Wat vinden jullie van 4 Fluor Amfetamine?

Jeller

Badass junkie
Ik heb het zaterdagnacht voor de eerste keer gedaan.. ongeveer 300-400 mg verdeeld over 3 porties.

Ik vond het alleszins wel de moeite. Zoals gezegd had iets iets weg van een combinatie tussen gewone speed en mdma ofzo. Een soort best of both worlds. Dit was het ook wel voor mij. De opgewektheid van speed en de tevredenheid en euforie van mdma..
Als ik het effect zou beschrijven zou ik het zo indelen

+ Wakker en veel energie (speed)
+ Euforisch gevoel (mdma)
+ Licht scheef/space gevoel (mdma), maar toch helder genoeg om normaal te doen (speed)
+ Zin in dansen (mdma) en genoeg energie om de hele nacht te feesten (speed)
+ Geen afkik/ kater en valt ook wel mee als het uitwerkt (al had ik wel altijd zin in meer)
+ Je bent sociaal, zelfzeker (ben ik sowieso wel al :tongueout:) maar niet arrogant (ben ik ook soms :wink:)
+ Lekkere rush en goed gevoel
+ Geen bekken trekken (heb ik zelden, dus ligt mss meer aan mij)

-Extreem droge mond en veel dorst (mdma), bij speed heb ik dit niet zo erg, ook niet als ik er al veel bij gedronken heb en dit was nu ook wel het geval
-Soms had ik koude rillingen, ook al stond ik binnen met mijn pull aan te dansen
-Mijn lijf voelde vrij strak aan, mijn hoofd minder. Af en toe spanning in mijn armen, maar niet heel storend
-Inslapen was moeilijk (speed), maar khad wel nog een cap genomen om half 8 en kben om 11 uur gaan slapen en dit lukte niet.. maar bon bij xtc lukt dit wel
-Vrij duur (35€ voor een gram)

neutraal:
grote ogen, iets opvallender dan speed maar minder dan mdma.
geen love gevoel of overdreven gevoel voor affectie enzo, gewoon jezelf blijven.. sommigen vinden dit mss positief (ik), maar velen houden er ook van

Moest ik een balans moeten maken dan zou ik zeggen 60% speed, 30% mdma en voor de rest nog 10% iets apart aan de 4-fluor..
Ik vond het eigenlijk zeker leuker dan mdma en ook wel dan speed, mss wel iets verslavend want het is een ideale uitgaansdrug.

Wat is jullie verdict?

Debris

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Ik heb het zaterdagnacht voor de eerste keer gedaan.. ongeveer 300-400 mg verdeeld over 3 porties.
Is ze 't toch nog kwijtgeraakt? :grin:
Ik sta daar rustig op 't vrouwentoilet een klapke te maken, komt zo'n meisje naar me toe "Misschien interesse in een gram 4 fluor amfetamine?".
Maar 1. onbekend spul neem ik niet aan van vreemden. 2. Ik was al 2 dagen wakker, geen zin in nieuwe werelden.

Ja, ik was ook op Psylence.

TrippyShit

Badass junkie
Lijkt me niet leuk. Houd niet van dat half-half gedoe. Wil gewoon 1 bepaalde drug voelen. Niet ertussen in schommelen daar irriteer k me aan :P Geef mij maar gewoon mdma. Houd wel van dat totaal niet helder zijn. Dat hoort bij mdma.. luvee mdma :hearteyes:

Immo

Badass junkie
Ik zit al een tijdje te twijfellen om zelf Fluo te kopen, maar ik heb geen idee of het zoveel geld waard is. Zelf vind ik denk al behoorlijk op mdma lijken qua love gevoel etc, maar dan nog veel fijner(Hou niet zo van mdma). Is fluo echt zoveel fijner dan dex? Ik kan het me haast niet voorstellen.

honingolie

Bewuste gebruiker
4-fluo is erg lekker.. zijn ook genoeg topics over te vinden (in Research Chemicals) dus lees en beslis..

Dex is ook fijn maar 4-fluo geeft nog ff een duwtje naar het euforische toe waardoor de muziek net wat mooier klinkt en je alles nog leuker vind.

35p/g is overigens te duur..

sober_worm

Experimenterende gebruiker
Debris zei:
Jeller zei:
Is ze 't toch nog kwijtgeraakt? :grin:
Ik sta daar rustig op 't vrouwentoilet een klapke te maken, komt zo'n meisje naar me toe "Misschien interesse in een gram 4 fluor amfetamine?".
Maar 1. onbekend spul neem ik niet aan van vreemden. 2. Ik was al 2 dagen wakker, geen zin in nieuwe werelden.

Ja, ik was ook op Psylence.

er waren iets meer mensen als 'da meisje' da 4fluor verkochten afgelopen zaterdag..

en ontopic: kweenie, keb een bommetje..deze week ofzo keer teste :)

Flameon

Badass junkie
Ook ik vind 4 fluor lekker. Niet zo strak als speed en mdma, maar mooi er tussen in.
Toch het happy en wakker gevoel, maar niet in overdreven vorm!
Ook de kater de dag erna valt reuze mee, kan me eigenlijk niet herinneren dat ik een fikse kater heb gehad. En bij speed en xtc was dat toch altijd wel het geval. Dus ook in die zin is de 4 fluor dik geslaagd :grin:

Jeller

Badass junkie
TrippyShit zei:
Lijkt me niet leuk. Houd niet van dat half-half gedoe. Wil gewoon 1 bepaalde drug voelen. Niet ertussen in schommelen daar irriteer k me aan :P Geef mij maar gewoon mdma. Houd wel van dat totaal niet helder zijn. Dat hoort bij mdma.. luvee mdma :hearteyes:
je schommelt nergens tussen in, je voelt gewoon de 4- fluor amfetamine, maar het effect lijkt op 2 drugs?
Ik vind het veel leuker dan mdma. Hate mdma :kots:

Debris

Bewuste gebruiker
2 Werelden schommelen is ook niet zo mijn ding. Ik had die avond wat mdma gepakt + speed (eerder die dag). Als effect heeft dat dat ik me scheef gedraag maar me niet scheef voel.
Zeer ongemakkelijk gevoel, kan me niet laten gaan op de mdma.

sober_worm zei:
er waren iets meer mensen als 'da meisje' da 4fluor verkochten afgelopen zaterdag..

en ontopic: kweenie, keb een bommetje..deze week ofzo keer teste :)
Nog nooit tegengekomen! Kom zowat alles tegen wat je bedenken kunt (van bruin tot geel :grin:), maar dit niet.

Spor

Wijs gebruiker
Ik ervaarde de eerste keer ook een redelijk apparte ervaring,

Kort uitgelegd; minder speed en mdma als jou, en zelfs een btje coke achtig (het gelukkige / tevreden gevoel) ik zou het 25-25-25% indelen, en 25% 4 fluor...

Al met al vond ik juist daarom dat je beter een van die dingen kon nemen, en er volledig voor gaan... Maar ik had minder op (beide keren 200-250mg)

TrippyShit

Badass junkie
Jeller zei:
TrippyShit zei:
je schommelt nergens tussen in, je voelt gewoon de 4- fluor amfetamine, maar het effect lijkt op 2 drugs?
Ik vind het veel leuker dan mdma. Hate mdma :kots:

Ja bedoelde meer dat je wel de euforie hebt. Maar de helderheid van speed. En ik hou niet van helder zijn. Ik neem drugs om niet meer helder te zijn. Hou juist van die wazige mdma space. Luvee lala land!

Jeller

Badass junkie
Als ik scheef wil zijn neem ik wel LSD ofzo, kvidn dat je van mdma nogal dom wordt en andere mensen hebben niet meer zoveel aan je, tenzij ze ook md binne hebben

Dit feestje moest ik de goastage ook coördineren, dus ik mocht ook niet te ver heen zijn..

maar ik begrijp wel je voorkeur voor mdma, al moet je eerst 4 fluor eens testen voor je er een mening over vormt.. Iedereen daar vond het heel leuk, voor zover ik weet ook beter dan mdma

Dopey MHL

Newbie
ik vind het de ideale partydrugs!
lekkere vibe en niet te vaag, pas aan het einde van het feest zin in snoepjes of iets anders....
200 mg per keer is precies goed voor mij.

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Ik vond het alleszins wel de moeite. Zoals gezegd had iets iets weg van een combinatie tussen gewone speed en mdma ofzo. Een soort best of both worlds. Dit was het ook wel voor mij. De opgewektheid van speed en de tevredenheid en euforie van mdma..
Als ik het effect zou beschrijven zou ik het zo indelen

Moest ik een balans moeten maken dan zou ik zeggen 60% speed, 30% mdma en voor de rest nog 10% iets apart aan de 4-fluor..
Ik vond het eigenlijk zeker leuker dan mdma en ook wel dan speed, mss wel iets verslavend want het is een ideale uitgaansdrug.

Wat is jullie verdict?
Hej jeller onwijs chill dit reportje van je! Ik was op zoek naar mensen met ervaring ermee! Het klinkt goed zoals je het hier beschrijft. Waar ik zelf heel benieuwd naar ben is de schadelijkheid...Weet je daar wat meer van? Of heb je misschien artikelen daarover?

Pikachu

Wijs gebruiker
Het is een research chemical, dat houdt in dat er nog niet heel veel bekend is over de precieze werking en schadelijkheid van het middel. Maar ik kan me wel voorstellen dat het niet erg goed voor je is aangezien het ook serotonine opmaakt.

Bovenaan