wens me succes!

shakes

Belezen gebruiker
Ik ga stoppen met coke! Heb het ongeveer 3 kwart jaar gedaan, en de laatste maanden zo ongeveer elke dag. :( :angry: :angry:

Altijd ging me geld wat ik verdiende direct naar dealers (schuld) en dan had ik me schuld dus afbetaald en haalde ik gelijk nieuwe en had ik dus weer schuld. Dat ging echt maandelang zo door.

Was vorige donderdag jarig, en had het op vrijdag met vriende gevierd en had voor de laatste keer sos gehaald, en gelijk goed veel ook. 3,5 gram

Wat zal het fijn zijn om weer eindelijk MIJN geld in me portomonee te hebben :)

Ik weet het, zinloos topic, wilde het alleen mededelen! KUT SOS!!

Deranged

Badass junkie
Zoals je het hier wegzet is het net of stoppen niks voorstelt en jij dat gewoon ff gaat doen. Wie weet, misschien is dat in jouw geval ook wel zo. Ik wens je er iig veel succes mee! :wave:

shakes

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Zoals je het hier wegzet is het net of stoppen niks voorstelt en jij dat gewoon ff gaat doen. Wie weet, misschien is dat in jouw geval ook wel zo. Ik wens je er iig veel succes mee! :wave:

Wat had ik dan neer moeten zetten volgens jou?

Deranged

Badass junkie
Helemaal niks joh, viel me gewoon op dat je er zo luchtig over sprak. Het was heus geen kritiek hoor. Ik had eigenlijk moeten weten dat charlie fanboys zich nogal snel aangevallen voelen.

HDA

Bewuste gebruiker
Het is zeker geen zinloos topic. Drugsverhalen zijn leuk om uitwisselen, maar ook verhalen om te stoppen zijn uitermate zinvol imho.

Ik wens je ongelofelijk veel succes met het kappen, misschien is het wissen van dealer-telefoonnummers uit je mobiel een goed startpunt ?

Deranged

Badass junkie
HDA zei:
Ik wens je ongelofelijk veel succes met het kappen, misschien is het wissen van dealer-telefoonnummers uit je mobiel een goed startpunt ?
Zou ik niet doen, levert alleen maar onnodig gezeik opals je hem eventueel weer moet hebben. :P Zelf ben ik de afgelopen maanden verschillende keren gestopt met speed. Een keer gooide ik vol overtuiging mijn zeer fijne snuifpen weg, dat was toch best balen het daarop volgende weekend. :P

shakes

Belezen gebruiker
HDA zei:
Het is zeker geen zinloos topic. Drugsverhalen zijn leuk om uitwisselen, maar ook verhalen om te stoppen zijn uitermate zinvol imho.

Ja is zeker een goed idee! Enige probleem is dat dat ik hem dus nog geld moet geven, en dat heb ik morgen of overmorgen, dus dan zal ik hem nog 1 keer moeten bellen helaas. Word wel een test voor mezelf en ik ga echt mijn best doen om NEE te zeggen. Daarna wist ik het METEEN!

Deranged: voelde me niet aangevalle hoor, nu ik mijn eige bericht nalees snap ik wat je bedoelt :)

:wave:

Deranged

Badass junkie
Het nummers wissen verhaal zie ik wel vaker voorbij komen als er mensen ergens mee willen stoppen. Ik snap dat nooit zo, wat denk je ermee te gaan bereiken? Als je zin echt zin hebt om te snuiven laat je je heus niet tegenhouden door het feit dat je het nummer ff niet binnen handbereik hebt. Je gaat dan gewoon simpelweg het nummer weer achterhalen, meestal heb je wel maten die het nummer ook hebben en dan heb je het makkelijk, hoef je alleen ff een van hun te bellen probleem opgelost. :smoke: Het kan echter moeilijker zijn en dan kan het behoorlijk frustrerend worden, dit was dan dus niet nodig geweest. Zeker een coke verslaving laat zich hierdoor niet tegenhouden, was het maar zo makkelijk. :stoned:

HDA

Bewuste gebruiker
@ Deranged : Alles helpt toch ? Als jij zegt dat 'het toch niks zal uithalen', dan kom je toch ook geen stap dichter ?
Probeer een beetje positief te zijn ok ?
:wink:

Flashing Moments

Belezen gebruiker
Veel succes

Frisko

Badass junkie
HDA zei:
@ Deranged : Alles helpt toch ? Als jij zegt dat 'het toch niks zal uithalen', dan kom je toch ook geen stap dichter ?
agree...
heb de nr van mn coke dealer ook uit mn eigen gsm gedaan...( voor de momenten dat ik alleen thuis ben ofzo)
ken mensen die de nr hebben daar niet van.
ma ben minder geneigd het aan hun te gaan vragen dan in mn gsm te kijken :rolleyes: :rolleyes:

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
HDA zei:
agree...
heb de nr van mn coke dealer ook uit mn eigen gsm gedaan...( voor de momenten dat ik alleen thuis ben ofzo)
ma ben minder geneigd het aan hun te gaan vragen dan in mn gsm te kijken :rolleyes: :rolleyes:

kennen jullie die niet uit t koppie dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wave:
tis maar een grappie hoor...........

HDA

Bewuste gebruiker
melissa zei:
Frisko zei:
HDA zei:
agree...

kennen jullie die niet uit t koppie dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :wave:
tis maar een grappie hoor...........

Hèhè, ik had 't voordeel dat mijn beste vriend dat nummer heeft.

Frisko

Badass junkie
Frenky zei:
melissa zei:
heeft frenky t nr. al gewist :confused: :confused: :confused: :confused:

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...
ben nu inmiddels 1.5 maand clean van die troep :) :wave:

zommes

Badass junkie
Tip voor als je zin krijgt in coke: Jezelf kapot blowen. Ikzelf krijg dan rillingen van de gedachte aan harddrugs.

HDA

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Frenky zei:
melissa zei:

yep! heb de sosboer al terug betaald en NIET meer gehaald, over paar uurtjes ben ik 4 dagen clean :grin:
juig toch nog maar niet TE hard kerel...bij mij ging het pas na een 3 weken tot een maand beter...

Heel mooi man ! Voel je je al wat 'verlost' ?
Ik weet dat toen ik er finaal mee kapte, ik nog een lange tijd écht zin had. Nu is dat nog sporadisch zo.
Iets wat kan helpen (geldt ook voor Frenky) is een nieuwe hobby zoeken in groepsverband. Ik heb bij voorbeeld een aantal improvisatiesessies gedaan.
It helps you get your mind off the coke/drugs.

Haze

Bewuste gebruiker
Relaxt, het kan namelijk heel erg moeilijk zijn heb ik gezien bij een vriend. Je hebt namelijk ook best lang gebruikt

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Frenky zei:
jeej, gaat me nog best goed af :) :wave:

Piece off cake Frenky ik ben nu meer dan een maand gestopt en heb nergens last van en geen zin meer in die smerige geestvernauwer.

Ik gebruikte 12 jaar en had nog nooit een poging gewaagt om te stoppen omdat ik dat niet nodig vond,en nu bij eerste poging hoppa in een x gaat het goed omdat ik erachter sta..

Way to go ff de weken door geld in je zak frisser gevoel en het komt goed! :wink:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Frenky zei:
melissa zei:

1 maand en 17 dagen om precies te zijn eig :mrgreen: :mrgreen:
en bij mij helpt het beste weed als ik die kriebels in mijne maag krijg van de goesting rook ik een joint en dan is het weer weg
merk wel aan mijn eigen sinds da ik zo veel sos heb gepakt da ik een pak verslavender ben geworden in het algemeen !!!!!!
heb altijd wel goesting in iets daarom geen sos ma toch iets
gelijk ze zeggen HET SCHIJT AAN DE REALITEIT :mrgreen: :mrgreen:

HDA

Bewuste gebruiker
een joint, sporten, en een hobby zoeken (in groepsverband) ?
Misshcien toch best niet combineren hé ! :grin:

Frisko

Badass junkie
HDA zei:
Frisko zei:
Frenky zei:
melissa zei:

Heel mooi man ! Voel je je al wat 'verlost' ?
Ik weet dat toen ik er finaal mee kapte, ik nog een lange tijd écht zin had. Nu is dat nog sporadisch zo.
Iets wat kan helpen (geldt ook voor Frenky) is een nieuwe hobby zoeken in groepsverband. Ik heb bij voorbeeld een aantal improvisatiesessies gedaan.
It helps you get your mind off the coke/drugs.
hmmz verlost durf ik het niet te noemen....de zin is er nog steeds,minder als ervoor welliswaar...
maar soms denk ik echt van hoh nu heb k het onder controle,dan dan de dag erna is die fucking coke duivel er weer in mn brains hé!!!!
zal wss wel nooit,echt weggaan...moeten we er maar bijnemen hé:)
maar ben nog altijd clean ja zoals schranzie al zegt... :stoned: :stoned:

Bovenaan