• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Weer 'n XTC trip

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ja, op een vrijdagavond dan nog zeg :)

Andere pil dan de vorige: dit keer een oranje sterretje... men had me gezegd dat de effecten intreden na 30-45 minuten, bij mij was dit na 'n klein uurtje. Nam het in om 21u00, 2,5 uur na m'n eten.

Ik had er nood aan om ff de wereld teverlaten, dus slikte ik 'n volledig. En ja, ik voelde me zalig, warm, zelfs wat geil, kortom, hoewel het niet ZO lang duurde (ik schat ongeveer een 40-45 minuten), was dit dé nieuwste vorm van gelukzaligheid!

Enig nadeel was de hoofdpijn 's mogens. Dus volgende keer wel 'n halfje.

Oja, ook deze pil kostte me 5 euro. Dit weekend wasted op speed. Tot later, vrienden. :rock: :rockband:

ravage

Experimenterende gebruiker
Moet toch nog even reageren hierop..

Ik ben een vaste lezer vooral bij XTC reports (dagelijks lezen of er eindijk nieuwe reports zijn)
Dan zie ik een titel: "weer een XTC trip"
Maar dit is helemaal geen trip report.. Vandaar dat niemand ook reageerd, en ik het k*t vond. Sorry dat ik het zeg maar in dit land mag je nou eenmaal je mening uiten en dat deed ik.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
ravage zei:
Maar dit is helemaal geen trip report.. Vandaar dat niemand ook reageerd, en ik het k*t vond. Sorry dat ik het zeg maar in dit land mag je nou eenmaal je mening uiten en dat deed ik.

Dat mag misschien wel zo zijn, maar je moet je daarbij wel houden aan bepaalde regels. Op dit forum gelden die regels nou eenmaal, ben je het er niet mee eens, dan hoef je hier ook niet te zijn. Heb respect voor elkaar.

ravage

Experimenterende gebruiker
Tuurlijk absoluut, ik heb niks tegen de persoon zelf maar alleen over dat stukje tekst :)
Respect is er zeker..

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
ravage zei:
Tuurlijk absoluut, ik heb niks tegen de persoon zelf maar alleen over dat stukje tekst
Respect is er zeker..
Respect is in dit opzicht subjectief. Wat jij respectvol bedoelt kan bij een ander respectloos overkomen. Het is beter om dat te voorkomen.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Ik vind het wel een tripreport, zij het een korte. Al kan ik wel inzien, als men naar de andere lay-outs van tripreports kijk dat sommige mensen dit niet tripreport 'waardig' vinden. Maar dat is subjectief.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Pandan zei:
Ik vind het wel een tripreport, zij het een korte. Al kan ik wel inzien, als men naar de andere lay-outs van tripreports kijk dat sommige mensen dit niet tripreport 'waardig' vinden. Maar dat is subjectief.

Ik kan enkel maar zeggen hoe ik me voelde en dat het hoogstens wat harder "inhakte" dan de vorige pil.

:flushed: :rolleyes:

Bovenaan