Flugeltje zei:Ik ga een week stoppen jongens. Ik begin me zorgen te maken om mijn gezondheid![]()
ExceptionalInsight zei:Wat Stonie op zijn eigen merkwaardige manier probeert te zeggen is..
nuchter zijn is na 5 jaar bedwelming net zoiets als high zijn.

Hillbilly bastard zei:Maar als je juist doseert en niet elke dag gebruikt...dan is het één van de veiligste drugs die er bestaan.
Flugeltje zei:Haha, deze moet ik onthouden.
Misschien zal ik het wel eens proberen om een sticky te maken...![]()
Hillbilly bastard zei:Ik ken persoonlijk iemand die helemaal gek is geworden nadat hij de tweede keer lsd had gebruikt. Hij bedacht tijdens zijn trip ineens dat hij zich eigenlijk toch normaal voelde en dat hij misschien helemaal niet aan het trippen was, maar dat zijn gedachten en gevoelens echt waren. Dat gevoel is nooit meer helemaal weggegaan en hij heeft nu last van dissociatieve persoonlijkheidsstoornis (m.a.w.: leven in een droomwereld), gecombineerd met hevige angstaanvallen. En als ik zowat lees over d. p. stoornis is het erg onaangenaam, erg moeilijk om te behandelen en vaak levenslang. Voor mij alleszins voorlopig geen lsd, ik ga liever een keertje ko dan dat er zoiets met mij gebeurd (ik heb een erg onstabiele persoonlijkheid, dus die kans is bij mij wel reeël).
Je kennis geeft de LSD een slechte naam omdat ie de regels zwaar heeft genegeert ...
LSD is niet voor iedereen weg gelegd, iemand die gezond is zou zoiets nooit krijgen. Je voorbeeld is dus typerend !!
Juist dit soort mensen geven de LSD een slechte naam ...
Jij moet ook nooit LSD of andere psychedelica nemen als je niet voldoet aande randvoorwaarden.
Iedereen die deze voorwaarden negeert moet achteraf de rekning betalen zo is het nou eenmaal.
Corrigeer me maar als ik het verkeerd heb ... ik heb nu 2 x een unieke trip meegemaakt en er is niets beters ...
Vat het aub niet verkeerd op het is erg genoeg dat je kennis nu naar de klote is, maar de LSD de schuld geven is zwaar onterecht en zo word de HOAX levend gehouden.
Groetjes Stonie
Flugeltje zei:nuchter zijn is na 5 jaar bedwelming net zoiets als high zijn.
Haha, deze moet ik onthouden.
Misschien zal ik het wel eens proberen om een sticky te maken...![]()
lysergine25 zei:Correct Hilly Billy als je neit voldoet aan de randvoorwaarden meot je echt nooit LSD nemen !! Dat kan leiden tot erntige problemen zoals nbij jou vriend. In jouw geval moet je de LSD dus niet nemen maar jij hebt het op tijd gezien je vriend niet.
Daarom heb ik die tijd in een handboek gestoken om te voorkomen dat er mensen onder lijden en ook om te voorkomen dat de LSD een slechte naam krijgt.
Ik hoop ook dat er een GHB en KETA handleiding gaat komen.
De taak van dit forum is primair een educatieve tot ervaringen groepsverzameling.
De lezers moeten hier leren en groeien, drugs is geen speellgoed.
Pubers die drugs op school gebruiken is mijn volgende punt ....
Dat kan niet en het leidt onherrropepijk ttot een grotere groep schoolverlaters, onze toekomst dus.
Jullie kinderen onze kinderen moeten deze maatschappij onerhouden.
Stonie