jaja deze week van maandag - woensdag met de school naar Parijs geweest. Ik had iets meer dan een gram weed mee en 2 andere elk 2 gram ofzo..
Bij het eerse moment dat we een uur vrij hadden gingen we eerst naar de mcdonalds en dan een jointje gana roken in ene naburig parkachtig ding.
We rolden 2 joints. Natuurlijk gaat dit trip report niet om de space van de weed
.. toen de laatste joint bijna op was zij ineens een kerel van mijn klas die niet meeblowde dat er daar politie liep. Ik dacht eerst dat hij ene grapje maakte, maar blijkbaar niet. We gingen eerst blijven zitten, om het niet te doen opvallen, maar ze waren daar al direct. we konden niet weg en ze vroegen of we iets bijhadden.. ik zei nee, niemand had iets bij 
Ze begonne dan iedereen te fouilleren en mijne ene maat hadden ze al vlug, die ad 2 keer 2 gram bij(dus ook van die andere). Redelijk in de shit zaten we dus.
Dan fouilleren ze mij.. mijn weed zat in mijn portefouille en minn filters en blaadjes heb ik zo subtiel mogelijk in mijn mouwen gemoffeld
.. ze hadden dit bijna door trouwens. Die kerel kijkt dus overal in mijn portefouille, maar gelukkig zat mijne stash is zo'n onopvallend bijzakske..
chance!! die gast rook er nog aan en zij :' ca pu, ca pu ce portefouille' (het stinkt dus)
nie gevonden dus, gelukkig anders vloog ik mss in den bak.. want in frankrijk zijn ze er strenger op.. wij zo nog zeggen van in belgie moogt ge 3 gram bijhebben.. en die kerle zei dan: En hollande, c'est comme ca.. En Belgique peut etre, mais en France c'est illegal..
wij moesten een half uur later dus terug zijn bij onze groep, en we dahcten da we moesten meekomen.. Ineens lietne ze ons gaan gelukkig en dan gign echt alle stress van mijn af, de adrenaline ging weg en ik werd weer stoned zoals anders
Twas mij toch ene dagje
Bij het eerse moment dat we een uur vrij hadden gingen we eerst naar de mcdonalds en dan een jointje gana roken in ene naburig parkachtig ding.
We rolden 2 joints. Natuurlijk gaat dit trip report niet om de space van de weed
.. toen de laatste joint bijna op was zij ineens een kerel van mijn klas die niet meeblowde dat er daar politie liep. Ik dacht eerst dat hij ene grapje maakte, maar blijkbaar niet. We gingen eerst blijven zitten, om het niet te doen opvallen, maar ze waren daar al direct. we konden niet weg en ze vroegen of we iets bijhadden.. ik zei nee, niemand had iets bij Ze begonne dan iedereen te fouilleren en mijne ene maat hadden ze al vlug, die ad 2 keer 2 gram bij(dus ook van die andere). Redelijk in de shit zaten we dus.
Dan fouilleren ze mij.. mijn weed zat in mijn portefouille en minn filters en blaadjes heb ik zo subtiel mogelijk in mijn mouwen gemoffeld
chance!! die gast rook er nog aan en zij :' ca pu, ca pu ce portefouille' (het stinkt dus)
nie gevonden dus, gelukkig anders vloog ik mss in den bak.. want in frankrijk zijn ze er strenger op.. wij zo nog zeggen van in belgie moogt ge 3 gram bijhebben.. en die kerle zei dan: En hollande, c'est comme ca.. En Belgique peut etre, mais en France c'est illegal..
wij moesten een half uur later dus terug zijn bij onze groep, en we dahcten da we moesten meekomen.. Ineens lietne ze ons gaan gelukkig en dan gign echt alle stress van mijn af, de adrenaline ging weg en ik werd weer stoned zoals anders
Twas mij toch ene dagje