weed=duur!!

Hallo allemaal,

Ik was wel eens benieuwd wat jullie betalen voor je weed. Ik woon zelf in Breda en daar is het dus bijna niet meer te beltalen. Ik en mijn vriend gaan meestal naar de Baron (bekende shop in Breda). Het minimale wat je daar kan halen is 10 euro en zou een gram moeten zijn. Je kan hier ongeveer 3 en als je geluk heb 4 jonko's uit draaien. Je hebt wel plekke waar je goedkoper aan de weed kan komen maar dat is dan meestal rotzooi.

Hoe zit dat bij jullie???

Delirium

Badass junkie
Tien euro voor een gram?

...

Waarom ga je niet eens naar een andere shop als je huidige te duur is?

azgaza

Badass junkie
Jezus 10 euro voor een gram? Ik betaal bij mijn favoriete coffeeshop 6.50 voor een gram, maar een paar maanden terug was het nog gewoon 6 euro.
In grotere hoeveelheden vaak goedkoper, en er zijn coffeeshops met wiet voor 5 euro en zelfs goedkoper.

Maarja; dit is Amsterdam.
Maar ik zou zeggen, zoek een andere coffeeshop!

cunt

Wijs gebruiker
zoek dan inderdaad een andere shop, 10 euro voor een gram is achterlijk.
ik betaal 6.5 / 7 euro voor erg goeie wiet. voor 13.50 heb je in de shop waar ik meestal kom 3 gram weed waar je enorm knetter van word.

Jadi

Bewuste gebruiker
OMG :P ik haal niet bij coffeeshops en daar koop ik het €3 de gram(white widow iig, de andere liggen iets hoger) :openmouth: Naja, het is al zolang geleden dat ik de coffeeshop-prijzen bijna vergeten ben :)

davie

Wijs gebruiker
Ik betaal meestal ook € 10 per gram, maar dan voor hasj en draai er dan 2 uit misschien 3 hele kleintjes.

Wiet wordt idd veel duurder. De gemeente en politie zijn bezig om de kliene thuistelers aan te pakken. Zij kunnen daardoor niet meer aan de coffieshops leveren en grote telers krijgen daardoor een betere positie en kunnen meer vragen voor hun spul. Kartel vorming.

Ik zou zelf geen € 10 voor skunk betalen of zo, maar als het goed spul is maakt het toch niet uit.

davie

Wijs gebruiker
Koffieshops vrezen criminalisering
door Emile Calon

TERNEUZEN - De Zeeuwse koffieshops vrezen dat de wietmarkt meer in meer in handen komt van criminele organisaties. Ook gaat volgens hen de kwaliteit van het roesmiddel achteruit en moet er meer voor betaald worden.
De oude vertrouwde thuiskwekers worden volgens hen opgepakt door de politie of stoppen uit angst om betrapt te worden. Wie betrapt wordt, riskeert steeds hogere boetes en naheffingen en kan door de verhuurder ook nog eens uit de woning worden gezet.

Criminele organisaties, die volgens de koffieshops niet op kwaliteit letten, nemen voor een deel die opengevallen plaatsen in. ,,Er wordt steeds meer troep aangeboden“, aldus manager J. Warman van High Life in Goes. Ook is volgens hem de prijs in een half jaar tijd met 10 tot 25 procent gestegen, omdat het aanbod daalt als gevolg van de intensievere jacht op de henneptelers.

Een half jaar geleden ondertekenden de Zeeuwse gemeenten, politie, justitie en woningbouwcorporaties een convenant waarin ze beloofden de jacht op de henneptelers op te voeren en te coördineren. Het resultaat is af te lezen op de prijslijsten in de koffieshops. Voor een gram wiet moet nu, afhankelijk van de kwaliteit, 6,50 tot 7,50 euro betaald worden tegenover 5 tot 6 euro vlak voor de zomer, weet H. van As van Miami in Terneuzen.

Warman moet als inkoper ook veel meer op zijn hoede zijn. Met een vergrootglas en gericht licht controleert hij de wiet die aan zijn achterdeur wordt aangeboden. Dat is volgens hem absoluut nodig, omdat tal van aanbieders er niet voor terugschrikken vervuild materiaal aan te bieden. Hij doelt dan op wiet gemengd met allerlei andere produkten, variërend van bakpoeder tot en met vermalen tuinafval. Ook andere eigenaren van koffieshops laten weten dat ze met grote regelmaat vervuilde wiet krijgen aangeboden. ,,Het zijn mensen die voor het snelle geld gaan. Geen liefhebbers die voor eigen gebruik telen en de meeropbrengst verkopen“, aldus Van As.

Woordvoerder F. Deij van de grootste koffieshop in Zeeland, Checkpoint in Terneuzen, ziet dat het steeds moeilijker wordt het aanbod op peil te houden. Checkpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.

G. Aarden, eigenaar van twee koffieshops in Goes en Vlissingen, waarschuwt dat de oude scheiding tussen hard- en softdrugs in gevaar komt door de aanpak van thuiskwekers.

Osi`

Bewuste gebruiker
10 euro voor anderhalve gram, dealer wel, maar we zijn belgen. Natuurlijk ergens anders goedkoper, maar ik ken die dealer van school, goei kameraad dusja. Koop ik liever bij hem, soms, ask hasj wil, ga ik het wel halen in een maastrichtse shop, 3.50 voor een grammeke hasj, kvind het zelf nog best goeie kwaliteit. Ben niet zo iemand die direct voor het duurste gaat hoor ..

ZI09

Bewuste gebruiker
davie zei:
door Emile Calon

TERNEUZEN - De Zeeuwse koffieshops vrezen dat de wietmarkt meer in meer in handen komt van criminele organisaties. Ook gaat volgens hen de kwaliteit van het roesmiddel achteruit en moet er meer voor betaald worden.
De oude vertrouwde thuiskwekers worden volgens hen opgepakt door de politie of stoppen uit angst om betrapt te worden. Wie betrapt wordt, riskeert steeds hogere boetes en naheffingen en kan door de verhuurder ook nog eens uit de woning worden gezet.

Criminele organisaties, die volgens de koffieshops niet op kwaliteit letten, nemen voor een deel die opengevallen plaatsen in. ,,Er wordt steeds meer troep aangeboden“, aldus manager J. Warman van High Life in Goes. Ook is volgens hem de prijs in een half jaar tijd met 10 tot 25 procent gestegen, omdat het aanbod daalt als gevolg van de intensievere jacht op de henneptelers.

Een half jaar geleden ondertekenden de Zeeuwse gemeenten, politie, justitie en woningbouwcorporaties een convenant waarin ze beloofden de jacht op de henneptelers op te voeren en te coördineren. Het resultaat is af te lezen op de prijslijsten in de koffieshops. Voor een gram wiet moet nu, afhankelijk van de kwaliteit, 6,50 tot 7,50 euro betaald worden tegenover 5 tot 6 euro vlak voor de zomer, weet H. van As van Miami in Terneuzen.

Warman moet als inkoper ook veel meer op zijn hoede zijn. Met een vergrootglas en gericht licht controleert hij de wiet die aan zijn achterdeur wordt aangeboden. Dat is volgens hem absoluut nodig, omdat tal van aanbieders er niet voor terugschrikken vervuild materiaal aan te bieden. Hij doelt dan op wiet gemengd met allerlei andere produkten, variërend van bakpoeder tot en met vermalen tuinafval. Ook andere eigenaren van koffieshops laten weten dat ze met grote regelmaat vervuilde wiet krijgen aangeboden. ,,Het zijn mensen die voor het snelle geld gaan. Geen liefhebbers die voor eigen gebruik telen en de meeropbrengst verkopen“, aldus Van As.

Woordvoerder F. Deij van de grootste koffieshop in Zeeland, Checkpoint in Terneuzen, ziet dat het steeds moeilijker wordt het aanbod op peil te houden. Checkpoint heeft wel al een noodscenario klaarliggen voor het geval het aanbod nog verder daalt. Dan mogen klanten niet maximaal vijf, maar drie gram wiet kopen en ook nog eens twee gram hasj.

G. Aarden, eigenaar van twee koffieshops in Goes en Vlissingen, waarschuwt dat de oude scheiding tussen hard- en softdrugs in gevaar komt door de aanpak van thuiskwekers.
Godver, daar zijn we weer lekker mee -.-'

Pas ook nog een zolderplantage 2 straten van mij vandaan opgepakt.
Had liever vóór de inval geweten dat die gast zo een hobby had.

MetaalKonijn

Badass junkie
ZI09 zei:
davie zei:
door Emile Calon

No shit, dat is natuurlijk altijd zo hehe.

Imke

Badass junkie
Stop eens met die lange tekst te quoten. :openmouth: :P

OT: Ik krijg mijn wiet meestal gratis. :stoned:
Maar als ik er dan eens zou kopen, is dat zo'n 5-6 euro per gram en het is wel lekkere. :)

The Used

Bewuste gebruiker
Heel goede tip: in Alkmaar heb je een coffeeshop groothandel 4GRAM VOOR 10 EURO!!! En je kan minimaal voor 30 euro kopen verder is het echt heeel erg relaxte goede wiet , ik zou het is proberen :)

davie

Wijs gebruiker
Ik kan ook wel 5 gram voor € 25 halen, maar ik vind die hasj dan echt niet lekker en word ook niet echt stoned van. Ik betaal liever wat meer en rook iets lekkers. Als ik slechte hasj haal dan rook ik er meer van en is ook nog eens vermoedelijk gemengd met meer rommel. Wiet rook ik eigenlijk nooit.

Ellesdee

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
ZI09 zei:
davie zei:
door Emile Calon

No shit, dat is natuurlijk altijd zo hehe.

:mrgreen:

lurch

Experimenterende gebruiker
jah ik betaal meestal 6 euro de gram
of 5 gram voor 25 euro
maar weet ook plekke waar je wiet voor 12 euro per gram kan halen
maar dies dan ook onwijs goed...

jasper

Wijs gebruiker
he ik betaal 3 euro de gram :tongueout:
maar ik denk wel dat het zelfkweek is maar wel goeie dus :beer: (koop het bij een marokaans cafeetje)

azgaza

Badass junkie
barry zei:
he ik betaal 3 euro de gram :tongueout:
maar ik denk wel dat het zelfkweek is maar wel goeie dus :beer: (koop het bij een marokaans cafeetje)

Ik kan 5 gram hasj voor 15 euro krijgen. Dat is ook 3 gram per euro. Maar die is niet zo goed. Ook 12 euro voor 3.5 gram mindere kwaliteit; die is te doen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Sorry. :flushed: :P

10 euro voor een gram heb ik nog nooit meegemaakt, en zou ik ook zeker niet mee akkoord gaan.

Nog nooit een lekkere haze gerookt dan?
Goeie haze kost toch meestal; wel rond de 10 euro per gram.
Zoals iemand eerder al zei: Voor skunk zou ik het niet neerleggen, maar voor kwaliteit betaal ik graag.

MetaalKonijn

Badass junkie
Nog nooit een lekkere haze gerookt dan nee. :P

Hier iig in de buurt nog geen wietsoort gezien die op de menukaart een tientje per gram is. :)

Grande

ligt natuurlijk ook aan de shit die je koopt he, als ik naar de shop ga voor edelweis is het ook 16 euro de gram (verdomd goeie shit wel) maar als k voor purple haze ga is het echt 5/6 euro de gram, hier in eindhoven ook een goed aanbod van shops :mrgreen:

ZI09

Bewuste gebruiker
The Used zei:
Heel goede tip: in Alkmaar heb je een coffeeshop groothandel 4GRAM VOOR 10 EURO!!! En je kan minimaal voor 30 euro kopen verder is het echt heeel erg relaxte goede wiet , ik zou het is proberen :)
Ja, maar...
Weet je hoe ver fietsen?

*heeft geen OV*

ZI09 zei:
The Used zei:
Ja, maar...
Weet je hoe ver fietsen?

*heeft geen OV*

ach met de kosten die je bespaart haal je dat treinkaartje er makkelijk uit :grin: koop je gewoon iets meer wiet :wink:

denito

Belezen gebruiker
als ik naar berge op zoom ga betaal ik tusse de 6 en 8 € de gram ; das dan voor powerplant , santa of white widow
en manesia is der 11 € degram
n belgie haal ik goedkoper zelf
4 de gram jack herror :tongueout:

flashkop

Bewuste gebruiker
Ben ik blij dat ik men wiet heir goedkoper betaal dan in de shop, het is dan zelf nog goede wiet ook...
Als ik 100gram zou willen kopen betaal ik het +/- 375 , dat is vind ik zeer chillys

svenvdh

normale prijs voor een tripje LSD op een feesje(goa/breakcore etc) betaal je ongeveer 10eur

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Skunk kost bij ons 5 eu de gram, je hebt zelfs nog goedkopere van 3 tot 4 eu de gram maar dan zal je wel geen kwaliteit meer over hebben :rolleyes:

White widow is geloof ik 12,50 voor 2 gram

Fishhead07

Wijs gebruiker
bodemline 10 euro de gram is jezus duur :tongueout: bij ons de buurt zit je rond de 5 a 6 euro inderdaad de gram.

Ook al zou het hele goede kwaliteit zijn zou ik nog geen 10 euro de gram betalen. Dan kan je beter XTC speed of LSD gaan gebruiken stuk goedkoper en meer effect :grin:

Alleen LSD nog niet getest dus kan k niet over mee praten maar van horen zegge.

:smoke:

Bovenaan