wiet is gezond!

wat is het gezondste?

• vaporizer

Stemmen: 0 0,0%
  • mixen in gerechten

• fuck gezondheid gewoon puur roken is nog altijd het leukste!

• dat moet jij niet weten,kereltje!

• Totaal aantal stemmers
    0

shihuandgi

Belezen gebruiker
wat zijn de gezondste manieren om de minst schadelijke stoffen binnen te krijgen?

ik denk zeker op de eerste plaats vaporizer

en dan denk ik spacecake.

BacingsPen

Badass junkie
Ik denk eerder spacecake.

Het enige schadelijke aan wiet gebruik zijn de schadelijke stoffen die bij het roken binnen komen!

Bij orale inname heb je alleen te maken met de stof THC, deze stof is opzich niet schadelijk...

matthijs

Badass junkie
Vaporizen komt alleen damp binnen geloof ik. Dus het is ongeveer net zo slecht als hete dampen van je thee inademen :P

shihuandgi

Belezen gebruiker
de vaporizer zorgt ervoor dat alleen de actieve stoffen(gevormd tot dampen) uit de wiet komt,

dit is het gezondste normaal want alle slechte stoffen blijven gewoon!

matthijs

Badass junkie
spacekonijn zei:
ik niet snappen? je krijgt toch ook gewoon thc binnen door die dampen dus waarom dan geen schadelijke stoffen?

De schadelijke stoffen uit wiet zijn vooral teer en koolmonoxide. Deze komen vrij wanneer het verbrand wordt. Als je het echter verdampt krijg je niets binnen van die stoffen.

matthijs

Badass junkie
Hmm, ik zou niet weten of je thc verspilt. Je kan die wiet die je hebt verdampt nog een keer gebruiken, dan wordt je er weer stoned van :grin: .
Dus je gebruikt de THC niet optimaal nee....

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
Hmm, ik zou niet weten of je thc verspilt. Je kan die wiet die je hebt verdampt nog een keer gebruiken, dan wordt je er weer stoned van :grin: .
Dus je gebruikt de THC niet optimaal nee....

heb jij soms een verdamper? :grin:

matthijs

Badass junkie
nee, ik heb er geen, maar je kan ze redelijk makkelijk zelf maken, heb nu geen zin om hetuit te leggen, maar je kan dat wel op internet vinden.

Bal0n

Badass junkie
Als je een goede vaporizer heb, die je precies om de kook temperatuur kan instellen van THC (ik geloof rond de 180 graden) dan is volgens mij dat het minst schadelijk.

BacingsPen

Badass junkie
:)

Ik koop die van azarius icm met een aansteker die je kan afstellen op 180 graden :P (heet zoiets nog een aansteker? :grin: )

Bovenaan