Wiet, Hasj verslavend?

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Ik vraag me af of dit verslavende dingen zijn... niet zoals nicotine of heroine natuurlijk.. maar volgens mij ben ik al best wel verslaafd...

BacingsPen

Badass junkie
Waarom zijn er veel meer mensen in NL die elke dag blowen dan mensen die elke dag coke of een andere harddrugs gebruiken?

Je zou zeggen dat coke veel verslavender is!

Zegt men daar toch makkelijker nee tegen door de grote risico's die erbij horen?

Wiet is echt wel verslavend!

Drinken ook wel, maar ik heb 4 weken achter elkaar dagelijks (veel) alcohol gedronken en het was veel makkelijker dit alleen 's avonds te doen.

Met wiet neig ik ook nog wel eens overdag te gebruiken...

Mac...

Badass junkie
Wiet is stukken goedkoper en je kan beter "normaal" functiomeren op weed dan op peppie's of cokkie's

BacingsPen

Badass junkie
nee maar als je iedere dag blowt moet je eigenlijk wel kiezen... of 's avonds of overdag...

Ik zou dan zeggen 's avonds omdat je dan meestal neit zoveel verplichtingen hebt en het is dan niet zo erg dat je dingen vergeet...

Zeg ik die dagelijks gebruikt heeft en dan niet alleen 's avonds hoor :P

spacekonijn

Badass junkie
ik beperk het vaak wel tot savonds vind het wel leuk om overdag een beetje helder met mn ouders te communiceren om nou elke dag knetter aan het eten te zitten zie ik ook niet zo zitten af en toe wel maar liever savonds lekker knetter

matthijs

Badass junkie
Nee klopt, het is inderdaad vervelend als je tijdens het avondeten stoned bent, maarja...als de plicht roept :P
En ach, het is nu toch vakantie...ik minder wel als ik weer naar school ga :rolleyes:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
ik beperk het vaak wel tot savonds vind het wel leuk om overdag een beetje helder met mn ouders te communiceren om nou elke dag knetter aan het eten te zitten zie ik ook niet zo zitten af en toe wel maar liever savonds lekker knetter

Zit soms wel stoned aan tafel, me ouders hebben totaal geen probleem ermee, de sfeer is zeer passief en chill meestal.

spacekonijn

Badass junkie
ik kan met iedereen ouwehoeren als ik stoned ben behalve met mn ouders :confused:
het maakt ze niet uit dat ik blow maar de communicatie verloopt toch altijd wat vreemd als ik stoned ben :rolleyes:

BacingsPen

Badass junkie
Haha dat heb ik ook! Heeft er denk ik mee te maken dat mijn vader het me vroeger verboden heeft (nu niet meer) Ik vind het dus altijd eng om met mijn vader erbij knetter te zijn. (met mijn moeder valt het wel mee, best te doen :P )

Enneh waterpijp is het niet zo dat er gewoon bijna niks gezegd wordt als jij knetter bent aan tafel?:P

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Nou, meestal ben ik niet knetter, meestal rook ik dan gewoon wat jointjes en daar word ik niet meer echt knetter van.. soms wel, maar soms rookt me pa ook wel een waterpijpje mee en dat is wel gezellig, komen altijd wel leuke onderwerpen dan aangezien wij heel open zijn over alles. Me ma wordt dan passief stoned en dat is best melig, maar ja, zij houd wel van een slokje cola beerenburg. Wat heb ik dan een chille ouders, maar zij houden regelmaat, daar moet ik me maar eens bij aansluiten, want ik heb totaal geen regelmaat.

ts

Bewuste gebruiker
Waterpijp zei:
Nou, meestal ben ik niet knetter, meestal rook ik dan gewoon wat jointjes en daar word ik niet meer echt knetter van.. soms wel, maar soms rookt me pa ook wel een waterpijpje mee en dat is wel gezellig, komen altijd wel leuke onderwerpen dan aangezien wij heel open zijn over alles. Me ma wordt dan passief stoned en dat is best melig, maar ja, zij houd wel van een slokje cola beerenburg. Wat heb ik dan een chille ouders, maar zij houden regelmaat, daar moet ik me maar eens bij aansluiten, want ik heb totaal geen regelmaat.

Hehe, wazige relatie heb jij met je pa en ma. Wazig, maar zeker mooi! Respect daarvoor! :grin: :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
helemaal niet wazig! Goede relatie :P

Ik ga ook nog wel een keer een jointje roken met me pa:P (maar ik wil dan wel dat ie het puur doet en die hele avond geen sjag meer rookt!:P)

mijn moeder heeft sowieso niks tegen drugs(vind ze minder erg dan dat ik motor ga rijden bijvoorbeeld:P)

en mijn pa af en toe (heeft heel wat afgeblowd al geeft ie het niet toe!)

ts

Bewuste gebruiker
Hehe, die van mij moesten is weten, gelukkig zie ik ze niet zo heel vaak meer.

Bovenaan