Welke drugs???

Pietman

Experimenterende gebruiker
jah, die ken ik al een tijdje en het is inderdaad wel interessant allemaal.
En voor velen ook erg fijn dat het in het Nederlands is, maar goed de informatie is niet heeeel erg betrouwbaar en goed vinnik.

Dus je moet niet alles wat erin staat zomaar klakkeloos aannemen!
maar verder wel nuttig enzo :grin: :rockband:

Ja uit je bol.. is al erg oud zeg maar.. ken ik van eerder toen ik nog niet zo into the drugs was. En als ik nu als gebruiker informatie over een niewe drug wil dan pas ik ervoor om al mijn informatie uit alleen dat boekje te halen, ik heb ze ook al eens gemaild om serieuze info enzo... en dan krijg ik gewoon een verwijzing naar een stuk van hun website die ik al eens gezien had.. Maar goed ze zijn ervoor en ze doen het wel, daar is ook wel weer wat voor te zeggen.

Soma

Bewuste gebruiker
Ik vind 'Uit je bol' eerlijk gezegd niet zo objectief. Ze hemelen sommige middelen op en boren andere dan weer de grond in. Bij GHB (in het boek, op de site staat er blijkbaar niets over) laten ze het overkomen als een wondermiddel dat ideaal is tegen depressies en dat het totaal niet verslavend is, maar ik weet uit eigen ervaring dat het toch wel verslavend kan werken. Als ik het gewoon thuis heb staan kan ik maar moeilijk afblijven.

Bovenaan