Helaas wel.
Om te antwoorden op je vraag
@Psychedlisch Filosoof... Ja, het is wel degelijk schadelijk.
Ten eerste kruipt een Ketamine tolerantie in rap tempo omhoog. Dus over een tijdje zit je niet meer op 100 maar 200 mg per avond bij wijze van.
Toen ik circa 4 jaar geleden begon met Ketamine werd ik kneiter vaag van een sleutelpuntje. Tijdens mijn dieptepunten snoof ik in een uur zo een gram weg met dagen er tussen dat ik op 6+ gram zat. En ik had enorm zuivere Ketamine dus dat was te belachelijk voor woorden.
Heel lang is het goed gegaan, maar uiteindelijk heb ik toch klachten gekregen. Ik weet niet of je bekend bent met de effecten van Ketamine op je blaas en nieren? Zo niet, zou ik even goed onderzoek doen als ik jou was.
Ik loop inmiddels bij het ziekenhuis omdat ik mijn pis niet meer kan ophouden en wel 30 keer naar de wc moet op een dag. Ik ben dankbaar dat ik er op tijd mee gestopt ben anders had ik nu met een zak pis aan mijn been gelopen de rest van mijn leven.
Zelf zit je nog op een oké hoeveelheid, maar ik zou wel gaan minderen als ik jou was. Niet iedere week maar bijvoorbeeld eens per maand.
Wanneer je blaas klachten krijgt is moeilijk te zeggen, ik ken mensen die jaren lang gebruikt hebben dag in, dag uit en toen pas klachten kregen. Maar ik ken ook mensen die sporadisch gebruikte en ook met blaas problemen zitten nu.
Als ik je een tip mag geven, drink zoveel mogelijk water of groene thee van te voor, tijdens en na. Dan is de Ketamine minder geconcentreerd en beschadig je je nieren en blaas ook minder en ook minder snel.
Als je nog vragen hebt, let me know!
Ketamine is hartstikke fijn en leuk maar ik kan het nooit meer aanraken, dus zorg dat je het met mate neemt zodat je ervan kan blijven genieten. 😊