Wiet is niet boeiend

Deranged

Badass junkie
Tja, dat vraag ik me dus ook al jaren af. Vroeger klonk muziek beter films werden intenser en eigenlijk alles werd beter. Tegenwoordig krijg ik niet eens een vreetkick meer. Maar eerst blowde ik ook elke dag dat doe ik toch een tijd niet meer. Gewoon paar keer per week alsk zin heb.

Deranged

Badass junkie
Ouwe gewoontes denk, ik wil ook niet stoppen dus ik ben niet verslaafd ofzo.(geloof niet eens in wietverslaving) Het effect is gewoon minder tegenwoordig maar op sommige momenten rook ik nog steeds graag een joint.

BacingsPen

Badass junkie
haha je blijft doorsmoken om meer dopamine vrij te krijgen :) Je bent WEL verslaafd. En je zou een maand of langer kunnen stoppen en kijken of een joint dan al boeiender wordt. Of combineren met een dikke plak spacecake :wink:

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
ik mis die lachkicks van de eerste keren :(

dat heb ik nog maar HEEL, HEEL zelde.

ff question hier: als je zonder tabak rookt word je High?
als je met tabak rookt word je stoned ?

Jeller

Badass junkie
als je een tijdje niet smoort en dan smoor je terug wel zijn de lachkiks er weer direct en k spreek uit ervaring.. vooral als je het met mesne doet die niet veel smoren of ook al lang niet meer gesmoord hebbe

BacingsPen

Badass junkie
icftheycallme zei:
ik mis die lachkicks van de eerste keren :(

dat heb ik nog maar HEEL, HEEL zelde.

ff question hier: als je zonder tabak rookt word je High?
als je met tabak rookt word je stoned ?
Jep, mis ze ook wel...

Aan de andere kant kan ik nu veel meer activiteiten ondernemen, eerder kon ik mij alleen maar richten op de grote hoeveelheid sensorische informatie die ik binnenkreeg :grin:

Bal0n

Badass junkie
Deranged zei:
Ouwe gewoontes denk, ik wil ook niet stoppen dus ik ben niet verslaafd ofzo.(geloof niet eens in wietverslaving) Het effect is gewoon minder tegenwoordig maar op sommige momenten rook ik nog steeds graag een joint.

Wat bedoel je nou :P

Deranged

Badass junkie
Haha las het net zelf en vraag het me eigenlijk ook af.:beer: Weet wel dat ik op dat moment flink doorgesnoven was dus misschien hang het daarmee samen. :wave:

michielxboxer

Belezen gebruiker
haha licht er aan. Zo ff een L'etje maken met 2 mascotte'tjes en met een klein tippie een jointje bouwen en samen op roken vind ik een beetje doelloos. Maar heel de avond bij elkaar komen en met een groepje 10 gram weg paffen vind ik wel wat hebben....,:grin:

Emo

Bewuste gebruiker
lachkicks heb ik ook weinig
meer zo van 15 seconden lachen en het is klaar
dat is best wel jammer opzich
ik zou best weer die dagen willen dat ik slap lach om niks :)

BacingsPen

Badass junkie
chill :)

Ik heb veel meer binnenpretjes de laatste tijd! Is ook leuk :)

Maja echt lachkicks heb ik alleen nog echt met 1 of 2 vrienden...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Nu jullie erover beginnen... het is inderdaad verminderd dat lachen. Maar had afgelopen woensdag wel weer een lekkere lachkick over een schaduw dat leek op een turbokonijn en een kikker/slang :P

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
ik heb op school in de les voortdurend lachkicks als ik stoned ben :grin:

Relaxed :)

Zijn jouw lessen zo gaaf dan? Ik trek het meestal niet knetter aan een les deel te nemen :P Of het moet met iemand anders samen zijn hehe..

Jeller

Badass junkie
Als je lachkiks wil moet je wat actiever zijn, bijvoorbeeld voetballen of iets in die aard, meestal gebeurt er wel iets zoals iemand die valt ofzo en dan wordt het allemaal wel wat grappiger.. of naar een marginaal tv prograam zoals een quiz ofzo is ook wel leuk, als je grag met menen lacht

spacekonijn

Badass junkie
ja mijn lessen zijn heel leuk

veel leuke mede studenten en altijd een hoop lol in de les.

en dr zit een marrokaan met adhd in mn klas en dat is sowieso lachkick.

Bovenaan