werktijd joint?????

hoi

Newbie
Hallo,
Ik wil met wat vriendinnen een jointje uitproberen. Is het het beste om dit voor of na het avondeten te doen? Ivm de werking? En kan ik hierna gewoon naar huis? Ik weet namelijk niet hoelang zo'n jointje gemiddeld werkt.

Groetjes

Frisko

Badass junkie
ik zou het voor het eten doen(tenzij je ouders het niet mogen weten en je met hun samen moet eten)

reden : na een joint smaakt u eten veel en veel beter en anders ben je 3u na je joint toch weer aan het eten...
na 2 tot 3u ongeveer is het wel uitgewerkt!
echter denk ik wel dat je je een beetje loom en moe zult voelen maar dan slaap je zoveelste beter snachts :mrgreen: :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik zou zeggen na het avondeten, en een joint werkt een uur or soms twee uur echt merkbaar, en na 3-4 uur is echt al het effect weg. Maar ik weet niet meer precies goed hoe dat zit, want tegen de tijd dat het effect afneemt steek ik een nieuwe op.

Lycergic

Belezen gebruiker
Ik heb er eigenlijk ook absoluut geen idee van hoe lang het duurt , gewoon blijven rollen , zelfs zonder je het doorhebt ..

jasper

Wijs gebruiker
hij werkt bij mij een uur dat ik het echt goed merk en daarna ben ik gewoon lui en moe voor een halve dag

magical

Experimenterende gebruiker
Als het je eerste keer is, kun je best je ouders niet in de ogen kijken als je thuiskomt. Vroeger had ik ontzettend rode kringen rond mijn ogen :tongueout:
Stak het altijd op 'moeheid' :P

shokora

Wijs gebruiker
Aangezien het jullie eerste keer is kan het wat langer duren dan normaal. Maar na 2 uur moeten de meeste effecten wel zo'n beetje over gaan, maar helemaal precies weet ik dat niet omdat ik net als andere mensen al aangeven gewoon na 45 minuten een nieuwe draai :P

Als je met je ouders moet eten zou ik het niet voor het avondeten doen want ze merken het dan echt wel. Anders zou ik het vooral voor het avondeten doen, want eten smaakt verukkelijk als je knetter stoned bent.

Btw, niet om je te ontmoedigen maar het kan ook dat wiet de eerste keer helemaal niet werkt. Dat verschilt per persoon, maar wiet heeft een mogelijkheid dat je het moet 'leren' gebruiken.

Pikachu

Wijs gebruiker
Oh als t ff gaat: wel zelf draaien, mijn ervaring met voorgedraaide is dat er praktisch niets in zit... :rolleyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
Na het eten, want blowen op een lege maag suckt. + je moet niet stoned bij je ouders zitten.
(tenzij je dat graag wilt)

Eerste keer stoned zal zoals gemeld een uur of 2 duren. Erna zal dat wel minderen.

CyberMonkey

Experimenterende gebruiker
Zorg gewoon dat je het zo diep mogelijk inhaleert... Kort trekje en dan frisse lucht intrekken.
Je mag inderdaad rekenen op minimum een tweetal uur dat je vooral lui in de zetel ligt als je het deftig gewaar bent.

nicolai

Wijs gebruiker
de eerste keer merken heel veel mensen niks. als het wel werkt kun je er inderdaad vanuit gaan dat het een uurtje of 2 echt duidelijk te merken is.

als ik jou was zou ik het na het eten doen. stoned met je ouders aan tafel zitten lijkt me niet echt ideaal...tenzij het je geen fuck uitmaakt natuurlijk.

maar die 2 uur is maar een richtlijn natuurlijk...het kan ook korter of langer duren. de eerste keer dat ik echt stoned was duurde het toch ruim 3 en een half uur. maar dat was een L`tje met alleen wiet erin.

vond het toen trouwens ook totaal niet prettig...was een beetje angstig en het leek wel alsof ik niets kon zeggen. elke keer als ik mijn mond open deed om iets te zeggen kwam er niks uit. heel vaag was dat. was toen echt niet grappig. nu hoop ik dat ik ooit weer een keertje zo stoned zal worden.

ZI09

Bewuste gebruiker
Gebeurd nooit volgens mij.
*tried*

Laat trouwens horen hoe het afgelopen is, "Hoi". Zou wel chill zijn.

Lycergic

Belezen gebruiker
Ik wil ook mijn eerste toet terug mee maken :( Amnezia puur ( Ik wil met alles goed beginnen :wink: ) Alles in slowmotion maar met schoken , nooit meer gehad :( , toen hielden we een kussengevecht en die kwamen echt BAM-BAM-BAM dichter maar traaaaaaggg :hearteyes:

troebadoer

Bewuste gebruiker
erwin <o/

Ik zou idd eerst thuis eten, en daarna ergens op een rustige plek een joint roken. Als jullie niet kunnen draaien is een voorgedraaide een goede keus, aangezien het de eerste keer word hoef je natuurlijk geen dikke pure joint.

Informeer wel even bij vrienden die wel ervaring met weed hebben welke shop bij jullie in de omgeving goede voorgedraaiden hebben, want idd, komt wel eens voor dat ze nauwelijks wiet in een voorgedraaide doen.

Verder, zou ik ervoor zorgen dat je na het roken toch zeker minsens 3 tot 4 uur nog vrije tijd hebt, want er is een kans dat je na 3 uur nog rode ogen hebt, en dan kan je paranoia worden omdat je naar huis moet en bang bent dat je ouders iets aan je zullen merken.

oja, en misschien iemand erbij halen die wel ervaring heeft met wiet?
Die kan jullie dan goed helpen met allerlei zaken..

:stoned: :stoned: :stoned:

Bovenaan