Werking van LSD

Space cadet

Belezen gebruiker
Ik heb wat vragen over de werking van LSD. Zelf al diverse keren (6 keer geloof ik) mogen genieten van 1P-LSD (RC equivalent) en 1 keer LSD zegels gedaan. Opgebouwd van 120 tot 200, rond 180 vinden we prettig. Er zou geen verschil in werking moeten zijn bij 1p of LSD maar ons leek het anders, kan ook aan de mindset liggen.

Wat we ook graag doen is truffels, psilocybine dus. Truffels zijn echt na een week uit je systeem heb ik me laten vertellen. Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voor LSD uit je lichaam is en je stoffen weer in balans zijn? Zou je een week na LSD net zo'n fijne truffeltrip kunnen hebben als normaal?

En snoept 1P of LSD ook aan je serotonine voorraad? We doen eens in de zoveel maanden ook wel eens MDMA dus belangrijk om te weten natuurlijk.

Alvast dank voor jullie antwoord!
Groet, Space cadet

FerdFatoehaus

Badass junkie
Na een paar dagen is je tolerantie inderdaad weer weg. Je kunt je wel afvragen of het wenselijk is om 2 weekenden achter elkaar te trippen. Vooral LSD is een heftige ervaring waarvan je wel even moet bij komen.

Het verbruikt geen serotonine op de manier als mdma, dus wat dat betreft zit je goed.

Space cadet

Belezen gebruiker
Ik ben bekend met LSD dus weet dat het een intense ervaring kan zijn. Is ook niet dat we dit vaker zo snel achter elkaar doen maar het is vakantie voor ons en we hebben zin in een verzetje. Bedankt voor je bezorgdheid.

Pace Ley

Experimenterende gebruiker
Na een paar dagen is je tolerantie inderdaad weer weg. Je kunt je wel afvragen of het wenselijk is om 2 weekenden achter elkaar te trippen. Vooral LSD is een heftige ervaring waarvan je wel even moet bij komen.

Als beginnende LSD gebruiker vind ik het eigenlijk zo heftig allemaal niet. Ik heb afgelopen zaterdag getript op 200ug, dinsdag weer 200ug genomen (door tolerantie was de trip licht). De ervaring kan wel intens zijn, maar de dagen erna ben ik extra productief en heel goedgehumeurd en hoef ik nauwelijks bij te komen. Daarna heb ik al heel snel weer zin in een nieuwe trip.
Voor mij lijken er nauwelijks negatieve aspecten aan te zitten, ik ga lekker op dit spul!

LSD doet niets met je Serotonine levels, maar het werkt op zelfde manier als serotonine. Hierdoor heb je dus geen sombere kater oid.
Ik vind t spul magisch. Heeft Albert Hoffman al een standbeeld? :grin:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Als beginnende LSD gebruiker vind ik het eigenlijk zo heftig allemaal niet. Ik heb afgelopen zaterdag getript op 200ug, dinsdag weer 200ug genomen (door tolerantie was de trip licht). De ervaring kan wel intens zijn, maar de dagen erna ben ik extra productief en heel goedgehumeurd en hoef ik nauwelijks bij te komen. Daarna heb ik al heel snel weer zin in een nieuwe trip.
Voor mij lijken er nauwelijks negatieve aspecten aan te zitten, ik ga lekker op dit spul!

LSD doet niets met je Serotonine levels, maar het werkt op zelfde manier als serotonine. Hierdoor heb je dus geen sombere kater oid.
Ik vind t spul magisch. Heeft Albert Hoffman al een standbeeld? :grin:
Hoe weet je zeker dat het 200ug was?

Met heftig bedoel ik niet negatief hoor. Het kan allemaal wat veel zijn om te verwerken.

Verder is het niet aan te raden om zo kort op elkaar te trippen want als je hier mee doorgaat verlies je de grip op de realiteit.

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Verder is het niet aan te raden om zo kort op elkaar te trippen want als je hier mee doorgaat verlies je de grip op de realiteit.

Het is niet aan te raden inderdaad maar ik herken het wel, ikzelf, toen ik met lsd begon zat zo 6 a 7 weekenden achter elkaar te trippen, en weet zeker dat ik hier niet de enige in ben.
Op en duur kreeg ik tijdens een trip het inzicht dat ik niet zo veel moest trippen 😂
Volgens mij gaan er zoveel mensen door die fase heen, maar blijft er zelden iemand in hangen.

Desalniettemin is het nog steeds niet aan te raden natuurlijk.

Pace Ley

Experimenterende gebruiker
Hoe weet je zeker dat het 200ug was?

Met heftig bedoel ik niet negatief hoor. Het kan allemaal wat veel zijn om te verwerken.

Ik ben niet zo gevoelig voor het spul geloof ik. Mijn eerste trip was op 100ug 1cP LSD van een bekende vendor. Toen dat op was, had ik een nieuwe zending, dit keer 1p LSD en verhoogd naar 200ug.
Ik ervaar zelf geen verwijdering van de realiteit. Op LSD zie ik juist heel veel zaken juist helderder en kan inzicht integreren in mn realiteit. Heb tijdens de piek op 200ug nog een best redelijk gesprek over de telefoon gevoerd met een vriend haha. En mn huis geschilderd. Maar ik snap dat het voor iedereen een andere uitwerking heeft.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik ben niet zo gevoelig voor het spul geloof ik. Mijn eerste trip was op 100ug 1cP LSD van een bekende vendor. Toen dat op was, had ik een nieuwe zending, dit keer 1p LSD en verhoogd naar 200ug.
Ik ervaar zelf geen verwijdering van de realiteit. Op LSD zie ik juist heel veel zaken juist helderder en kan inzicht integreren in mn realiteit. Heb tijdens de piek op 200ug nog een best redelijk gesprek over de telefoon gevoerd met een vriend haha. En mn huis geschilderd. Maar ik snap dat het voor iedereen een andere uitwerking heeft.
Zelf weten.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Ik vind het ook niet zo heftig hoor. In ieder geval niet tot de 200ug 1p. Meer moet ik nog proberen, dan wordt het ongetwijfeld wel wat zwaarder. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

Gebruik het overigens alsnog niet binnen een week weer.

Dat heftige herken ik wel van bijvoorbeeld DMT of DOC. Daar moet ik echt even van bijkomen.

Bovenaan