wiet andere verpakking

joop

Newbie
Hoi mischien een tip of anders graag een reactie op het volgende:
ik rook af en toe wat ± 2 keer per week en maak de "jointjes "dan met een mascotte sigaretten hulzenstopper die je voor gewone sigaretten gebruikt . Ik vind dat het goed werkt bovendien heb je meteen een filter eraan zitten en je kan ze ook nog eens ongemerkt wegmoffelen
Hoe vinden de ervaren gebruikers dit , ook de andere gebruikers graag reactie , een recreatieve gebruiker .

Imke

Badass junkie
Rook jij dan gewoon met een gewone sigarettefilter? :confused:
Geef mij maar een goedgerolde joint. :stoned:

Wacky

Badass junkie
Ik ben heel saai denk ik. Ik houd niet zo van anders.

Een maat van me draait met zware shag. Vind ik niet te roken.
Een ander draait met de inhoud van mentol cigaretten. Vind ik ook niet te roken. :)

Ik draai zelf meestal met de inhoud van marlboro lights. Halfzware shag vind ik ook prima te roken, maar met cigaretten draait makkelijker en een pakje shag dat alleen gebruikt word voor joints droogt me teveel uit. Daarom dus marlbore lights.

Heb wel eens een marrokaans filter (stukje cigaret gebruiken als filter, maar dus niet het filter van de cigaret) geprobeerd, vond ik ook niet echt fijn. Er kan shag uit komen en het is veel te dik.

En natuurlijk buitenstebinnen draaien of extra smalle vloei gebruiken !

Doodkapje

Wijs gebruiker
oh als het een troost is... ik kon vroeger geen joint roken zonder een half pakje kauwgom in m'n mond tegen de smaak... :grin:

ik ben er uiteindelijk aan gewend...

matthijs

Badass junkie
Saivy zei:
Rook jij dan gewoon met een gewone sigarettefilter? :confused:
Geef mij maar een goedgerolde joint. :stoned:

Je kan in nederland ook wel gewoon cones kopen. Zit gewoon een tipje in :)
Heb het nooit gehad maar denk dat ik toch bij de goede ouwe, ambachtelijke joint houd :stoned:

Bengt

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Is op zich een goeie oplossing toch? Ik zou wel het katoen eruit peuteren en er een tipje in stoppen :þ

Zo moet het, maar dat is belachelijk veel werk.
Leer gewoon normaal rollen.

Bengt

Bewuste gebruiker
Als je niet kunt rollen, koop dan een pijpje.
Zulke voorgerolde coines, vind ik gewoon belachelijk. Ook belachelijk duur.

DreamWeaver

Badass junkie
Psychoticoverdose zei:
Saivy zei:
Als je nog niet kunt draaien, heb je het recht niet om te blowen.
:stoned: :P

ik speel dan lekker vals :stoned: :beer: :(

ach, een m'n eentje blowen vind ik ook zo ongezellig dat scheelt.
al koop ik wss binnenkort zon draaimachine

Haal voor n paar euro een pak shag en wat vloeitjes, oefening baart kunst. Ik kan zelf ook niet draaien hoor, maar ik ben dan ook geen stoner :P

Bewild

Bewuste gebruiker
Ach, ik heb ook wel een paar keer gedaan, gewoon in een sigaretten huls. Maar dan wel de filter eruit gehaald en tip erin (is niet zo veel werk hoor). Ik vond het vooral heel handig voor openbare plaatsen, want niemand verdenkt jouw van blowen als je gewoon een sigaretje vasthebt :P .

Bovenaan