Wiet en Bulgarije

Ik ga naar Bulgarije, Sunny beach. Vraag me af of het makkelijk is om aan wiet te komen en of de kwaliteit een beetje oké is ik snap dat het niet bij Dizzy Duck of Greenhouse in de buurt zal komen maar wil toch een beetje high worden. Ben lange gebruiker dus als het niet waard is om het te kopen omdat het te zwak is zou ik het graag willen weten

Wollukker

Bewuste gebruiker
Na even Googlen is de straf voor bezit van één joint in Bulgarije 1 tot 6 jaar gevangenis en een boete van 1.000 tot 5.000 euro. Ik zou het maar even niet doen.

Don Draper

Badass junkie
Zelfs in Nederland heb ik slappe wiet meegemaakt (op straat). Of dat er alles behalve natuurlijk aan was. Moet je niet een beetje lucky zijn in wie je treft?

Na even Googlen is de straf voor bezit van één joint in Bulgarije 1 tot 6 jaar gevangenis en een boete van 1.000 tot 5.000 euro. Ik zou het maar even niet doen.
Zo kan je er bij elk land ter wereld naar kijken, toch wordt het overal gedaan. We kennen de risico’s, maar als je het gewoon een beetje afgelegen doet en draait in je hotel kamer hoort er niet zoveel mis te gaan. Heb het zo ook gedaan in Thailand, Duitsland, Frankrijk en Engeland

Zelfs in Nederland heb ik slappe wiet meegemaakt (op straat). Of dat er alles behalve natuurlijk aan was. Moet je niet een beetje lucky zijn in wie je treft?
Ja heb je gelijk in ligt er inderdaad aan wie je treft. Denk dat ik eerst even zal kijken of ik mensen kan zien die smoken en aan hun vragen zelf even kijken en ruiken voor de kwaliteit en anders aan taxichauffeur vragen of iets

Bovenaan