Skippy
Wijs gebruiker
Vrijdag en zaterdag was het weer gezellig, mn maat en ik hadden
6 hartjes gehaald, 3 voor vrijdag en 3 voor zondag en ook nog een
aantal flessen drank, die we niet op hebben gekregen.
Op vrijdag zijn we een stuk gaan fietsen, en elk kwartier/half uur
zijn we gestopt om een joint te roken, en om er weer vast een voor te
draaien, zo fietsten we rustig aan naar een vriend van ons, die had visiste
en zijn visite was echt irritant, als je strak staat gaat dat snel vervelen.
We hebben daar de hele nacht gezeten, en zijn rond 10 uur in de ochtend weggegaan.
Thuis zijn we niet aangekomen die dag zelf, pas in de avond toen we de halve stad hadden gezien en onze wiet op was,gingen we naar huis, we hebben de hele nacht en halve dag geslapen.
En rot dat ik was!
Gelukkig had ik totaal geen moeite met eten, alleen om het te maken was een ramp, we aten biefstuk en iets met groente , een half uur later namen we anderhalf hartje en gingen we weer naar die vriend van ons,
die zag er nog rotter uit dan ons en dat had niet eens wat gebruikt.
We dronken een doosje flugel en een doosje vluggertjes en een beetje
martini en malibu, die sloegen vrij hard in, mn maat lag al snel te
slapen
.
Hij was niet wakker te krijgen, we hebben zo gelachen, we hielden hem
een joint voor en hij werd even wakker, nam een hijs er rotte weer in slaap, hij heeft zo'n 2 uur in coma gelegen.
Ongeveer om half 5 's nachts werd er op het raam getikt, waar ik voor stond, ik had het niet meer!
Die gast zat me vaag aan te kijken, ik denk omdat ik niet echt
de slimste uitspraken deed en omdat ik als een dwaas achter elkaar hetzelfde vroeg.
Om 6 uur gingen we maar richting huis, en dat was geen leuk thuiskomen, de kat van mn maat had een kooi van onze woestijnratten van de kast afgetrokken, mn hart zat in mn strot en ik werd lijkbleek.
De hele kamer was overhoop gehaald, overal zaagsel, gelukkig leefden de beesten nog, maar tering he zo hard ben ik nog nooit gegaan.
Geen lekker einde dus...
Maar wel een lekker weekend!!

6 hartjes gehaald, 3 voor vrijdag en 3 voor zondag en ook nog een
aantal flessen drank, die we niet op hebben gekregen.
Op vrijdag zijn we een stuk gaan fietsen, en elk kwartier/half uur
zijn we gestopt om een joint te roken, en om er weer vast een voor te
draaien, zo fietsten we rustig aan naar een vriend van ons, die had visiste
en zijn visite was echt irritant, als je strak staat gaat dat snel vervelen.
We hebben daar de hele nacht gezeten, en zijn rond 10 uur in de ochtend weggegaan.
Thuis zijn we niet aangekomen die dag zelf, pas in de avond toen we de halve stad hadden gezien en onze wiet op was,gingen we naar huis, we hebben de hele nacht en halve dag geslapen.
En rot dat ik was!
Gelukkig had ik totaal geen moeite met eten, alleen om het te maken was een ramp, we aten biefstuk en iets met groente , een half uur later namen we anderhalf hartje en gingen we weer naar die vriend van ons,
die zag er nog rotter uit dan ons en dat had niet eens wat gebruikt.
We dronken een doosje flugel en een doosje vluggertjes en een beetje
martini en malibu, die sloegen vrij hard in, mn maat lag al snel te
slapen
Hij was niet wakker te krijgen, we hebben zo gelachen, we hielden hem
een joint voor en hij werd even wakker, nam een hijs er rotte weer in slaap, hij heeft zo'n 2 uur in coma gelegen.
Ongeveer om half 5 's nachts werd er op het raam getikt, waar ik voor stond, ik had het niet meer!
Die gast zat me vaag aan te kijken, ik denk omdat ik niet echt
de slimste uitspraken deed en omdat ik als een dwaas achter elkaar hetzelfde vroeg.
Om 6 uur gingen we maar richting huis, en dat was geen leuk thuiskomen, de kat van mn maat had een kooi van onze woestijnratten van de kast afgetrokken, mn hart zat in mn strot en ik werd lijkbleek.
De hele kamer was overhoop gehaald, overal zaagsel, gelukkig leefden de beesten nog, maar tering he zo hard ben ik nog nooit gegaan.
Geen lekker einde dus...
Maar wel een lekker weekend!!