Welke wietsoort?

Tyson123

Newbie
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier en ik zit all best wel een tijdje met een vraag
Ik gebruik wiet en meestal haze maar ik krijg daar altijd paniekaanvallen van en door hasj weer niet dat gaat gewoon goed maar weet iemand hier een wietsoort die niet all te sterk is en waar ik sloom van wordt?

P.s ik gebruik nog niet all heel lang wiet of andere dingen

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Hallo allemaal
Ik ben nieuw hier en ik zit all best wel een tijdje met een vraag
Ik gebruik wiet en meestal haze maar ik krijg daar altijd paniekaanvallen van en door hasj weer niet dat gaat gewoon goed maar weet iemand hier een wietsoort die niet all te sterk is en waar ik sloom van wordt?

P.s ik gebruik nog niet all heel lang wiet of andere dingen
Als je sloom wil worden, ga je best voor een Indica dominante wiet. Geen Haze, want die zijn over het algemeen Sativa dominant of hybride.

Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring met cannabis, maar voor concretere tips zijn er hier meer dan ervaringsdeskundigen genoeg :).

Tyson123

Newbie
Als je sloom wil worden, ga je best voor een Indica dominante wiet. Geen Haze, want die zijn over het algemeen Sativa dominant of hybride.

Zelf heb ik nog niet zoveel ervaring met cannabis, maar voor concretere tips zijn er hier meer dan ervaringsdeskundigen genoeg :).
Oke tnx voor het reageren ik ga een beetje op onderzoek uit naar indica dominante wiet

Raver

Badass junkie
Die duurdere wietsoortjes zoals haze etc bevatten veel meer THC, en minder CBD. Een overvloed aan THC kan zorgen voor je klachten die jij nu beschrijft.

Ikzelf kan prima tegen hasj, maar niet (meer) tegen sterke Sativa's. Sativa's beter vermijden! Zoals @AphexTwin al aangeeft.

Dat zal echt een hoop schelen, en misschien een periode van pauze inlassen ook. :)

Iskra

Bewuste gebruiker
Klopt wat Raver zegt inderdaad.
CBD zorgt er ook voor dat je minder psychotisch wordt.
Puur roken in plaats van met nicotine maakt je ook sowieso minder sloom.

Bovenaan