welke shag ?

Frisko

Badass junkie
bah ik vind tabak goor om jointen mee te rollen...
vroeger deed ik dit ook ja en toen idd ook belgam 20
maar nu alleen nog l&m sigaretten of marlbore...
belga smaakt ook wel goed imo :)

Frisko

Badass junkie
mushiemadness zei:
ik vind sigarettentabak altijd zo lastig om te rollen en de smaak vind ik persoonlijk ook vrij vies :flushed:
sigaretten tabak bewijs je gewoon mee dat je kan rollen,met verse tabak rollen is geen kunst imho :P :P

mushiemadness

Belezen gebruiker
Frisko zei:
mushiemadness zei:
ik vind sigarettentabak altijd zo lastig om te rollen en de smaak vind ik persoonlijk ook vrij vies :flushed:
sigaretten tabak bewijs je gewoon mee dat je kan rollen,met verse tabak rollen is geen kunst imho :P :P

het rollen kan ik wel maar ik vind met gewone shag rollen gewoon fijner is idd geen kunst aan

Waterpijp

Bewuste gebruiker
minn zei:
hmpf
k laat ze altijd rollen
ben een mongool met rollen :flushed:

je hebt ook apparaatjes om te draaien :P heb ik een half jaar mee joint gedraaid maar toen kwam er skill in me draaien en dat rookt simpel weg stukken zaliger :P probeer het en je bent trots op je eigen joint en als je dan stoned bent is het soms gewoon moeilijk om 'm op te roken :wink:

lot

Badass junkie
minn zei:
hmpf
k laat ze altijd rollen
ben een mongool met rollen :flushed:

ik ook ik kan ze wel draaien.. maar dan zonder tip en das nixx.. dus ik laat andere altijd draaien hehe :) morgen ga ik lekker blowen!! moet nog iemand vinden die wil draaien

Freaky high

Bewuste gebruiker
ik draai het met sigarettentabak of gwne tabak, tigra dan..
ik kan wel rollen, is niet zo moeilijk
ik heb het eerst gedaan met kleine sigarettepapiertjes met tabak en dan opeens wou ik een joint rollen met een groot blaadje en het ging uitstekend, gwn oefenen dus

Mac...

Badass junkie
Meestal half zware van Nelle, met peuken kan ik echt niet fatsoendelijk draaien, valt me altijd de helft eruit.

Jaman

Newbie
gewoon marlboro peuken of lucky strike. shag icm wiet/hasj is niet lekker, dat haalt de smaak van de hasj/wiet helemala onderuit imo.

Mindless1985

Badass junkie
Drum halfzwaar of als er nog een stukje maand aan het eind van m'n geld over is AH huismerk shag die ook goed te roken is (en een stuk goedkoper :P)

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
vreemd ik vind siggareten echt vies in een joint

ja vind ik ook, en heb ergens gelezen dat er in tabak in saffen parfum wordt gedraaid, die dan wel wordt gefilterd door de filter
maar als je dat dus in een joint draait wordt deze (schadelijke) parfum niet gefilterd en krijg je die dus lekker mee je longen in :(

maar weet niet zeker of dit waar is, weet iemand hier mss iets meer over, want als het klopt dan rol ik voortaan niet meer met saffen...

buzzy

Badass junkie
Ikzelf doe er altijd javaanse jongens 3/4 (driekwart) doorheen
Vind het persoonlijk de beste shag voor een jointje :)

Lana

Wijs gebruiker
Meestal halfzware Drum.
Als het maar halfzware shag is of anders Marlboro.
Maar zeker niet met zware shag. Of het moet echt niet anders kunnen op dat moment.

MetaalKonijn

Badass junkie
Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.

caatje

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Zware shag boven alles. Wat voor maakt niet zoveel uit, wat ik op dat moment ook gewoon rook, of wat iemand anders bij zich heeft.

zware shag om jointjes te draaien? niet zo lekker

Bovenaan