Een beter advies dan dit kun je niet krijgen.Innerlijke rust zoeken dan heb je geen benzo's nodig.
Zeker waarInnerlijke rust zoeken dan heb je geen benzo's nodig.
Nee benzos met opiaten doe ik niet 1 keer gedaan en dr laaste, maar van flurazepam die zwart grijze en midozolam moet ook wel tr combinerrn zijn denk, heb zelf ook paar temazepam maar die ziijn opzich al chill, weet niet so goed wat ik met oxazepam kanWeet trouwens wel dat het zeer gevaarlijk kan zijn om Benzodiapines te combineren met opioiden als Oxy, dat is behoorlijk af te raden, ik zou het niet doen als ik jou was. Je kan er ziek van worden en out gaan en dan lig je dalijk te stikken in je eigen braaksel.
Weet trouwens wel dat het zeer gevaarlijk kan zijn om Benzodiapines te combineren met opioiden als Oxy, dat is behoorlijk af te raden, ik zou het niet doen als ik jou was. Je kan er ziek van worden en out gaan en dan lig je dalijk te stikken in je eigen braaksel.
Benzos worden opgedeeld in anxiolitisch (angstremmend), spierverslappend en hypnotisch (slaapverwekkend). Als je een benzo zoekt waarvan je kanker chill wordt en recreatief kunt misbruiken is Flunitrazolam waarschijnlijk je beste optie. Als je echter gierig bent kun je beter voor Clonazolam gaan in verband met de aanzienlijk langere werkingstijd. Flualprazolam is overwegend voor slapen naar mijn ervaring. Heb je al een afbouw plan voor wanneer de ontwenning? Een schema en een geplande periode kan handig wezen.benzo's om op te kunnen relaxen vooral angstremmend/ontspannend.
Ik zoek gwn een goeie benzo dir spierverslappend werkt en moe maakt
Je bent zelf een grijze zwarte.die zwarte grijze
Lekker.30mg oxycodon met 2mg clonazepam. En 3x per week zopiclon.
waarvan je kanker chill
Benzos zijn niet chill is een hulpmiddel...
Eeeeejjjjjj..... Language!
Nou zeg! Het kan mensen in zulke mate kwetsen dat ze er echt verdrietig van kunnen worden.
Vind dit echt een kortzichtige gedachte gang
Ik wil daar niet aan wennen. Schelden sowieso niet. Je zou daar ook niet aan moeten willen wennen.Schelden met ziektes krijgen we toch nooit uit de wereld, dus zullen mensen er maar aan moeten wennen.
0.5mg etizolam. Dan heb je nul tolerantie lol. Ik kan makkelijk 5/6mg eti nemen en nog niks voelen. Kan natuurlijk ook aan de kwaliteit dan de eti liggen900 mg per dag, WAT? Als ik een 0,5 etizolam neem als ik af en toe eens lig te piekeren (of na een beetje te veel stimulant) ben ik toch echt na een kwartier helemaal weg. Wat voor tolerantie hebben die mensen dan wel? Ongelooflijk, beter dan aan de norflurazepam gaan. Daarvan zijn de metabolieten ook weer benzodiazepines. Kun je ook gelijk eens gaan afkicken of zo. Als ik 900 mg zou gebruiken, zou ik echt stoppen met kopen en me linearecta naar 1 of andere verslavingshulp laten transporteren.
Dat is geen benzo.etizolam
ja klopt, mijn foutDat is geen benzo.
Flunitrazolam (de 0,5mg pellets). Niet doodgaan. Ercbesraat niks sterkers. Ik moet er 25 per dag. Dus mijn antwoord is niet oké..NOOIT aan beginnen. Als je geen tolerantie hebt en toch moet: gidazepam. Pyrazolam is al risky. De rest troep of troep. Neem het aan van de loserjunk: drugs yes, but say no to benzo. Sterkte!De titel zegt het al, wat zijn volgens julie goeien benzo's om op te kunnen relaxen vooral angstremmend/ontspannend, ik kan maar niet de juiste vinden
Flunitrazolam (de 0,5mg pellets). Niet doodgaan. Ercbesraat niks sterkers. Ik moet er 25 per dag. Dus mijn antwoord is niet oké..NOOIT aan beginnen. Als je geen tolerantie hebt en toch moet: gidazepam. Pyrazolam is al risky. De rest troep of troep. Neem het aan van de loserjunk: drugs yes, but say no to benzo. Sterkte!