Werkt xtc na speed

Goedenavond!

Ik heb 2 kleine vraagjes en misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen ☺️!

Mijn vriend is dik 7/8 maand flik verslaafd geweest aan speed, hij was net een maand clean toen wij samen kwamen. Sinds een 4/5 maand vonden wij het wel leuk om een keertje speed samen te gebruiken. Nouja dat was natuurlijk allemaal leuk en aardig maar dat werd steeds vaker. Nu willen wij hier eigen samen vanaf, voor mij is dat niet echt lastig maar voor hem natuurlijk wel.

Dus vraag nummer 1: heeft iemand misschien tips wat hem zou kunnen helpen om hier zo goed mogelijk vanaf te komen? 😌

Daarnaast kan dit heel stom klinken maar wij willen graag het wereldje drugs afsluiten met samen een avondje xtc. (Wij hebben deze week al 2 nachten speed gebruikt & hij zelf nog 1 dag extra alleen.)

Dus vraag nummer 2: als wij volgende week alles af gaan sluiten met Xtc werkt dit dan wel met de gewenste effect nu wij speed gebruikt hebben?

Hopelijk zijn hier mensen die ons hiermee willen helpen! ❤️

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Wil hij stoppen voor zichzelf of voor jou?
Je kan enkel stoppen als je dat echt wil.
Verslaving kan diep zitten, misschien verdwijnt het wel nooit en blijft het een levenslange strijd, wat niet betekend dat een nuchter leven onmogelijk is.

Verders werkt speed maar heel licht op je serotonine dus de xtc zal wel moeten werken. Zou combi gebruik van speed en mdma wel afraden.

Veel success en fijne trip gewenst.

Wil hij stoppen voor zichzelf of voor jou?
Je kan enkel stoppen als je dat echt wil.
Verslaving kan diep zitten, misschien verdwijnt het wel nooit en blijft het een levenslange strijd, wat niet betekend dat een nuchter leven onmogelijk is.

Verders werkt speed maar heel licht op je serotonine dus de xtc zal wel moeten werken. Zou combi gebruik van speed en mdma wel afraden.

Veel success en fijne trip gewenst.
Dankjewel!
Hij wil voor zichzelf stoppen maar ook voor mij, hij is eerder voor zichzelf gestopt maar zodra er een moeilijk tijd aan komt of alles gaat even niet goed dan is de neiging voor pakken groot. Voor de rest zegt hij dat die er geen moeite heeft want hij stopt altijd gelijk en dan gaat best wel lang goed tot dat er iets niet lukt of iets gaat verkeerd 😅

TheRealJJ79

Belezen gebruiker
in een pil zit ook pep - iig 9 vd 10 keer. weliswaar een kleine hoeveelheid maar het zit er sws in. En ja je kan pep combineren met xtc maar met welk doel? dan je nog iets meer energie hebt en minder vermoeid bent? Pep icm met MDMA kan een prima alternatief zijn voor XTC of vervang de pep door 4fmp.
Of je hierdoor vd pep afkomt, dat lijkt mij niet. Enige alternatief is antwoord zoeken op de vraag wat pep precies brengt. Wellicht dat xtc een leuker alternatief is. Gebruik je misschien ook iets minder makkelijk dan een nakkie pep of sos. Succes!

FerdFatoehaus

Badass junkie
in een pil zit ook pep - iig 9 vd 10 keer. weliswaar een kleine hoeveelheid maar het zit er sws in. En ja je kan pep combineren met xtc maar met welk doel? dan je nog iets meer energie hebt en minder vermoeid bent? Pep icm met MDMA kan een prima alternatief zijn voor XTC of vervang de pep door 4fmp.
Of je hierdoor vd pep afkomt, dat lijkt mij niet. Enige alternatief is antwoord zoeken op de vraag wat pep precies brengt. Wellicht dat xtc een leuker alternatief is. Gebruik je misschien ook iets minder makkelijk dan een nakkie pep of sos. Succes!
Lul niet zo dom. Er zit geen pep in xtc in pillen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter

9 van de 10 keer is een xtc pil gewoon mdma puur. Dat pep in pillen zit is dikke zever.

caninus

Bewuste gebruiker
Er zit bijna nooit meer speed meer in xtc, om de simpele reden, dat de speed van tegenwoordig veel te "vettig" is (ook als hij 3x gewassen zou zijn). Hierdoor blijft hij aan de stempels plakken.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Mark "Rent-boy" Renton:

This was to be my final hit, but let's be clear about this. There's final hits and final hits. What kind was this to be?

3,4-methyleendioxymethamfetamine is ook amfetamine. Als je afscheid wil nemen van drugs met drugs doe dan een goeie dosis DMT of LSD ofzo..

Bovenaan