Welke dosering 2cb wordt aangeraden?

AJ95

Newbie
Hi!
Even korte intro van mijzelf, vrouw, 27 jaar en tot nog toe ervaring met de volgende harddrugs: XTC, speed, MDMA, ketamine en cocaïne.

Tijdens mijn eerdere drugs ervaring is gebleken dat ik een vrij goede tolerantie heb. Nu is het zo dat ik binnenkort een keer 2CB wil proberen maar niet zo goed vind wat de dosering nu precies is.

In de prijslijst van mijn dealers zie ik sommige staan waar 20mg bij staat en een andere geeft 24 mg aan maar, ik vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met de daadwerkelijk werkzame stof? Kunnen jullie mij hier iets over vertellen?

Ik zie veel staan over pillen met gemiddeld zo’n 10mg werkzame stof namelijk, dus dan zouden mijn dealers wel hele goede pillen hebben en dat vond ik wat merkwaardig.

Daarnaast wil ik 2cb met iemand doen die überhaupt nog nooit iets van drugs geprobeerd heeft. In hoeverre is 2cb een goede drug om als eerste ervaring te proberen?

Alle extra info is welkom! 😁
dankjewel alvast!

Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Hi!
Even korte intro van mijzelf, vrouw, 27 jaar en tot nog toe ervaring met de volgende harddrugs: XTC, speed, MDMA, ketamine en cocaïne.

Tijdens mijn eerdere drugs ervaring is gebleken dat ik een vrij goede tolerantie heb. Nu is het zo dat ik binnenkort een keer 2CB wil proberen maar niet zo goed vind wat de dosering nu precies is.

In de prijslijst van mijn dealers zie ik sommige staan waar 20mg bij staat en een andere geeft 24 mg aan maar het zijn dan 5 pillen voor €20 en ik vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met de daadwerkelijk werkzame stof? Kunnen jullie mij hier iets over vertellen?

Ik zie veel staan over pillen met gemiddeld zo’n 10mg werkzame stof namelijk, dus dan zouden mijn dealers wel hele goede pillen hebben en dat vond ik wat merkwaardig.

Daarnaast wil ik 2cb met iemand doen die überhaupt nog nooit iets van drugs geprobeerd heeft. In hoeverre is 2cb een goede drug om als eerste ervaring te proberen?

Alle extra info is welkom! 😁
dankjewel alvast!
10-15 mg geeft een mdma achtige roes
15-20 mg geeft een mdma achtige roes met visuals
20-25 mg word visuele trip
25mg + wordt zwaar visueel en mentaal

mitchieee

Wijs gebruiker
Pillen zijn 8-12mg daarboven is zeldzaam en zie je bijna nooit ‘ 20 mg raad ik aan
T mooie aan 2cb is het zit al in de naam neem er 2 🤪

Voor de zeker heid ken je se testen en perfect doseren

Hippie Langwaus

DF-koning
Ik vond 20 mg altijd een prima dosis om flink te trippen, zonder dat je de controle echt verliest.

Voor iemand's eerste keer een drug gebruiken, kan 2C-B best geschikt zijn. 10 mg is dan misschien beter om niet al te heftig te gaan trippen en meer kans te hebben op behoud van enige stuurbaarheid in effecten.

De laatste keer dat ik 2C-B heb gebruikt, was het nog gewoon een legale stof. Ik krijg er wel zin in om het weer eens mee te maken.

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Allereerst, haal even die prijslijst weg (dat mag hier niet). Ik vind 11 tot 14 mg echt super om te relaxen en van muziek te genieten. MDMA gevoel is wel wat overdreven, maar behoorlijk euforisch is het wel. Het opkomen kan wel wat zwaar in je buik zijn.

Hoger doseren (ik ga tot max 22 mg) wordt het veel tripperiger, met mooie visuals en alles gaat "ademen ". Heel leuk spul en o ja, de zoekfunctie op dit forum geeft nog veel meer tips.

lautje22

Newbie
10-15 mg geeft een mdma achtige roes
15-20 mg geeft een mdma achtige roes met visuals
20-25 mg word visuele trip
25mg + wordt zwaar visueel en mentaal
Hallo hallo,

Indien mogelijk haak ik graag aan bij deze tread over de dosering van 2cb, wat voor mij de eerste keer zou zijn: ik heb een aantal roze 2cb pillen (raketjes) die volgens aankoop 12 mg zijn. (Ik woon niet in Nederland en geen idee of hier een testservice is, zou erg fijn zijn om precies te weten wat er in een pil zit.) Nu ben ik niet supergroot (50 kg) en ter vergelijking gebruik ik vaak kwartjes van xtc, en dan neem 2 or 3 keer bij op een avond, dus 1 pil op de hele avond. Wat zouden jullie aanraden qua 2cb, om dan ook met kwarten of halfjes te beginnen of is het effect dan te laag?
En zouden jullie voor de eerste keer 2cb ook aanraden om thuis te doen of is een avond uit ook prima te doen?

Alvast bedankt, antwoorden en ervaringen worden erg gewaardeerd!

AJ95

Newbie
Goedenavond,

Ik blaas graag even nieuw leven in mijn eigen eerder gestelde vraag.

Ik zit er aan te denken om met oud & nieuw 2CB te gebruiken. Ik wil dezelfde pillen gebruiken als ik de vorige keer heb gebruikt, toen had ik 1 pil gepakt en na 1/1,5 uur had ik wat bij gepakt, ik weet niet zeker of dit 1/4 of 1/2 pil was, ik had niet het gevoel dat dat veel extra’s deed.

De hele avond had ik een fijne avond met zo nu en dan een lachkick maar vooral gewoon chill en hele matige visuals als ik mij op bepaalde dingen concentreerde. Heel licht getript dus, bijna een beetje saai met wat ik had verwacht.

Nu zou ik de volgende keer graag wat meer visuals krijgen. Kan iemand mij aanraden welke dosering ik de volgende keer beter kan pakken?

Is meteen 1,5 pil goed of gezien het hele matige effect de vorige keer beter meteen 2? Of is de kans dan heel groot dat ik echt heel heftig ga trippen.

Ik zou het graag goed voelen maar wel nog veilig vuurwerk af willen kunnen steken en eventueel familie tegen komen zonder dat ze meteen doorhebben dat er iets niet helemaal klopt. 😉

_shikantaza

Badass junkie
Goedenavond,

Ik blaas graag even nieuw leven in mijn eigen eerder gestelde vraag.

Ik zit er aan te denken om met oud & nieuw 2CB te gebruiken. Ik wil dezelfde pillen gebruiken als ik de vorige keer heb gebruikt, toen had ik 1 pil gepakt en na 1/1,5 uur had ik wat bij gepakt, ik weet niet zeker of dit 1/4 of 1/2 pil was, ik had niet het gevoel dat dat veel extra’s deed.

De hele avond had ik een fijne avond met zo nu en dan een lachkick maar vooral gewoon chill en hele matige visuals als ik mij op bepaalde dingen concentreerde. Heel licht getript dus, bijna een beetje saai met wat ik had verwacht.

Nu zou ik de volgende keer graag wat meer visuals krijgen. Kan iemand mij aanraden welke dosering ik de volgende keer beter kan pakken?

Is meteen 1,5 pil goed of gezien het hele matige effect de vorige keer beter meteen 2? Of is de kans dan heel groot dat ik echt heel heftig ga trippen.

Ik zou het graag goed voelen maar wel nog veilig vuurwerk af willen kunnen steken en eventueel familie tegen komen zonder dat ze meteen doorhebben dat er iets niet helemaal klopt. 😉
2C-B is wat lastig doseren. De effecten nemen snel toe bij een iets hogere dosering. Als je liever niet heel heftig tript zou ik de dosis aan de lage kant houden. Misschien 1 2/3e pil proberen? Je kunt ook overwegen om een Nexus-flip te doen: eerst MDMA en daarna (1,5-2 uur later) 2C-B. Dan de 2C-B wel bij 1 pil houden en de MDMA gedoseerd volgens het principe 1 tot 1,5mg MDMA per kg lichaamsgewicht.

Bovenaan