weigerende hersenen

neti

Badass junkie
gisteren ritalin en zoo 7 gehad

zou vanochtend een vriendin van me gaan bellen. pakte mn mobiel en wilde dr nummer zoeken. drukte op de middelste knop, toen weer op de groene, op de middelste, op de groene, op middelste, op de groene, nog steeds op zoek naar het nummer, op de middelste op de groene

wat wil ik ook al weer, ja ik moet haar gaan bellen en dat meot via de middelste knop, ik zet mn duim aan de middelste knop en weet dat ik moet gaan drukken, maar mn duim werkt niet... heel bewust moest ik mn hersenen gaan sturen voor het wel lukte

vaag :smoke:

dfssdfde

Badass junkie
laten we dit omdopen tot het 'wat moet je nemen om echt vaaaaaaaaaaag te zijn topic' :P

bij mij is dat lsd of veel wiet :tongueout:

Wacky

Badass junkie
Had je 1 of allebei genomen ?

Ik had ze allebei genomen, dat was wel aardig spacy, de energie viel wat tegen, dus heb ik ook een beetje speed erbij gedaan :grin:
Maar tof was het zeker wel.

neti

Badass junkie
nee man, ik had een genomen, voelde en zag heel weinig.. wel ff gedanst maar raakte snel oververhit en voelde me neti lekker... ff afgekoeld en daarna alleen amar voor me uit zitten staren en chillen

de vorgie keer, zie tripverslag van mij... werkte het SUPERRRR al ging ik door dezelfde combinatie, met ook alcohol er bij, wel bijna out, ee hel was dat (had wel in totaal 4 ritalin gehad )

Bovenaan