BenDover zei:Met een tientje doe ik een week en krijg ik zeker wel meer dan 1 zielige gram.
Als ik voor 20 haal.. krijg ik meestal ruim 4 gram en een gratis pit.. misschien vanwege de klantenbinding bij die shop. Op een andere topic heb ik aangegeven om welke shop het gaat.
Wietboertje zei:haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel
want hijn verkoopt voorgedraide haarlakjonkos met cementmix erdoor
:')Wietboertje zei:haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel
ZI09 zei::')Wietboertje zei:haha die zeeuwse shops mogen echt niet klagen want hier zijn zoveel thuiskwekerijen etcetera ze moeten gewoon al die drugstoeristen laten oprotten dan is er genoeg en die van Aarden moet niet fokken in dat artikel
Gelukkig nooit voorgedraaide gehaald daar dan.
Wel gewoon los, en daar was ik eigenlijk nooit echt ontevreden over.
Voordeelverpakkingen waren leuk.
Helaas, zonder OV, is het cheaper aan de andere kant van Zeeland te blijven.
Wietboertje zei:ja zou wat zijn als bij de gewone wiet hij het ook zou proberen , nouja ik verkoop dan zelf veel aan de scholen in goes en de roc's in zeeland
en hoor veel mensen die van de voorgedraaide moesten kotsen
en dan niet alleen kots maar ook bloed , dus daar kopen is echt not done
nja ik heb nooit een voorgedraaide gerookt zelf want ik rook alleen mn eigen supply en zelf draaien is fijner![]()

Fishhead07 zei:Wietboertje zei:ja zou wat zijn als bij de gewone wiet hij het ook zou proberen , nouja ik verkoop dan zelf veel aan de scholen in goes en de roc's in zeeland
nja ik heb nooit een voorgedraaide gerookt zelf want ik rook alleen mn eigen supply en zelf draaien is fijner![]()
Don't get high from you're own supply![]()
![]()
MetaalKonijn zei:Fishhead07 zei:Wietboertje zei:ja zou wat zijn als bij de gewone wiet hij het ook zou proberen , nouja ik verkoop dan zelf veel aan de scholen in goes en de roc's in zeeland
![]()
.. en dat slaat in deze context op wat...?

Dat vraagt hij niet.Fishhead07 zei:MetaalKonijn zei:Fishhead07 zei:Wietboertje zei:ja zou wat zijn als bij de gewone wiet hij het ook zou proberen , nouja ik verkoop dan zelf veel aan de scholen in goes en de roc's in zeeland
![]()
"nja ik heb nooit een voorgedraaide gerookt zelf want ik rook alleen mn eigen supply en zelf draaien is fijner"
Dus ik zeg word niet stoned van je eigen voorraadnooit gehoord die uitdrukking?? omdat er staat dat hij het ook verkoopt.
![]()
Eier zei:Dat vraagt hij niet.Fishhead07 zei:MetaalKonijn zei:Fishhead07 zei:Wietboertje zei:ja zou wat zijn als bij de gewone wiet hij het ook zou proberen , nouja ik verkoop dan zelf veel aan de scholen in goes en de roc's in zeeland
![]()
"nja ik heb nooit een voorgedraaide gerookt zelf want ik rook alleen mn eigen supply en zelf draaien is fijner"
Dus ik zeg word niet stoned van je eigen voorraadnooit gehoord die uitdrukking?? omdat er staat dat hij het ook verkoopt.
![]()

Wietboertje zei:loooooooooooooooooool spammords over dont get high on your own supply
nja beter gratis van je eigen teelt roken , dan kopen toch![]()
![]()
Psycho_Chrono zei:Wietboertje zei:loooooooooooooooooool spammords over dont get high on your own supply
![]()
Ben jij niet dezelfde als deze?
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=68 ... ight=spain
Qocaïne zei:Psycho_Chrono zei:Wietboertje zei:loooooooooooooooooool spammords over dont get high on your own supply
![]()
Ben jij niet dezelfde als deze?
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=68 ... ight=spain
Ugh... -__- Bori... kan nie zo goed tegen dat soort mannetjes!