Wie heeft er ervaring met Dormicum

fereshte

Newbie
Hai!

Mijn eerste post hier, lees hier al een dikke tijd maar nu toch maar een posten!
Werk zelf in de psychiatrie als nachtdienst en in een apotheek. Maar weet dat Dormicum vlug werkt (na 20 min ongeveer) het geeft een licht suffig gevoel en de meeste mensen vallen er van in slaap (mits ze geen verdere stoornissen hebben dan)
Het is vlug uitgewerkt vind ik zelf, na ongeveer 4 uur voel je er niets meer van.. Mocht je het niet als inslapertje gebruiken dan werkt het een beetje versuffend..

Veel mensen waarvan ik weet dat ze het middel gebruiken of hebben gebruikt kregen na veelvuldig gebruik een soort van rebound effect..

Groetjes!

speedjunky69

Bewuste gebruiker
ik ken veel mensen die die dormicum een van de beste slaapmiddelen vinden en ook een van de beste benzo's voor recreatief gebruik zelfs zo goed als flunitrazepam(rohypnol). je kant het ook vrij goed injecteren naar het schijnt hier heb ik geen ervaring mee....

ik vind t echter niet zo super niet zoveel beter dan laten we zeggen temazepam ook een redelijk crappy benzo als je t mij vraagt...

t word veel voorgeschreven bij hardnekkige slaapproblemen in afkickklinieken.

wizzle

Newbie
Dormicum (midazolam) is een perfecte inslaper, gebruik het zelf in combinatie met een langwerkende benzo, zoals valium of rivotril. je bent dat snel onder de zoden (zelfs bij bijv. amfetaminegebruik). Een geschenk uit de hemel als je de volgende dag nog wat nuttigs wilt doen.

Flameon

Badass junkie
Je valt snel in slaap, en over het algemeen maak je ook wel je acht uurtjes!
Niet combineren met alcohol ... dan slaap je wel langer maar je krijgt ook een hardere tik

Bovenaan