weed+poppers

Oom Klaas

Badass junkie
Je kan ook gewoon vragen of hij anale seks wil hebben of dat hij het wil gebruiken voor het leuke effect in plaats van een beginnende puber uit te hangen.
En voor zover ik weet is het niet gevaarlijk.

zozamusic

Experimenterende gebruiker
hahaha nene ik ben geen homo en ben nie van plan ook
gewoon da is zo een relax gevoel!

da kan me echt niet schelen dat homo's dat gebruiken!

ik vroeg me gewoon af of er risico's zijn
want als ik smoor sla mijn hard redelijk snel
en bij poppers ook

en die combinatie kan miss zorgen voor hartaanval of hart steken of problemen?
ik weet niet daarom vroeg ik het!

ma ben van plan om nog een maandje of 2,3 te stopen met blowen.

Oom Klaas

Badass junkie
zozamusic zei:
hahaha nene ik ben geen homo en ben nie van plan ook
gewoon da is zo een relax gevoel!

da kan me echt niet schelen dat homo's dat gebruiken!

ik vroeg me gewoon af of er risico's zijn
want als ik smoor sla mijn hard redelijk snel
en bij poppers ook

en die combinatie kan miss zorgen voor hartaanval of hart steken of problemen?
ik weet niet daarom vroeg ik het!

ma ben van plan om nog een maandje of 2,3 te stopen met blowen.

Mensen als ganjalove kan je ook maar beter negeren.
Maar ik weet dat mensen het wel combineerden en er geen nadelige effecten van ondervonden.

IZ420

Belezen gebruiker
Veel van mijn vrienden nemen poppers (bijna altijd) in combinatie met wiet en/of hasj, en ik heb nog nooit gehoord dat er iets slecht is gebeurt met hun.

Maar ik heb het zelf nog nooit genomen (ik hou het bij cannabis) dus ik weet niet wat er dan eigenlijk gebeurt binnenin je lichaam.

burnevil92

Belezen gebruiker
1 woord it's heaven (h) ik vind het persoonlijk egt heerlijk je bent zo een 5-10 min echt heel ver weg als je goed doorsnuift tuurlijk :tongueout:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
burnevil92 zei:
1 woord it's heaven (h) ik vind het persoonlijk egt heerlijk je bent zo een 5-10 min echt heel ver weg als je goed doorsnuift tuurlijk :tongueout:

Om hier even op door te gaan: Geeft het een vergelijkbaar gevoel als met lachgas in combo met wiet?

En het is verboden maar schijnt is sommige winkels onder de toonbank verkocht te worden, hoe is dit in de praktijk? Word het op die manier redelijk regulier verkocht of blijft het bij echt sommige winkels?

psych-out

Bewuste gebruiker
zo lang je het niet teveel achter elkaar combineert zal er niks gebeuren.
best een leuke combo, poppers kan je eigelijk bij alles combineren als je niet overmatig gaat gebruiken natuurlijk.

Tigg

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
verboden maar schijnt is sommige winkels onder de toonbank verkocht te worden, hoe is dit in de praktijk? Word het op die manier redelijk regulier verkocht of blijft het bij echt sommige winkels?

Als ik google vind ik gewoon webwinkeltjes die poppers verkopen

Karsten

Experimenterende gebruiker
Heb zelf ook wel eens wiet in combinatie met poppers gebruikt, niet gevaarlijk ofso. En neej ik ben geen homo had toevallig zo'n potje gekregen van een vriend die ze ergens kon bestellen :grin:

darkbull

Bewuste gebruiker
vriend van mij is wel heel beroerd geworden van deze combinatie... waar zou dat aan hebben kunnen gelegen?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Van wiet alleen kun je ook al flink slecht gaan.. Dus ik denk dat het gewoon de wiet+tabak reactie kan zijn geweest.

Deze combi geeft naar mijn weten geen standaard risico's als bad gaan met zich mee.
Poppers vind ik heel in de verte iets wegghebben van een alcohol roes, maar dan heel even en heel heftig. Wanneer je dat als je erg stoned bent ervaart snap ik dat je moet overgeven bijv.

Bovenaan