Weed in Spanje :stoned:

maxrelax07

Belezen gebruiker
Binnenkort ga ik naar Spanje op reis. Iemand enig idee hoe ze mee te smokkelen?
Is het waar dat bij de grenzen controle is (drugshonden???), de grens be-fr en fr-spanje
Een vriend zei mij het volgende: Wietzakje vacuum (geen geur), dvd hoesje geur er niet door, of tussen een zool van een schoen in een koffer...

Valencia :stoned:

Ewie

Belezen gebruiker
Er is al precies zo'n topic... :wink:

Ik zou het zelf overigens niet doen, al is de kans dat ze je pakken misschien niet zo groot maar altijd aanwezig. Zou zonde zijn als je door zoiets stoms in de problemen komt, terwijl je thuis in NL lekker roken kan :)

Flameon

Badass junkie
Ik zou het risico niet nemen. Toen ik vorig jaar naar spanje op vakantie ging met de bus, toen werd de bus en bagageruimte gecontroleerd op drugs (met honden). Het was een grootscheepse controles waar een heleboel verkeer aan de kant moest.

buzzrider

Wijs gebruiker
@ flameon: ik ga ook met de bus naar spanje, naar waar ging je toen en wanneer juist? nu ben ik ongerust aan het worden :confused:

Flameon

Badass junkie
Lloret de Mar, begin juli. Het was een grootscheepse controle aan de grens, maar ik weet niet hoevaak ze zulke controles houden.

buzzrider

Wijs gebruiker
Flameon zei:
Lloret de Mar, begin juli. Het was een grootscheepse controle aan de grens, maar ik weet niet hoevaak ze zulke controles houden.
ik ga surfen in zarautz begin juli, ik hoop maar dat ze die controles niet te veel doen dan

Flameon

Badass junkie
Persoonlijk denk ik dat het met die controles wel mee valt. Er werd toen ook gecontroleerd op tachograven, technische staat van het voertuig etc. Zulke grote controles doen ze naar mijn idee niet zovaak.

De kans dat ze je aanhouden lijkt mij nihil, maargoed als je het meeloopt loop je wel het risico dat je gecontroleerd wordt. Het begint al in het zuiden des lands, in maastricht waar je de grens over gaat. Maar dat is volgens mij meer op drugsrunners / buitenlandse personenwagens.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Waarom probeer je het niet gewoon daar ergens te scoren dan? Is vast wel een plaatselijk dealertje die hasj verkoopt, gewoon 's avonds aan een groepje rondhangende spanjo's vragen want die zijn er meestal genoeg op het strand. Alleen niet gaan zeiken over de kwaliteit he :stoned:
Tenminste, toen ik in Melilla was, ligt op het Marokkaanse vaste land maar is Spanje, toen kon je het zo'n beetje op elke straathoek krijgen. Maarja zoals ik al zei, dat ligt op het Marokkaanse vaste land, en als je door Marokko rijdt rij je soms ook gewoon langs de hennepvelden. Damn hippies.

maxrelax07

Belezen gebruiker
Ik ga misschien wel beginnen zeiken over de kwaliteit die locals toeristen aansmeren... :grin: :grin:
Met de auto, als je zorgvuldig te werk gaat... wat kan er nu mislopen :wink:
Maar alleen moet er ergens de methode bestaaan...

maxrelax07

Belezen gebruiker
Eigenlijk zoek ik hier tevergeefs naar DE methode... :(
De pro's gebruiken technieken die zeker niet op drukbezochte fora te vinden zijn,
die dan nog ook eens door de politie gescand worden...
Ze gebruiken ergens geraffineerde methoden waar de politie alleen maar kan naar raden
:stoned:

mellowWw

Belezen gebruiker
Niet doen, je hebt in Spanje genoeg de mogelijkheid om het te kopen. in plaatsen als Lloret de mar wordt het maar een keer of 10 op een avond gevraagd (incl. de rest van de hele verkrijgbare medicijnenlijst).. Maar niks van gekocht, niet zo de behoefte aan gehad..

In Tsjechië wel vaker wiet gekocht toen.. Dat varieërde van goed te roken spul, tot spul wat je je ergste vijand nog niet op laat roken :tearsofjoy: Haha als synthetische wiet bestaat, dan heb ik dat dáár gerookt.. :smoke: Maar zoals ik al zei, ook wel goed spul gehad toen.. Zal in Spanje dus wel net zo gaan!

Ewie

Belezen gebruiker
Als ik met de auto ging en het meenemen wilde zou ik het zeer wellicht gewoon ergens onder de auto verstoppen, liefst zoveel mogenlijk in het midden bovenop een draagbalk ofzo plakken met gaffa of in de motorruimte... :grin: De olie/benzine geur verbergt wellicht ook genoeg de wiet geur.

Melanie1

Belezen gebruiker
ik neem wel wat mee..
maar ze gaan geen auto controleren met een ouder en 3 kinders en hun vakantiespullen

Flameon

Badass junkie
Melanie1 zei:
ik neem wel wat mee..
maar ze gaan geen auto controleren met een ouder en 3 kinders en hun vakantiespullen

Die kans zal inderdaad minder groot zijn. Maargoed bij een algemene controle, waar veel mensen van de weg afgehaald worden voor een controle zal ook een gezin gecontroleerd kunnen worden. Maargoed, volgens mij valt het best wel mee met die grote drugscontroles in frankrijk / spanje etc. Als je nu nog oppast dat je geen ongeluk krijgt en daardoor je auto wordt gecontroleerd, dan is de kans vrij aannemelijk dat je van je eigen weed een lekker jointje kunt draaien op het balkon van het hotel

Melanie1

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Melanie1 zei:
ik neem wel wat mee..

Die kans zal inderdaad minder groot zijn. Maargoed bij een algemene controle, waar veel mensen van de weg afgehaald worden voor een controle zal ook een gezin gecontroleerd kunnen worden. Maargoed, volgens mij valt het best wel mee met die grote drugscontroles in frankrijk / spanje etc. Als je nu nog oppast dat je geen ongeluk krijgt en daardoor je auto wordt gecontroleerd, dan is de kans vrij aannemelijk dat je van je eigen weed een lekker jointje kunt draaien op het balkon van het hotel

inderdaad :P
ik denk dat ik gewoon daar wel wat koop aangezien onze camping een typische nederlandse jongerencamping is dus er zal vast wel wat te krijgen zijn :P
en als ik toch besluit iets mee te nemen.. We zijn nog nooit gecontroleerd en ik denk dat het dit jaar ook niet zo zal zijn
stoned zijn op het strand zal wel relaxed zijn denk ik..
ik wil vakantieeee

Ik ga elk jaar met de bus naar barcelona.
en ik steek m'n weed in een paddodoosje tussen de zetel van de persoon die voor mij zit mischien gemeen maarja

Riel

Bewuste gebruiker
ik ben 2 weken geleden in spanje geweest in het plaatsje beneficio. een dorpje in de bergen met 300 inwoner van wel 70 of meer verschillende nationaliteiten. er zijn geen regels, geen hogere machten iedereen leeft samen in harmonie. iedereen verbouwt zijn eigen groenten en wiet en maken hun eigen brood. daar kostte 1 gram 3,30 en was enorm sterke wiet. ik heb ook wat hasj op straat gekocht in granada maar dat was troep en duur. met de trein ben ik nog geen enkele keer gecontoleerd. en sowieso ze zoeken meer voor de grote hoeveelheden dan voor eigen gebruik. gewoon in een zakje en dat in een pot pindakaas of jam stoppen.

veel succces.

Napster

Belezen gebruiker
Re:

I Hate mondays zei:
en ik steek m'n weed in een paddodoosje tussen de zetel van de persoon die voor mij zit mischien gemeen maarja

Waarom houd je die wiet niet gewoon bij je...
Ik zou het alleen meenemen als je 10 gram ofzo meeneemt waarom riskeren om op een klein beetje wiet gepakt te worden anyway! Prop die wiet gewoon in je broekzak WORDT er gecontroleerd haal je de wiet eruit en schuif je onder alle stoelen door.
Of je gooit een plastic tas in de bagage ruimte met wat troep en wiet, wordt je gepakt DAN heb je die tas nog nooit gezien...Word je niet gecontroleeerd heb jij je voorraad:wink:

DreamWeaver

Badass junkie
Flameon zei:

Ik ben vorig jaar ook met de bus naar Lloret gegaan begin juli, nergens geen controle gehad. Overigens was die 18 uur in de bus wel fucking lang, onder invloed van teveel amfetamine :(

buzzrider

Wijs gebruiker
ik ben net (een paar dagen) terug van spanje en ze hebben onze bus tegengehouden, natuurlijk iedereen op de bus die meehad was ongerust, maar uiteindelijk bleek dat het een papiercontrole was. ik denk niet dat ze je kunen pakken zelfs als ze geen honden hebben

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Re: Re:

Napster zei:
I Hate mondays zei:

Waarom houd je die wiet niet gewoon bij je...
Ik zou het alleen meenemen als je 10 gram ofzo meeneemt waarom riskeren om op een klein beetje wiet gepakt te worden anyway! Prop die wiet gewoon in je broekzak WORDT er gecontroleerd haal je de wiet eruit en schuif je onder alle stoelen door.
Of je gooit een plastic tas in de bagage ruimte met wat troep en wiet, wordt je gepakt DAN heb je die tas nog nooit gezien...Word je niet gecontroleeerd heb jij je voorraad:wink:

Als je het zou gaat bekijken moet ie +100 gram meenemen voor een vakantie van misschien een weekje.. Maar goed, ik doe altijd:

-Wiet in je wietzakje (Vacuüm, zoals al eerder gezegd werd)
-Inpakken met alluminium-folie, goed stevig. (Alu. folie laat geen geur door)
-Nog 2 lagen eroverheen ( Of meer, ga voor zekerheid)
In een weed case of iets in die richting, eentje die goed sluit, liefst ijzer en dan word je echt niet gepakt.

Ik hoop dat je er iets aan hebt voor je reis.

Toet toet,
Stoneboot

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Valentijntje zei:
weet iemand trouwens of aluminiumfolie afgaat bij een metaaldetectorpoort op het vliegveld?

Nee, ik heb het al eens gedaan, maar bij mij zat er wel nog een dubbele houten case omheen. Maar daar komen radioactieve stralen prolly toch wel door.. Dus hij zal sowieso wel niet afgaan

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
alu folie is een slecht advies ........is absoluut niet geurvrij.

slechte adviezen leiden naar een enkeltje gevangenis .....

vacuum is oke !

dubbel vacuum nog beter.

strijkzak is the best

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
LOL , je gaat toch geen wiet smokkelen naar Spanje.

In het uitgaansleven daar kan je zo wiet kopen, ontloop je iig de kans gepakt te worden op het vliegveld waar je WEL problemen door kunt krijgen, als je het gekocht hebt van een locale apotheker en je wordt gepakt met het smoken daar werkt het hetzelfde als in NL , je krijgt een waarschuwing en je wiet wordt in beslag genomen.

Als je een man bent en wijs doet (niet slim), kan het zijn dat je door wat politieagenten inelkaar geslagen wordt, dat is niet zo fijn, zijn best wel aggresief daar :smoke: :smoke:

Flameon

Badass junkie
TheAgeOfMen zei:
Als je een man bent en wijs doet (niet slim), kan het zijn dat je door wat politieagenten inelkaar geslagen wordt, dat is niet zo fijn, zijn best wel aggresief daar :smoke: :smoke:

Inderdaad. Vorig jaar in spanje op vakanatie geweest. Er was ruzie tussen een paar mensen en de politie loste op het een toch wel zeer agressieve manier (maar wel effectieve manier) op haha. Of het toen om drugs ging weet ik niet, maar drugs is in de vakantiebestemmingen van spanje heel goed verkrijgbaar.

Stoneboot

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:

vacuum is oke !

dubbel vacuum nog beter.

strijkzak is the best

Ik rook niks (A) Meerdere lagen trouwens he? En als ik mijn lekkere boterammetjes met pindakaas naar school neem ruik je ook die verschrikkelijke geur niet door de folie heen.

Valentijntje

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:

vacuum is oke !

dubbel vacuum nog beter.

strijkzak is the best
het was meer bedoeld voor LSD, aangezien ik de zegeltjes daarin bewaar en dan in een zakje

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:
Anders plak je gewoon wat zegels op je lichaam :wink:
Ik neem ze mee, plak ze idd op mijn lichaam tussen een kartonnetje in een boterhamzakje met wat tape maar aangezien ik het liever in alu folie toe tegen de lichaamswarmte.. :wink:

Bovenaan