Wie heeft de grootste? [mannen en jongetjes]

Welke maat schoenen heb jij?

• Ik heb een damesmaat (<=39)

Stemmen: 6 3,9%
  • 40

Stemmen: 2 1,3%
  • 41

Stemmen: 7 4,5%
  • 42

Stemmen: 22 14,3%
  • 43

Stemmen: 24 15,6%
  • 44

Stemmen: 18 11,7%
  • 45

Stemmen: 37 24,0%
  • 46

Stemmen: 22 14,3%
  • Ik ben misvormd groot (47=>)

Stemmen: 16 10,4%

• Totaal aantal stemmers
    154

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker

Biertje

Bewuste gebruiker
.....
. '...............
............................................. .
'''''' ............................................. '''''''''''''.'
. ...............
.....

trem

Experimenterende gebruiker
Laatst hoorde ik nog: echt heel groot. Maar toen zag ik dat ik naast mijn schoenen liep

trem

Petrovic zei:
Even op pubmed gekeken en ik kwam de volgende formule tegen.

P = penis lengte
S= Schoenmaat

P= (4S)/10

De betrouwbaarheid is erg hoog van deze formule, maar de validiteit laat te wensen over.

wel betrouwbaar maar niet valide lol

P = (5S/10)

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Ik ben 1m80 en heb maat 42,5 -43.
Meestal gewoon en skateschoen dat wijkt niet veel af.
Ben er wel tevreden mee, grote voeten vind ik persoonlijk niet zo mooi

Heiden

maat 50 custommade kisten met dank aan de koninklijke landmacht win ik nu?
daarbij moet ik melden dat mijn vaders genen mij zegenen met een lengte van 2 meter gigantisch brede schouders en als ik meld wat in de broek hangt dan heb ik straks huurmoordenaars voor de deur

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heiden zei:
de koninklijke landmacht
met een lengte van 2 meter

Vraag ik me toch af welke functie je hebt, met je gigantische schouders en ongelofelijk dikke lul... Een gevechtsfunctie is het niet dus je zit pussy op het kamp of op kantoor :confused:

En tuurlijk win je met maatje 50!
Je bent dan waarschijnlijk ook heel je leven je kop van je romp gezeurd waarom je niet mee gaat zeilen..?

2 meter lang, gigantische schouders en maatje 50 is niets om stoer op te zijn, zoals je zelf al zegt zit het in je genen. Je hebt hier dus niets voor hoeven doen.
Net als een prins die o zo trots is op zijn afkomst.. :rolleyes:

Heiden

En toen brak mijn grote roze bubbel. BAM... Zit niet meer bij de landmacht. heb poosje vooropleiding gedaan wou bij de commandos, werd afgewezen, stak mijn middelvinger op... en zat weer thuis.
Tja de toon in het berichtje gloeit van de jaloezie dus verder hoef ik niks te zeggen. Dat heb je zelf al gedaan tussen de woorden in.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Sorry interpreteerde jouw bericht als stoerdoenerij.
Daar word ik niet jaloers van, maar ietswat minachtend.

Maar max. lengte bij de baretjes is 1.93 ofzo, dus wist je toch al dat je werd afgekeurd?
Goed het gaat om je schoenmaat, en 50 is wel lekker groot. :stoned:

Heiden

was niet stoer bedoelt maar meer lollig. en ja ik had al zon idee dat ik werd afgekeurd maar ik had het in mijn kop en moest en zou het proberen. Anyway ik had ook gewoon maat 50 kunnen zeggen maar dacht ach ik schrijf er nog iets lolligs achteraan. en sinds waneer is een beetje macho gedrag in een topic die toch al gaat over wie de grootste voeten heeft niet toegestaan?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zeg niet dat het niet toegestaan is, maar ik geef toe dat ik daar als persoon niet zo goed tegen kan.
Het is enkel niet toegestaan op dit forum om op te scheppen/macho te doen over je drugsgebruik.
Over je schoenen mag je praten wat je wilt :wink:

Maar koop je je schoenen nu nog steeds bij de schoenmaker dan?
Is maar weinig commerciële zooi op de markt die zulke maten maakt toch?

Heiden

ik loop al sinds ik wegging op mijn kisten en er zit in groningen een dumpzaak die in principe nieuwe kan krijgen voor mij maar die moeten weer speciaal gemaakt dus dure grap... ik ga eerst maar deze kisten stuklopen in zweden over 2 maanden. Heb besloten om daar de wildlife ranger opleiding te doen.

Bovenaan