Welke RC lijkt op Kratom?

FRST

Newbie
Goedemorgen,

Tot op heden heb ik prettige ervaringen met Kratom. Vooral de ‘green veins’ en de ‘red veins’ zijn aangenaam als het gaat om de mix tussen euforie en verdoving. Al neemt de tolerantie gauw toe natuurlijk.

Ook functioneer je de volgende dag veel beter dan dat je wat alcoholische versnaperingen zou nemen, wat vaak een uitgeput/brak gevoel geeft. Het fijne aan Kratom is dat je ook best functioneel gezien nog dingen kunt doen zoals hobby’s zonder de volgende ochtend alles vergeten te zijn.

Als we kijken naar de RC’s en dan met name de 2F-Ketamine en de DMXE, dan heb je weliswaar een soort dizzy gevoel, afhankelijk van de dosis sta je wat te wankelen op de benen, maar mist het elke vorm van het euforische van Kratom. Het brengt je niet dat ‘geluksmomentje’ wat je bij Kratom of bij een paar drankjes wel krijgt. Ook van de O-DSMT voel je weinig effect.

Mijn vraag: zijn er mensen die tips/ervaringen hebben met een bepaalde RC’s die wat dichter bij de Kratom komt dan de 3 hierboven genoemde RC’s?

Ik heb geprobeerd dit onderwerp specifiek te zoeken, maar kon het zo 123 niet vinden. Mocht dit al wel besproken zijn, dan mijn excuses! Ik hoor het graag, alvast dank.

oharra

Newbie
Met rC heb ik geen ervaring, is dat zelfde als "designerdrugs"? Lijkt me niet zo veilig. met kratom heb ik wel veel ervaring en 't hangt er vanaf wat je juist zoekt van effect enz? Kratom is vrij uniek er is ook geen enkel pilletje, ook niet van krachtige opiaten die hetzelfde effect geven want je zal minder energie hebben enz, en bij kratom werken superveel alkaloiden samen in feite die een specifiek gevoel geven, beetje zoals bij weed dus. Kan je wel linken naar de echt goeie rode kratom strains en die zijn naar mijn ervaring niet zo vaak of bij veel shops te vinden, maakt een groot verschil imo. Ik zou zelfs gewone random rode of groene kratom bv amper nog voelen.. Ook aan een goeie prijs nog alleen heb je de slechte smaak en niet 't gebruiksgemak van een pilletje ofzo. "Gold" kratom strains, een mix van rood groen & wit zijn soms ook krachtig..
En anders een opioid die niet zo bekend is maar wel nog goed & goedkoop blijkt: Tapentadol :) wel meer opletten met opiaten die je mss combineert met kratom of benzos ofzo want in tegenstelling tot kratom onderdrukken bijna alle andere (krachtige) de ademhaling zoals u mss al wist..

Anjovis

Bewuste gebruiker
Hou het dan gewoon bij kratom. Waarom zou je een chemisch alternatief kiezen voor een natuurlijke drug waar je een goed effect van hebt?

Volgens de smartshop waar ik mijn kratom bestel kun je tollerantie of gewenning tegengaan door af en toe van soort te wisselen. Kratom rouleren noemen zij dat. Dus neem je deze week rode kratom neem dan volgende week groene of witte en dat zou de gewenning afremmen volgens hun.

Bovenaan