar wel begrijpelijk!

Keep it up!!

Waarom ze dit doen heeft denk ik een paar redenen:

1. Eigenlijk ( vind ik persoonlijk ook) horen 'thc tripjes' hier niet echt thuis.

2. Ze hebben zelf nog nooit zo iets mogen ervaren van wiet en vinden het dus wel grappig dat iemand die misschien niet zo ervaren is als hun, zo erg 'tript' van een jointje.

3. Het is niet slecht maar ook zeker niet goed geschreven.

4. Het zijn gewoon allemaal grappemakers hier :grin:

Bovenaan