• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Weed trip report

Jeller

Badass junkie
jaja deze week van maandag - woensdag met de school naar Parijs geweest. Ik had iets meer dan een gram weed mee en 2 andere elk 2 gram ofzo..

Bij het eerse moment dat we een uur vrij hadden gingen we eerst naar de mcdonalds en dan een jointje gana roken in ene naburig parkachtig ding.

We rolden 2 joints. Natuurlijk gaat dit trip report niet om de space van de weed :rolleyes: .. toen de laatste joint bijna op was zij ineens een kerel van mijn klas die niet meeblowde dat er daar politie liep. Ik dacht eerst dat hij ene grapje maakte, maar blijkbaar niet. We gingen eerst blijven zitten, om het niet te doen opvallen, maar ze waren daar al direct. we konden niet weg en ze vroegen of we iets bijhadden.. ik zei nee, niemand had iets bij :wink:

Ze begonne dan iedereen te fouilleren en mijne ene maat hadden ze al vlug, die ad 2 keer 2 gram bij(dus ook van die andere). Redelijk in de shit zaten we dus.

Dan fouilleren ze mij.. mijn weed zat in mijn portefouille en minn filters en blaadjes heb ik zo subtiel mogelijk in mijn mouwen gemoffeld :tongueout:.. ze hadden dit bijna door trouwens. Die kerel kijkt dus overal in mijn portefouille, maar gelukkig zat mijne stash is zo'n onopvallend bijzakske..

chance!! die gast rook er nog aan en zij :' ca pu, ca pu ce portefouille' (het stinkt dus)

nie gevonden dus, gelukkig anders vloog ik mss in den bak.. want in frankrijk zijn ze er strenger op.. wij zo nog zeggen van in belgie moogt ge 3 gram bijhebben.. en die kerle zei dan: En hollande, c'est comme ca.. En Belgique peut etre, mais en France c'est illegal..

wij moesten een half uur later dus terug zijn bij onze groep, en we dahcten da we moesten meekomen.. Ineens lietne ze ons gaan gelukkig en dan gign echt alle stress van mijn af, de adrenaline ging weg en ik werd weer stoned zoals anders :)

Twas mij toch ene dagje :openmouth:

Psykaholik

Wijs gebruiker
en in frankrijk maakt het niet uit of je nu met weed of met hero gepakt word
die maker der geen verschil tussen
drugs is drugs
en geknald ben je

Solidius

Badass junkie
Ik durf bijna te wedden dat die wiet na diensttijd in hun longen is verdwenen.
Ze hebben jullie echt niet zomaar laten gaan :wink:

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik vind het ook zonde van jullie wiet. Je weet dat ze daar in France streng zijn, en dat je dus flink problemen kan krijgen; dat rookt toch ook niet lekker? Ik zou in zo'n situatie nooit relaxt stoned kunnen worden.

Jeller

Badass junkie
goh die avond heb ik in zo'n steegske nog een joint gerookt en die rookte wel chill.. vanaf het op is moet je je ook nergens druk om maken hé..

en zou wle goed kunne dat ze die opgerookt hebben, want zo'n goede weed zal je daar nie vele vinden hoor

Armani7

Bewuste gebruiker
heb bijna net hetzelfde meegemaakt in parijs whaha :grin: lijkt er echt hard op was dat toevallig ook aan palais royal ofzo? :grin: ze lieten ons toen ook gaan maar het school kon er niet mee lachen :grin: nu moeten we taarten bakken voor het goede doel als sanctie bij onze leerkachte frans thuis van 12.30 - 14.30 lol voor de rest moesten we opzoeken wat de wet is in franrkijk ivm softdrugs :grin: ik had erger verwacht :grin:

Armani7

Bewuste gebruiker
ja ik had nog gevraagd of we spacecake mochten maken maar ze zei da ze een oogje in het zeilt houd da we dat niet kunne :tongueout: en we moeten eerst ver eieren gaan halen bij haar zus want die heeft kippen :grin:

Jeller

Badass junkie
bij ons wist de school er gelukkig niet van :tongueout:

Maar khgeb gehoord dat er dit jaar van dezelfde school weer iemand gepakt was voort zelfde en die heeft 2 dagen in de gevangenis moeten zitten :mrgreen:

azgaza

Badass junkie
Geluk bij een ongeluk zou ik zeggen? Ik zou in landen als frankrijk toch echt proberen niet op semi openbare plekken te blowen. Franzen zijn lastig en vervelend, zelfs al wordt er zelfs inverhouding meer geblowed dan in Nederland (hoewel ik betwijfel of het zelfde geld voor Amsterdam-Frankrijk; want hier ken ik weinig mensen die het niet geprobeerd hebben eigenlijk)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Jeller zei:
jaja deze week van maandag - woensdag met de school naar Parijs geweest. Ik had iets meer dan een gram weed mee en 2 andere elk 2 gram ofzo..

Bij het eerse moment dat we een uur vrij hadden gingen we eerst naar de mcdonalds en dan een jointje gana roken in ene naburig parkachtig ding.

We rolden 2 joints. Natuurlijk gaat dit trip report niet om de space van de weed :rolleyes: .. toen de laatste joint bijna op was zij ineens een kerel van mijn klas die niet meeblowde dat er daar politie liep. Ik dacht eerst dat hij ene grapje maakte, maar blijkbaar niet. We gingen eerst blijven zitten, om het niet te doen opvallen, maar ze waren daar al direct. we konden niet weg en ze vroegen of we iets bijhadden.. ik zei nee, niemand had iets bij :wink:

Ze begonne dan iedereen te fouilleren en mijne ene maat hadden ze al vlug, die ad 2 keer 2 gram bij(dus ook van die andere). Redelijk in de shit zaten we dus.

Dan fouilleren ze mij.. mijn weed zat in mijn portefouille en minn filters en blaadjes heb ik zo subtiel mogelijk in mijn mouwen gemoffeld :tongueout:.. ze hadden dit bijna door trouwens. Die kerel kijkt dus overal in mijn portefouille, maar gelukkig zat mijne stash is zo'n onopvallend bijzakske..

chance!! die gast rook er nog aan en zij :' ca pu, ca pu ce portefouille' (het stinkt dus)

nie gevonden dus, gelukkig anders vloog ik mss in den bak.. want in frankrijk zijn ze er strenger op.. wij zo nog zeggen van in belgie moogt ge 3 gram bijhebben.. en die kerle zei dan: En hollande, c'est comme ca.. En Belgique peut etre, mais en France c'est illegal..

wij moesten een half uur later dus terug zijn bij onze groep, en we dahcten da we moesten meekomen.. Ineens lietne ze ons gaan gelukkig en dan gign echt alle stress van mijn af, de adrenaline ging weg en ik werd weer stoned zoals anders :)

Twas mij toch ene dagje :openmouth:

Pfff mzzl gehad man :P Maar wat heeft dit te maken met trippen op weed ? :P

Gelukkig is het in nederland legaal sgeelt ene hoop gezeik :P maarja heb gelukkig nooit last van de jutte gehad voor drugs :sunglasses:

:wave:

Jeller

Badass junkie
niets, ik wou dit met jullie delen, dus dit was beste plek om te schrijven :wink:

tis nie da ik na zoveel jaar nog eens een report ga schrijven over het effect van de weed op zich :wink:

Bovenaan