Welke drank bij XTC

aardjebei

Newbie
Heyhey vraagje, ik en mijn vrienden drinken vaak bij de xtc en vinden dit een gouden combinatie. Heeft iemand nog aanraders voor welke drank lekker terwijl je aan de xtc zit?

groetjes,

aardje

Thunderdome

Wijs gebruiker
Drank en XTC? Dat vind ik echt alleen maar zonde van mijn space!!

Alcohol is een middel dat verdoofd, en XTC is een psychedelicum en een stimulant. Als je dus Alcohol met XTC neemt verminder je dus eigenlijk de ervaring.

Als ik Alcohol drink met XTC is dat 1 biertje nadat ik de pil heb gehad (tegen de zenuwen? XTC is echt zo vet :hearteyes:). En daarna eigenlijk niets anders meer dan fris en water.

Een handige sheet voor drugs combinaties:
Combo_2.png

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Drank en XTC? Dat vind ik echt alleen maar zonde van mijn space!!

Alcohol is een middel dat verdoofd, en XTC is een psychedelicum en een stimulant. Als je dus Alcohol met XTC neemt verminder je dus eigenlijk de ervaring.

Als ik Alcohol drink met XTC is dat 1 biertje nadat ik de pil heb gehad (tegen de zenuwen? XTC is echt zo vet :hearteyes:). En daarna eigenlijk niets anders meer dan fris en water.

Een handige sheet voor drugs combinaties:
Bekijk bijlage 20658
XTC wordt meestal niet als psychedelicum gezien, maar als entactogeen. Verder wel mee eens, niet teveel bij drinken. Meestal op feesten (toen dat nog kon) dronk ik een paar biertjes maar stopte ik met drinken na het nemen van XTC. Smaakt ook niet echt meer dan.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
XTC wordt meestal niet als psychedelicum gezien, maar als entactogeen. Verder wel mee eens, niet teveel bij drinken. Meestal op feesten (toen dat nog kon) dronk ik een paar biertjes maar stopte ik met drinken na het nemen van XTC. Smaakt ook niet echt meer dan.

Dit heb ik ook. Over het algemeen drink ik er eigenlijk geen alcohol bij. Wel eens een biertje of iets geprobeerd.
Ook frisdrank vind ik eigenlijk niet meer lekker smaken, dus ik hou het eigenlijk altijd volledig bij water.

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Dit heb ik ook. Over het algemeen drink ik er eigenlijk geen alcohol bij. Wel eens een biertje of iets geprobeerd.
Ook frisdrank vind ik eigenlijk niet meer lekker smaken, dus ik hou het eigenlijk altijd volledig bij water.
Wat ik wel altijd lekker vond om dan op de after als het grotendeels uitgewerkt is met je droge bak een koud biertje open te trekken

Sheaira

Wijs gebruiker
Cola zero gaat er hier altijd wel lekker in tijdens een pilletje of water.

Maar dit is niet wat je wil horen haha.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Rakketjes in een bakje, citroentje erin knijpen, beetje srirachasaus en yoghurt, mespuntje zout en voila: liquid tyfus. En dát zou beter zijn dan dan alcohol.

Nou goed alle gekheid op een stokje,
alcohol wordt afgebroken in je lever, MDMA ook. Als je je lever lekker bezig houdt met alcohol blijft de MDMA langer in je systeem, bijwerkingen worden heftiger en verlengt. Alcohol is verdovend en MDMA een upper, als je die combineert werken de effecten elkaar tegen. In dit geval wordt de sedatie van alcohol voornamelijk onderdrukt door de intense stimulatie van MDMA, in de praktijk ervaren sommige mensen een lichte afstomping van de trip (maar jullie ervaren dit effect dus als gewenst, dat kan natuurlijk ook).
Uit onderzoek met muizen is gebleken dat door alcohol i.c.m. MDMA de cardiovasculaire stress nog meer toeneemt, dit zal je misschien tijdens de trip niet direct merken maar MDMA is al niet goed voor je hart (je moet er wat voor over hebben natuur :P), maar combineren met alcohol is het in mijn ogen gewoon niet waard.

Nog gevaarlijker, omdat je niet gaat doorhebben hoe dronken je bent is de kans groot dat je veel te veel drinkt. Als je het doet, stel voor jezelf een gezond limiet op.

Green Dude

Belezen gebruiker
Alcohol zorgt voor uitdroging en zorgt ervoor dat je meer gaat plassen, dit kunnen de meeste echter niet onder invloed van XTC. Is dit niet keiongezond en gevaarlijk ivm watervergiftiging dan?Plus de kater de dag erna wil ik me zelfs niet voorstellen :tongueout: geef mij maar gewoon water, het plezier van XTC alleen is meer dan genoeg :wink:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Heeft iemand nog aanraders voor welke drank lekker terwijl je aan de xtc zit?
Zoals de rest hier al aangeeft: "geen"! Ik vind zo'n beetje alle smaakjes lekker als ik aan de M zit maar ik vind alcohol drinken echt zonde van mijn heerlijke serotonineroes. Bovendien is het ook nog eens mega ongezond. Ik drink het liefst gewoon water. Maar aan een waterijsje likken is inderdaad ook zalig!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Water, frisdrank, fruitdrankjes. Alcohol? Bah. Verkloot de xtc ervaring vind ik. Van de weinige keren dat er drank vloeide bij XTC had ik meestal lastige comedown en nadip plus de ervaring voelde meer opgefokt aan dan leuk.

Hardcore_frk

Badass junkie
Heerlijk hoor!

Eerst goed dronken worden en dan de XTC erin. Ik vind dit ook een gouden combinatie. Meestal begin ik met bier. Als de XTC dan inslaat heb ik zin in zoete drankjes (zoals Bandit Apple Cider Juicy Apple). En op de after alleen maar shotjes sterke drank (wodka, bruine rum etc.)!

Pollewop

Bewuste gebruiker
Geen! Water ook niet, er moet wel een smaakje aan zitten. Aa-drink bijvoorbeeld of fruitdrank, soms wil een soepje ook wel lekker zijn.

Bovenaan