Wat zijn de chillste benzo's?

Plato071

Experimenterende gebruiker
De titel zegt het al, wat zijn volgens julie goeien benzo's om op te kunnen relaxen vooral angstremmend/ontspannend, ik kan maar niet de juiste vinden

Plato071

Ik zoek gwn een goeie benzo dir spierverslappend werkt en moe maakt temazepam10 heb ik.nu oxazepam 10mg en een midozolam roche zo ovaaltje, kab ook aan flurazepam komen die zwarte grijze schijnt ook een goeie klap te geven

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Benzo's geven in het begin wel wat euforie, maar daar wen je snel aan met tolerantie. En dan heb je nog alleen maar een sufmaker die je gevoelens dempt, als je geen innerlijke onrust/angstklachten hebt zou ik voor een ander soort drugs gaan.

edit;
Spierverslappend en moemakend zijn volgens mij alle benzo's wel, verschil zit in de lengte (halfwaardetijd) en de ene benzo werkt wat beter tegen onrust, de ander wat beter tegen angst. Maar het komt volgens mij allemaal toch wel op hetzelfde neer.

Als je dan toch voor die benzo's wil gaan dan zou ik voor een wat korterwerkende kiezen zodat je niet meer duf bent als je de volgende dag opstaat.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Weet trouwens wel dat het zeer gevaarlijk kan zijn om Benzodiapines te combineren met opioiden als Oxy, dat is behoorlijk af te raden, ik zou het niet doen als ik jou was. Je kan er ziek van worden en out gaan en dan lig je dalijk te stikken in je eigen braaksel.

Plato071

Weet trouwens wel dat het zeer gevaarlijk kan zijn om Benzodiapines te combineren met opioiden als Oxy, dat is behoorlijk af te raden, ik zou het niet doen als ik jou was. Je kan er ziek van worden en out gaan en dan lig je dalijk te stikken in je eigen braaksel.
Nee benzos met opiaten doe ik niet 1 keer gedaan en dr laaste, maar van flurazepam die zwart grijze en midozolam moet ook wel tr combinerrn zijn denk, heb zelf ook paar temazepam maar die ziijn opzich al chill, weet niet so goed wat ik met oxazepam kan

Twirley Bird

Bewuste gebruiker

Dit is alleen in hogere doseringen, of mensen die erg gevoelig zijn ervoor. Ik krijg beide dagelijks op recept (laagst mogelijke doses maar alsnog 30mg oxycodon met 2mg clonazepam. En 3x per week zopiclon.

Moet er wel bij vermelden dat dit na veel overleg en een nachtopname in het ziekenhuis pas deze combinatie kreeg.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
benzo's om op te kunnen relaxen vooral angstremmend/ontspannend.
Ik zoek gwn een goeie benzo dir spierverslappend werkt en moe maakt
Benzos worden opgedeeld in anxiolitisch (angstremmend), spierverslappend en hypnotisch (slaapverwekkend). Als je een benzo zoekt waarvan je kanker chill wordt en recreatief kunt misbruiken is Flunitrazolam waarschijnlijk je beste optie. Als je echter gierig bent kun je beter voor Clonazolam gaan in verband met de aanzienlijk langere werkingstijd. Flualprazolam is overwegend voor slapen naar mijn ervaring. Heb je al een afbouw plan voor wanneer de ontwenning? Een schema en een geplande periode kan handig wezen.
die zwarte grijze
Je bent zelf een grijze zwarte.
30mg oxycodon met 2mg clonazepam. En 3x per week zopiclon.
Lekker.

R

Revolutionair

Gast
Valium word ik rustig van gaat mijn bloeddruk van omlaag dus mijn hartslag.
Angstremmend en het speelt op de achtergrond dus niet helemaal duf als een konijn.
Kan nog gewoon Call of Duty spelen Multiplayer en word nog eerste ook.
Dus dat vind ik een fijne

Eve's drop

Badass junkie
Yeah right! Een soort reverse psychology ofzo?

Ik zou zeggen begin er maar mee op een uitvaart van een kind die aan leukemie is gestorven. Kijken of het een beetje geaccepteerd gaat worden?

Undercover Buster

Bewuste gebruiker
Om op de oorspronkelijke vraag terug te komen.

Meest chill is denk ik Diazepam.
Combinaties en alles laat ik ter zijde want dat ws je vraag niet.

Bij recreatief gebruik denk ik dat Diazepam het meest chill en onschadelijks.

Enjoy :)

Farmaceutical Inc

Het moge duidelijk zijn, dat als je geen tolerantie hebt, je een geweldige kalmerende rustgevende ervaring hebt. Dit stopt binnen enkele weken. Daarna kan je zonder bijvoorbeeld niet meer goed slapen, en ben je verslaafd, vooral lichamelijk. Ben er eerlijk over. Gebruik dit indien mogelijk als je niet anders kan, bij fout gaan op Marihuana, of een wekelijks ander genotmiddel dat pept. Geenszins vatbaar voor dagelijkse booze! Zeer verlijdelijk als oplossing te zien voor dagelijks moeilijke momenten. Het spijt me dat ik je afraad Benzo's te zien als plezier product. Bij incidenteel gebruik lijkt het wel recreatief maar het is op een verkeerde manier lichamelijk verslavend. Er zijn mensen die nemen 900 milligram per dag zonder enig nut behalve voorkomen dat ze sterven, want dit product genre is lichamelijk verslavend en de psychische achtergrond die daarbij aanwezig is hoort erbij. Tygo in de Psychiatrie op Youtube vertelt het wel redelijk.

Megadude

900 mg per dag, WAT? Als ik een 0,5 etizolam neem als ik af en toe eens lig te piekeren (of na een beetje te veel stimulant) ben ik toch echt na een kwartier helemaal weg. Wat voor tolerantie hebben die mensen dan wel? Ongelooflijk, beter dan aan de norflurazepam gaan. Daarvan zijn de metabolieten ook weer benzodiazepines. Kun je ook gelijk eens gaan afkicken of zo. Als ik 900 mg zou gebruiken, zou ik echt stoppen met kopen en me linearecta naar 1 of andere verslavingshulp laten transporteren.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het hangt er een beetje van af wat je wil. Als je op zoek bent naar een benzo die je helpt inslapen maar waarvan je niet zo suf wakker wordt, dan zijn kortwerkende anxiolytische benzo's de beste keuze (temazepam / etizolam). Als je steeds wakker wordt door nachtmerries dan is een langer werkende benzo misschien geschikter, dus dan ga je meer kijken naar oxazepam. Soms willen mensen gedurende de dag minder last hebben van angstklachten dus dan kiezen ze een langwerkende benzo zoals clonazepam of diazepam. En als je last hebt van je spieren dan wil je misschien een sterk sederende benzo zoals flunitrazepam.

MDMAZIING

Badass junkie
900 mg per dag, WAT? Als ik een 0,5 etizolam neem als ik af en toe eens lig te piekeren (of na een beetje te veel stimulant) ben ik toch echt na een kwartier helemaal weg. Wat voor tolerantie hebben die mensen dan wel? Ongelooflijk, beter dan aan de norflurazepam gaan. Daarvan zijn de metabolieten ook weer benzodiazepines. Kun je ook gelijk eens gaan afkicken of zo. Als ik 900 mg zou gebruiken, zou ik echt stoppen met kopen en me linearecta naar 1 of andere verslavingshulp laten transporteren.
0.5mg etizolam. Dan heb je nul tolerantie lol. Ik kan makkelijk 5/6mg eti nemen en nog niks voelen. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit dan de eti liggen

WackyJello

Newbie
De titel zegt het al, wat zijn volgens julie goeien benzo's om op te kunnen relaxen vooral angstremmend/ontspannend, ik kan maar niet de juiste vinden
Flunitrazolam (de 0,5mg pellets). Niet doodgaan. Ercbesraat niks sterkers. Ik moet er 25 per dag. Dus mijn antwoord is niet oké..NOOIT aan beginnen. Als je geen tolerantie hebt en toch moet: gidazepam. Pyrazolam is al risky. De rest troep of troep. Neem het aan van de loserjunk: drugs yes, but say no to benzo. Sterkte!

_shikantaza

Badass junkie
Benzo’s zijn niet chill. Je bent binnen no time afhankelijk en dan krijg je alle uitgestelde shit dubbel en dwars terug. Begin er niet aan.

Eve's drop

Badass junkie
Flunitrazolam (de 0,5mg pellets). Niet doodgaan. Ercbesraat niks sterkers. Ik moet er 25 per dag. Dus mijn antwoord is niet oké..NOOIT aan beginnen. Als je geen tolerantie hebt en toch moet: gidazepam. Pyrazolam is al risky. De rest troep of troep. Neem het aan van de loserjunk: drugs yes, but say no to benzo. Sterkte!

Holy crap!!!

Sterkte kerel.

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ik heb ervaring met xanax, temesta, lormetazepam en uni-tranxene. Ze werken allemaal ongeveer hetzelfde. Als de ene u niet behoorlijk relaxed zal de andere dat ook niet doen vrees ik.

Ik gebruik xanax momenteel op voorschrift voor als ik hevige zenuwen krijg maar om me recreatief te ontspannen gebruik ik tegenwoordig kratom. Ik vind de recreative waarde van benzo's eerder beperkt, het onderdrukt zenuwen maar tenzij ge echt last hebt van hevige zenuwen vind ik er niet zo veel aan eigenlijk.

Xanax in combinatie met een goeie dikke joint heeft wel wat recreative waarde omdat de xanax de eventuele paranoïa van een hoge dosis thc tegen gaat. Maar van cannabis blijf ik voor een tijd af omdat ik er even genoeg van heb.

PS: Uni-tranxene is de sterkste van de 4 die ik genoemd heb, maar het gevoel heeft niet zo erg veel recreative waarde imo, je wordt er eerder suf van.

Raver

Badass junkie
Lorazepam vind ik persoonlijk het fijnste. Vooral omdat de anxiolytische werking lang aanhoud na inname daarnaast voelt het sterker aan dan Diazepam op dit gebied. Tijdens hevige stress werkte Lorazepam veel beter dan Diazepam.

Bovenaan