Werken na LSD op dnb feest

truffeLSD

Newbie
Ik ben van plan op koningsnacht LSD te nemen op Noisia Invites in groningen. ik moet echter de ochtend erna om 5 uur werken. Ik heb al redelijke ervaring met LSD en denk dat ik het wel overleef om na het trippen 2 uurtjes te werken.
Het enige probleem, ik wil niet trippend op mijn werk komen.
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat je op je werk kan verschijnen zonder dat het erg opvalt dat ik getript heb?
Ik weet dat het niet wordt aangeraden om te werken na LSD maar wil het feest absoluut niet missen(en de LSD ook niet :P )
Alle input is welkom!

Bobsacamano

Badass junkie
Euhm nou ja ongeveer 10 uur na inname staat alles wel weer stil bij me. Alleen ben ik soms nog een beetje chaotisch in mijn hoofd. Niet zo handig voor werk. Neem het dus op tijd zou ik zeggen. Hou ook je dosis laag.

truffeLSD zei:
Ik ben van plan op koningsnacht LSD te nemen op Noisia Invites in groningen. ik moet echter de ochtend erna om 5 uur werken. Ik heb al redelijke ervaring met LSD en denk dat ik het wel overleef om na het trippen 2 uurtjes te werken.
Het enige probleem, ik wil niet trippend op mijn werk komen.
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat je op je werk kan verschijnen zonder dat het erg opvalt dat ik getript heb?
Ik weet dat het niet wordt aangeraden om te werken na LSD maar wil het feest absoluut niet missen(en de LSD ook niet :P )
Alle input is welkom!

truffeLSD

Newbie
Ik zal er nog wel even over denken, bedankt voor het reageren.
Is dexamfetamine een idee voor extra concentratie?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
truffeLSD zei:
Ik zal er nog wel even over denken, bedankt voor het reageren.
Is dexamfetamine een idee voor extra concentratie?

Is persoonlijk net als medicatie en alle drugs. Sommigen vinden dat het je (deels) uit de trip trekt. Als ik dat zou doen word het een zooitje.

Wat zijn je ervaringen met LSD en uppers samen als je die hebt?

Zou dat anders zeker niet op werk proberen , maar ik ben jou niet :)

Pante

Belezen gebruiker
Zou voor de zekerheid toch 12 uur van te voren innemen (en een stevige bak koffie om half 5). Lijkt me niet echt lekker trippen als je weet dat je nog vaag moet werken daarna :P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Pante zei:
Zou voor de zekerheid toch 12 uur van te voren innemen (en een stevige bak koffie om half 5). Lijkt me niet echt lekker trippen als je weet dat je nog vaag moet werken daarna :P
Ik zou ook minstens 12 uur van te voren de LSD innemen. 12 uur na inname is het echte trippen er wel vanaf natuurlijk, maar dikke kans dat je nog wel steeds echt gigantische doppen hebt trouwens.

Lijkt me trouwens ook niet lekker trippen als ik wist dat ik 12 uur later weer moest werken, maargoed ieder zijn ding...

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik was na lsd beide keren de dag erna nog extreem chaotisch, dus ik zou eigenlijk echt niet gaan werken. Maarja. :tongueout:

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit zou voor mij echt z'n typische trip worden waar je je de hele tijd bezig gaat houden dat je nog iets op de planning hebt staan. Zou geen LSD nemen of gaan werken :P

Wacky

Badass junkie
Licht er echt aan wat voor werk je moet doen.

Ik heb zelf een keer een pokerworkshop gedaan na een nacht acid. Dat was ongeveer 10 uur na inname. Moest daarbij dus 10 complete leken die een bedrijfsuitje hadden leren pokeren in 3 uur. Ik heb daar natuurlijk een soort van standaard verhaal voor, maar niet helemaal een vaste volgorde en je past het aan aan het nivo van de klanten.

Ik wist toen steeds niet meer wat ik nou al verteld had en wat nog niet. Waarschijnlijk heb ik dingen dubbel verteld ofzo. Geen klachten gehad, maar het was niet echt relaxed. complete chaos in mijn hoofd met 10 kritishe klanten die 3 uur lang hun aandacht volledig op mij gevestigd hebben :tongueout:

Een paar uur werk doen waarbij niet constant mensen op je vingers zitten te kijken lijkt me niet zon punt.

MeejheM

Badass junkie
je kan echt geen vrij krijgen? ik weet niet wat voor werk je doet, maar als je veel contact met andere mensen hebt voor je werk zou ik lekker mn trippie een andere keer gebruiken.

als je aan de lopende band werkt, of zelfstandig in je eigen tijd ergens mee bezig moet zijn zal het wel gaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een niet nader te noemen DJ neemt vaak een lichte dose (50-80mics max) helpt met creativiteit zei hij toen ik het vroeg.

Anyway succes met werk en geniet van het feest.

truffeLSD

Newbie
bedankt iedereen die heeft geantwoord! was mijn (eerste) post helemaal vergeten :flushed: niet erg netjes.

Ik heb geprobeerd vrij te regelen maar heb alleen toestemming gekregen om te ruilen, niemand die op zo'n tijd wilt werken natuurlijk. Ik werk bij een supermarkt en moet waarschijnlijk de eerste vrachtwagen uitladen en producten splitsen in het magazijn, niet erg lastig gelukkig.

Heeft iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt voordat het niet meer opvalt dat je LSD hebt gedaan? Dan gaat het vooral om pupillen die wat groter zijn dan normaal, ik heb er zelf nooit echt op gelet.

Tijdloos zei:
Wat zijn je ervaringen met LSD en uppers samen als je die hebt?
Zou dat anders zeker niet op werk proberen , maar ik ben jou niet :)
Ik heb nog geen ervaringen met uppers en LSD, probeer het altijd in zn uppie te gebruiken(met een :stoned: ) Denk je dat de dex en lsd elkaar erg in de weg zitten als je na je trip pas de dex gebruikt?

Pante zei:
Daar ben ik ook een beetje bang voor, maar je weet nooit of je het kan voor je het geprobeerd hebt!
Ik denk dat het belangrijk is om een ruime planning te maken zodat ik me tijdens t feest geen zorgen hoef te maken over te laat komen etc en gewoon accepteren dat het een rotochtend wordt.

Tijdloos zei:
Een niet nader te noemen DJ neemt vaak een lichte dose (50-80mics max) helpt met creativiteit zei hij toen ik het vroeg.

Anyway succes met werk en geniet van het feest.
Ik ben van plan iets meer dan 50-80mics te gebruiken :grin:
Hoop dat t gaat lukken, thanks!

Ik laat nog zeker horen hoe het gegaan is en tot die tijd is elke input welkom

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
truffeLSD zei:
Heeft iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt voordat het niet meer opvalt dat je LSD hebt gedaan? Dan gaat het vooral om pupillen die wat groter zijn dan normaal, ik heb er zelf nooit echt op gelet.
Nou, het is bij mij zeker niet direct weg na de trip (na 10-12 uren trippen dus). Maar aan de andere kant zijn mijn pupillen nooit zo enorm als met mdma bijvoorbeeld, ook niet tijdens de lsd piek.

Je moet het allemaal zelf weten, maar ik vind 't niet zo'n goed idee. Lsd zou ik nooit in zo'n situatie nemen. Het allerbelangrijkste met psychedelica is dat je je geen zorgen gaat maken om dingen en nu speelt dat (onderbewust of niet) toch steeds mee.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
truffeLSD zei:
hmm misschien dan toch maar 4fmp of 2cb, is ook nog een optie
Als je van plan bent nog ff te slapen voor je naar je werk gaat zou ik voor 2C-B gaan, wil je doorhalen kun je ook prima 4-FA doen. Maar ook met 4-FA heb je qua pupillen natuurlijk wel hetzelfde probleem als met LSD.

KetaKech

Belezen gebruiker
Hoe was de lsd op noisia invites? Ben precies hetzelfde van plan deze koningsnacht ahahahaha!!

Bovenaan