Wat voel je?

speedygirl

Experimenterende gebruiker
Vorige week heb ik voor de eerste maal speed gebruikt, iets van een halve gram, wel geslikt en niet gesnoven. Eigenlijk voelde ik er niet zo veel van, alleen men hart ging sneller slaan en voelde wel tintelingen enzo
Maar het was niet zo hevig als ik verwacht had, enig idee hoe dat komt?
Ik had wel juist gegeten en gedronken, kan dat er mee te maken hebben?

needlefreak

Bewuste gebruiker
slechte speed.

toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.

speedygirl

kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:

Spanker

speedygirl zei:
kheb nu al een tijdje geen speed meer gehad omwille van het feit dat men dealer beslist heeft ni meer verder te doen :cry: nu voel ik me echt depri, heb echt wat nodig! :( Wat doen jullie op zo'n momenten? :confused:

ergens anders aan denken, tis moeilijk maarja.. Dit is ook een test(uitdaging) ben je sterker dan drugs :openmouth: :stoned:

speedygirl zei:

De meeste mensen krijgen *trek* die trek duurt ongeveer 15 minutjes. Probeer in die 15 minutjes ergens anders aan te denken dan alleen maar aan speed...

Ik ging bijvoorbeeld bellen met een goede vriend of tv kijken en muziek luisteren en dat soort dingen.

Een rondje hardlopen of op internet kijken naar de gevolgen van speed wil ook wel eens helpen.

speedygirl

Heb nog maar eens bij dezelfde dealer geprobeerd, zelfde resultaat, ik slaap niet maar kan nog wel eten en drinken en op het moment zelf voel ik me ni echt super. Heb deze keer zelfs twee gram moeten nemen om iets te voelen en dan nog... begin al te denken dat dat spul niet werkt bij mij :cry:

needlefreak

Bewuste gebruiker
speedygirl, je opent dit topic met te zeggen dat je voor het eerst speed gebruikt hebt. een halve gram geslikt en je voelt er niet veel van. wat verder zeg je dat je 2gram genomen hebt en nog bijna niks gevoelt.
amai, wat hebben ze jou gegeven? :confused:
als je hele goeie speed hebt voel je je al super van 1 lijn. (als het de eerste keer is of tijdje geleden)

ik voelde van een halve gram aardig wat
ben ook van 1 gram verdeelt over 2 avonden een heel weekend klaar wakker geweest ook en aardig waus

speedygirl

needlefreak zei:
speedygirl, je opent dit topic met te zeggen dat je voor het eerst speed gebruikt hebt. een halve gram geslikt en je voelt er niet veel van. wat verder zeg je dat je 2gram genomen hebt en nog bijna niks gevoelt.
amai, wat hebben ze jou gegeven? :confused:
als je hele goeie speed hebt voel je je al super van 1 lijn. (als het de eerste keer is of tijdje geleden)

Ja die twee gram was een paar dagen erna, voelde me er niet goed van, ben er van flauwgevallen eigenlijk. Bloeddruk was heel laag maar voor de rest zou ik niet weten wat voor iets ze me verkopen. Ik voel wel iets van een gram, alleen heb ik niet echt een goed gevoel, meer zo een gevoel van wakker zijn. Ook kan ik eten en drinken en men heeft me verteld dat bij goeie speed dat niet kan. So u tell me :(

cold-lady

lieve schat jij krijgt echt het verkeerde spul..... als het niet werkt blijf er dan vanaf...
das veel beter voor je

Lucas 15

Newbie
speedygirl zei:

eu bidden

Mac...

Badass junkie
Ik had dat ook de eerste keer dat ik pep pakte, vooral als je pillen gewend bent, verwacht je heel wat als je speed pakt, maar dat gebeurt niet. Het heeft bij mij zeker een x of 10 geduurd voordat ik speed echt op zijn waarde wist te schatten, helaas...

Waarom wil je ook zo graag speed vraag ik me af, speed zorgt er gewoon voor dat je zin krijgt in meer, maar als je zoals jou net begonnen bent, tss.
Kap er maar meteen mee, want je bent veels te vatbaar voor verslavingen..

Wortel

Bewuste gebruiker
speedygirl zei:
Vorige week heb ik voor de eerste maal speed gebruikt, iets van een halve gram, wel geslikt en niet gesnoven. Eigenlijk voelde ik er niet zo veel van, alleen men hart ging sneller slaan en voelde wel tintelingen enzo
Maar het was niet zo hevig als ik verwacht had, enig idee hoe dat komt?
Ik had wel juist gegeten en gedronken, kan dat er mee te maken hebben?
Mwah, speed is nou eenmaal niet zoveel aan. Je word wat allerter etc. maar eigenlijk is er niks aan.

J0rrit

Badass junkie
een halve gram moet je echt wel voelen maar speed is ook niet zo heftig als bijv. xtc. Xtc voel je duidelijk wanneer het begint op te komen en speed wat minder erg. Je bent gwn klaar wakker vol helder ma je voelt wel de energie helemaal door je heen stromen. Bij een redelijk dikke lijn zou je dat al goed/chill moeten voelen, je hebt t ook gegooid en niet gesnoven dus zou ng us heftiger moeten werken, dus idd slechte speed

J0rrit

Badass junkie
Mac... zei:
Ik had dat ook de eerste keer dat ik pep pakte, vooral als je pillen gewend bent, verwacht je heel wat als je speed pakt, maar dat gebeurt niet. Het heeft bij mij zeker een x of 10 geduurd voordat ik speed echt op zijn waarde wist te schatten, helaas...

Waarom wil je ook zo graag speed vraag ik me af, speed zorgt er gewoon voor dat je zin krijgt in meer, maar als je zoals jou net begonnen bent, tss.
Kap er maar meteen mee, want je bent veels te vatbaar voor verslavingen..

idd, ik heb altijd dat k door speed zin krijg om ng super lang wakker te blijven en van alles te ondernemen/doen. Ook wil k altijd t liefst onder de mensen zijn want lulkicks bouwen vind ik zo fien he. Hoezo heeft t zkr een keer of 10 geduurd dan? hoezo vond je t eerst niks?

Mac...

Badass junkie
Omdat ik eerst pillen gewend was, en genoot van de waas die je krijgt bij pillen. Toen ik de eerste keer pep pakte ging ik ervan uit dat ik ook wazig zou worden, mja, dat gebeurde dus niet echt. Ondertussen weet ik hoe pep werkt in je hersenen en nu kan ik het dus ook waarderen.

J0rrit

Badass junkie
Mac... zei:
Omdat ik eerst pillen gewend was, en genoot van de waas die je krijgt bij pillen. Toen ik de eerste keer pep pakte ging ik ervan uit dat ik ook wazig zou worden, mja, dat gebeurde dus niet echt. Ondertussen weet ik hoe pep werkt in je hersenen en nu kan ik het dus ook waarderen.

t nadeel van pep vind ik dat je je toch wel redelijk nuchter voelt vergeleken met mdma ja. Maar ik vind het eigenlijk allebei even chill. Ik heb niet echt een voorkeur. Bij pep ben je gewoon heel helder ( je ziet ook alles super helder, is wel kix ). Je voelt je gewoon energiereik je hebt zin om dingen te ondernemen. Je hebt zin om te lullen. Maar als je idd het gevoel verwacht dat je van schijve krijgt, dat komt niet. Pep voel je nu eenmaal niet zo heftig door je hele lichaam denderen. Een goeie schijf wel. Maar van een schijf ben je nu eenmaal niet zo alert en energiereik. Als je goeie speed hebt zul je je na een goeie lijn ook echt wel chill voelen. Gewoon een gelukkig/tevreden gevoel. De eerste keer dat ik deed wist ik dat ik niet zon heftige rush moest verwachten als van mdma. Die komt er ook niet bij pep maar je bent wel 10x zo energiereik en een super chill opgewekt gevoel. Verder is pep ook goed als je energiereik wilt zijn, en als je aan de andere kant niet van de kaart wilt zijn maar gewoon nuchter, omdat je bijv. nog iets belangrijks moet doen. op mdma kan dit nie want dan ben je toch al redelijk van de wereld. pep blijf je gwn nuchter en kun je dus vrijwel bij elke gelegenheid gebruiken. Al vind ik op een feestje een schijfje chiller

pep is nou eenmaal niet zo overdreven aanwezig in je lichaam als mdma

A

Anonymous

Gast
*Wakker, iets willen doen maar ik weet niet wat, ik mis iets... Maar wat??*

Zo beleef ik het, geen fuck an.

Psykaholik

Wijs gebruiker
speedygirl zei:
zeeerrr simpel
volgende nummer van ne dealer in uwe gsm pakken en die opbellen :wink: :wink:
keus genoeg hier toch

shakes

Belezen gebruiker
speedygirl zei:
ja maar hoe weet je zoiets op voorhand? ik ben ook geen kenner :cry:

Het hele dealer-klant gebeure draait om vertrouwen, als jij bij een dealer haalt die je totaal niet kent zul je eerder wat slechtere speed krijgen, geld voor alle drugs.

Speedtrauma

needlefreak zei:
slechte speed.

toen ik 15 jaar was heb ik voor het eerst speed gebruikt en toen vond ik er ook niks aan. tot ik eens echt goeie speed had die niet vermengd was met allerlei andere rotzooi...
moest je goeie speed gehad hebben zou je het wel goed gevonden hebben.

Yep zo is dat kerel en als het je 1e keer is wordt je toch meestal geript qua kwaliteit veronderstel ik
Maarja mijn zaak niet eigelijk, ik heb hier deftig gerief liggen dus boeit niet :sunglasses:

Snuif ze!

Deranged

Badass junkie
Coke fanboy komt het wel eens ff vertellen over de speed, die ''goedkope troep''. Ben achteraf toch bllij dat ik ben overgelopen. :P

Bovenaan