Wat vind jij visueel het heftigst?

Angramar Temenos

Badass junkie
Zoals de topic vraagt, wat vind jij het meest/minst visueel qua drugs, van het meest naar het minst? Ben ook benieuwd hoe iedereen de verschillende visuals beleeft.

Ik:

Lachgas+ LSD
De ultieme visuele trip voor mij (gisteren geprobeerd). Extreem heftig, kwam in een andere wereld terecht die opgebouwd was uit 3-d platen met daarop gloeiende runes. waar geitenkoppen in maya-stijl doorheen vlogen..

DMT
Ook erg visueel, maar op een andere manier.. Ben meestal zo ver heen van DMT dat ik niet meer "normaal" naar m'n visuals kan kijken, waardoor ik ze anders ervaar.. met lsd + lachgas blijf ik toch enigzinds "normaal" in m'n hoofd. Wat relatief is, want daar ga je ook best wappie op..

Salvia
Spreekt voorzich. Vaak hele vloeibare trips. Salvia is voor mij altijd heel erg vloeibaar, in elkaar overlopende kleuren, etc.

LSD
De typische lsd visuals zal iedereen wel kennen; heftigere kleuren, gloeiende puntjes en patroontjes, gezichtsbedrog (zit er nou echt iemand in die auto?), tracers.

2c-e
Bij mij erg visueel met bijna geen mindfuck, wat minder "serieuze" visuals dan met LSD, meer kleurtjes en veel minder dingen achter de visuals zoeken.

Paddo's
Vaak heel erg vaag bij mij, ik vind paddo's nog het meest lijken op lsd+ketamine met een wat donker randje. Ook veel minder neon en meer "natuurkleuren". Patronen zijn meestal niet in kleur waardoor de visuals net wat minder heftig overkomen als met lsd op.

2c-b
2c-e lite.

MDMA
Niet echt visuals behalve als ik echt ver heen ben, iewat gezichtsbedrog en fellere kleuren, visueel weinig aan.

5-MeO-DiPT
Beetje hetzelfde als MDMA, maardan wel met een wat meer trippy gedachtegang.

Methylone
MDMA lite.

Ketamine
Krijg er totaal geen visuals van.. alleen een heel vaaag gevoel.

Wiet/hasj/thc
Geen visuals, nooit wat, helemaal niks.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
LSD: Duidelijke en heldere patronen/vervormingen, van regenboog tot sterrenstelsel.

LSA: geen visuals, misschien nog een keer over doen.

Salvia: is voor mij niet visueel, heb altijd trips in mijn hoofd.

Paddo's: Voor mij is dit de ultieme visual tot nu toe in de juiste dosering dan, alleen op dat punt word het moeilijk om je visuals te kunnen waarnemen.

2c-b: Te lage dosering gehad, geen visuals.

MDMA: Geen visuals.

MDA: redelijke visuals, vooral vervormingen/trillingen/shiften/tracers.

Methylone: geen visuals.

THC: Lichte visuals, flitsen, kleuren helderder zien.

DMT, Mescaline en iets als bromo staan me nog te wachten dus kan nog niet echt zeggen wat het heftigst is. Maar van de drugs die ik wel heb gebruikt was dat toch mijn paddo trip van ongv 3 porties.

Opa

Bewuste gebruiker
DOM: Opened my universe :openmouth:
LSD: Alleen bij hoge doseringen, anders alleen vette hoofd-trips
Paddo's: Ça Va, vervormingen, kleurtjes, maar echt geen kaboutertjes ofzo...

De rest: geen visuals.., moet blijkbaar nog maar 's aan de DMT en Salvia :sunglasses:

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
volgens mij realiseert de helft hier gewoon niet dat 1 potje salvia in 1 trekje waterpijp moet veranderen, en niet in meerdere :wink:

azgaza

Badass junkie
LSD
Visueel zeker het sterkst bij mij. Zeer gedetailleerde fractal patronen in neon kleuren die heftig bewegen, niks staat stil, niets ziet er normaal uit. Vaak gezichten of zelfs hele mensen in de patronen, in de bomen. Alles verschiet soms van plek, verdraait door elkaar en vanaf zo'n 150 ug gaat het in de piek zo ver dat ik visueel elk contact met de werkelijkheid kwijt raak, mensen niet goed kan herkennen en gewoon in een wereld van alleen maar visuals loop, dan gaat het zo ver dat ik niet meer goed kan zien waar ik uberhaubt ben. Prachtige visuals. Het valt op hoe vaak er concrete dingen in de visuals zitten, zo worden de bomen herhalende bewegingen van bijvoorbeeld dansende mensen, het héle grind bewegende kattenhoofden waarvan alle ogen onderling ook weer een patroon vormen etc.

Paddo's
Stromende veel minder gedetailleerde patronen, alles beweegt vaak een klein beetje, schokkerige verschuivingen. Véél abstracter dan de visuals bij LSD, het gebrek aan vloeiendheid valt me altijd enorm op met de visuals. Het is vaak uit verhouding. Paddo's zijn redelijk visueel bij mij maar toch van een andere aard.

Lachgas
Beetje neon kleurtjes en die blokvorming die er bij hoort, alles lijkt vaak wat verder weg en wat kleiner maar in principe valt het niet echt onder visueel. Auditieve vervormingen zijn veel sterker en merkbaarder.

LSD + Lachgas
Precies een combinatie van beide die het beste uit beide drugs lijkt te halen, vrij extreme visuals dus.

Verder heb ik alleen wiet gedaan en daar heb ik geen visuals bij, sowieso niet.

Needle

Experimenterende gebruiker
2cb licht visueel
ketamine zwaar bizar (ook niet echt handig getimed, al 2 dagen aan het feesten en nog wazig van joost mag het weten, vooral ghb)

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb 2 soorten drugs gebruikt waar ik van ging hallucineren.

Paddo's: Alles krijgt een kleurenwaas om zich heen en beweegt als schaduw er om heen. Ik zie veel golvende patronen die niet erg duidelijk zijn en weer erg snel veranderen. Ook golft alles en zoemt alles in en uit. Een kamer lijkt dan gauw ontzettend breed.

MDMA: Vooral dat je dingen ziet die er niet zijn (personen, brillen, piercings, trapjes of verhogingen). Deze hallucinaties gaan weer weg als je weet dat ze niet echt zijn. Heb ook een keer paddo achtige hallucinaties gehad met allerlei patronen op de muren en aura kleuren om mensen heen, alleen dan wel iets duidelijker dan bij paddo's en minder beweging.

TrippyShit

Badass junkie
Lsd; Wel grappig, niks bijzonders. Had ook niet zoveel op.
Paddo's; Altijd wel vette dingen gezien. Tijdens mn badtrip was het het heftigst.
Mdma; Noem het op en ik heb het gezien. Vooral 1 nacht was echt te fur.
Ketamine; Met mn ogen dicht wel vette dingen gezien. Zwevend over landschap enzo.

Waarom vul ik dit in?

tomz0r

Badass junkie
Wat is heftig?
De hallucinaties van een hoge dosis MDMA en LSD bijvoorbeeld zijn totaal anders.
Op LSD beweegt alles, kronkelt alles en verandert alles van kleur. Op MDMA zie je niks echt heel erg bewegen, maar je ziet wel allemaal dingen die er niet zijn. Niet met elkaar te vergelijken.

TrippyShit

Badass junkie
Juist. Mdma vind ik vetter. Omdat je echt dingen ziet die er niet zijn. Je kan zoooo hard spacen op mdma. Niet dat iets op iets lijkt, ja ook, maar echt gewoon dingen die er niet zijn en uit elkaar knallen als je ze wil aanraken. Personen, tijgers, draken, noem maar op.. 4real :smoke:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De heftigste visuele ervaring tot op heden:

-DOM en mescaline in combo met stip bovenaan!

-5-MeO-DMT op een Bromo DF-zegel was ook zéér heftig visueel. Zo overdonderend visueel zelfs, dat ik er op sommige momenten even 'uit' wou.

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Nooit echt visuals gehad op MDMA, alleen een beetje spacey fellere kleuren, that's it..

Meer nemen! Overdosis! Hardcore hallucineren! :stoned:
Ik word echt heel wappie van te veel mdma, dus echt extreme dosissen zitten er niet in, verpest m'n feestje, ga ik alleen maar liggen spacen en me verbazen hoe lekker zacht alles is. Het moet wel leuk blijven, ik ben niet echt iemand die trillend en shakend krankzinnig wil gaan op drugs. Moet er wel een beetje bijblijven.

Chris Pontius

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
Nooit echt visuals gehad op MDMA, alleen een beetje spacey fellere kleuren, that's it..

Meer nemen! Overdosis! Hardcore hallucineren! :stoned:
Ik word echt heel wappie van te veel mdma, dus echt extreme dosissen zitten er niet in, verpest m'n feestje, ga ik alleen maar liggen spacen en me verbazen hoe lekker zacht alles is. Het moet wel leuk blijven, ik ben niet echt iemand die trillend en shakend krankzinnig wil gaan op drugs. Moet er wel een beetje bijblijven.
Waar: Ruigoord, goa/psytrance feest.
Wanneer: Oud en nieuw
Wat:
LSD (520 uq)
2c-b (15 mg, nasaal)
paddo's (??? gekregen, gratis)
MDMA(XTC-pillen, geen pure kristallen :() (candyflip)
DMT (DMTjoint)
Hoe: Oraal, Nasaal

:rolleyes:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
DMT zeker weten!

Waar ik ben lsd, paddo's en 2-cb niet echt duidelijke closed eye visuals heb, zie ik bij DMT de meest zieke dingen. Ben ook nog alleen maar met dmt in contact gekomen met entiteiten. Met ogen open is dmt ook veel sterker dan andere middelen. Waar met lsd, 2-cb en paddo's voornamelijk patronen waarneem, zie ik met dmt dingen gewoon in een heel andere vorm, zo zien bomen er zomaar helemaal anders uit, heel explosief van vorm en continue veranderend.

Volgens mij zijn er niet echt andere middelen die visueel verder gaan dan dmt.

Angramar Temenos

Badass junkie
Waar: Ruigoord, goa/psytrance feest.
Wanneer: Oud en nieuw
Wat:
LSD (520 uq)
2c-b (15 mg, nasaal)
paddo's (??? gekregen, gratis)
MDMA(XTC-pillen, geen pure kristallen :() (candyflip)
DMT (DMTjoint)
Hoe: Oraal, Nasaal

:rolleyes:[/quote]

Mwja, ik bleef er nog wel bij op, ik ging niet helemaal freaken op de grond, trillen en kotsen en out gaan.. Toch zie ik vaak mensen die dat wel doen en echt hun grenzen niet kennen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
DMT, alleen maar een digitale brij van muziek en beeld, zonder dat je doorhebt wie je bent
LSD, (hoge dosis): je hebt niet in de gaten dat het visuals zijn, tot het moment dat ze minder worden.
LSD(lage dosis), je weet nog dat je bent
, en weet dat alles anders is.
Hasj en Patty Brard op tv...

underworld

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
:tearsofjoy:

2c-t7 en n2o was voor mij verreweg de visueelste trip, als ik naar mijn winamp visualizatie keek, vertakte het zich in het oneindige, en op den duur verdween alles eromheen, werd ik opgezogen door de visualizatie, terwijl de 2c-t7 de muziek en de visuals precies op elkaar afging stemmen, en toen dat uiteindelijk gelukt was, kon ik de pure kracht zien waaruit het universum was gemaakt. een soort spiraalachtige vorm die gemaakt was van pure energie. de wereld had geen geheimen meer op dat moment, alles was kristalhelder.

LSD heb ik zoveel verschillende prachtige visuals van gehad.

4fmp,ketamine en mdma tegelijk. had ik op een feest op, toen de mdma inklapte erbij ging ik instant hallucineren, ik zag kleine kinderen rennen door de menigte met vliegers, en opeens zag ik de muur barsten en er een groot gat inkomen waar een berg amerikaanse burgeroorlog soldaten uit kwamen. toen ben ik toch even opzij gesprongen haha.

grote dossisen mdma
zag standbeelden wegrennen, mensen picknicken die er niet waren, heb een half uur tegen een stoel lopen praten omdat ik serieus dacht dat er een oud mannetje op zat. hij praatte ook serieus terug! heb een heel verhaal tegen hem verteld, en uiteindelijk vroeg hij of hij ook wat mdma mocht, ik zei: maar natuurlijk, ik gaf hem het zakje, en toen spatte hij in 1000stukjes uiteen. heel bizar.

ketamine: op een feest in een k-hole terecht gekomen, opeens was de hele zaal zwart, ik liep in het totale niets, ben 3 minuten in die staat gebleven, niets bestond meer. hoorde alleen nog de muziek, toen uit het niets kwam er een hand die trok me naar haar toe, was het een vrouw die naast me stond, die vroeg of alles nog goed ging aangezien ik zo glazig vooruit staarde.

lachgas+ketamine toen ik een ballon lachgas nam op de ketamine, ging ik even out, en kon ik een herinnering uit me jeugd tot in detail herbeleven. vet bizar.

2c-e overdosering: lag op bed helemaal weg te trillen van de bodyload, zag ik opeens me telefoon zichzelf demonteren, en paar minuten daarna me bureau stoel in een leeuw veranderen en over me heen springen door mijn raam.

en zo kan ik wel even doorgaan hehe :smoke:

Angramar Temenos

Badass junkie
underworld zei:
loadrunner zei:
:tearsofjoy:

2c-t7 en n2o was voor mij verreweg de visueelste trip, als ik naar mijn winamp visualizatie keek, vertakte het zich in het oneindige, en op den duur verdween alles eromheen, werd ik opgezogen door de visualizatie, terwijl de 2c-t7 de muziek en de visuals precies op elkaar afging stemmen, en toen dat uiteindelijk gelukt was, kon ik de pure kracht zien waaruit het universum was gemaakt. een soort spiraalachtige vorm die gemaakt was van pure energie. de wereld had geen geheimen meer op dat moment, alles was kristalhelder.

LSD heb ik zoveel verschillende prachtige visuals van gehad.

4fmp,ketamine en mdma tegelijk. had ik op een feest op, toen de mdma inklapte erbij ging ik instant hallucineren, ik zag kleine kinderen rennen door de menigte met vliegers, en opeens zag ik de muur barsten en er een groot gat inkomen waar een berg amerikaanse burgeroorlog soldaten uit kwamen. toen ben ik toch even opzij gesprongen haha.

grote dossisen mdma
zag standbeelden wegrennen, mensen picknicken die er niet waren, heb een half uur tegen een stoel lopen praten omdat ik serieus dacht dat er een oud mannetje op zat. hij praatte ook serieus terug! heb een heel verhaal tegen hem verteld, en uiteindelijk vroeg hij of hij ook wat mdma mocht, ik zei: maar natuurlijk, ik gaf hem het zakje, en toen spatte hij in 1000stukjes uiteen. heel bizar.

ketamine: op een feest in een k-hole terecht gekomen, opeens was de hele zaal zwart, ik liep in het totale niets, ben 3 minuten in die staat gebleven, niets bestond meer. hoorde alleen nog de muziek, toen uit het niets kwam er een hand die trok me naar haar toe, was het een vrouw die naast me stond, die vroeg of alles nog goed ging aangezien ik zo glazig vooruit staarde.

lachgas+ketamine toen ik een ballon lachgas nam op de ketamine, ging ik even out, en kon ik een herinnering uit me jeugd tot in detail herbeleven. vet bizar.

2c-e overdosering: lag op bed helemaal weg te trillen van de bodyload, zag ik opeens me telefoon zichzelf demonteren, en paar minuten daarna me bureau stoel in een leeuw veranderen en over me heen springen door mijn raam.

en zo kan ik wel even doorgaan hehe :smoke:

Dat van die MDMA heb ik dus nooit, dat lijkt me eigenlijk best retevet..

underworld

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Dat van die MDMA heb ik dus nooit, dat lijkt me eigenlijk best retevet..

nja eigelijk ben je veels te ver heen op dat moment om het echt door te hebben dat je het hallucineerd, je denkt echt dat het de normaalste zaak van de wereld is.
pas de volgende dag denkje, WTF heb ik dat gister nou serieus gezien!?

en dit was trouwens ook een extreem hoge hoeveelheid voor mijn doen, 750mg mdma kristallen in 4 uur tijd. doe ik nooit meer aangezien ik er een maand gaar van was.

shokora

Wijs gebruiker
Tot nu toe vrij weinig visuals meegemaakt maar goed:

paddo's: Krijg ik vrij weinig visuals van, dingen transformen wel in totaal andere objecten (zoals bomen), maar vrij weinig patronen. Wel veel kleuren die helder worden, maar vaak is alles gewoon 'anders' zonder dat ik duidelijk aan kan geven wat.

2C-B: Op zich voor mij niet zo heel heftig zoals iedereen het beschrijft maar komt misschien door de dosis. 3x 20mg gedaan, vooral tering heftige kleuren en afbeeldingen in het gras.

Lachgas: Eigenlijk nog de wazigste visuals op gehad. Wat mensen voor mij al aangaven, vooral het 'blokeffect' is redelijk raar, alsof je jezelf opeens in een 8bit wereld bevindt. Alles is opgebouwd uit blokjes en het vervormde geluid maakt het geheel nog eens rustig af.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ketamine, een keertje echt de debielste shit op gezien!

(Ok, dat was wel na twee nachten doorhalen op een heleboel drank, speed en xtc. Alleen die keta aan het einde, was toen toch wel echt TE LEIP VOOR WOORDEN!!!). :openmouth:

Robdebob

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Juist. Mdma vind ik vetter. Omdat je echt dingen ziet die er niet zijn. Je kan zoooo hard spacen op mdma. Niet dat iets op iets lijkt, ja ook, maar echt gewoon dingen die er niet zijn en uit elkaar knallen als je ze wil aanraken. Personen, tijgers, draken, noem maar op.. 4real :smoke:

Ik heb ook wel een aantal tripmiddelen gedaan maar hallucineren van mdma is toch wel het ziekst. Met lsd of paddo's ga je de wereld alleen maar een beetje anders zien maar mdma geeft toch wel het meest de illusie dat je hallucinaties er echt zijn. Alleen de absurditeit ervan doet je nog een beetje beseffen dat het niet echt kan zijn.

SperSIZEboon

Badass junkie
heftigste visuals heb ik toch wel van ketamine gehad, wij hadden een tijdje hele goeie en daar had ik redelijk wat van op.

hele avond in dezelfde zaal gestaan maar die heeft er 5/6x totaal anders uitgezien :grin:

Djo

Badass junkie
SperSIZEboon zei:
heftigste visuals heb ik toch wel van ketamine gehad, wij hadden een tijdje hele goeie en daar had ik redelijk wat van op.

hele avond in dezelfde zaal gestaan maar die heeft er 5/6x totaal anders uitgezien :grin:

Was dat die keer met O & N? Althans zoiets hoorde ik toen bij jou vertellen. :rockband:

SperSIZEboon

Badass junkie
Djo zei:
SperSIZEboon zei:

Was dat die keer met O & N? Althans zoiets hoorde ik toen bij jou vertellen. :rockband:

hehehe jup :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
DMT natuurlijk...
en San Pedro zorgde ook wel voor een hele heftige trip met intense visioenen en visuals

yaaaw

Bewuste gebruiker
LSD...afgelopen weekend voor het eerst genomen...iemand bood me LSD aan om 5 uur s'nachts (Nog nooit noemenswaardig LSD genomen en al een tijdje op zoek). Meteen genomen en daaaym, alles schoof door elkaar en afstanden klopte echt niet meer (bij een straatje van 50 meter zag ik gewoon het einde niet, als ik een paar stappen zette vanuit één punt en keek achter me, leek het alsof ik een paar honderd meter had afgelegd)
Echt geweldig en precies waarop ik had gehoop :hearteyes: , denk wel dat dit spectakel ook een beetje kwam door de nodige drankjes ervoor...ik was tamelijk bezopen toen ik het zegeltje nam.

MDMA...één keer echt bizarre dingen gezien...maarja als je dat punt hebt bereikt heb je de volgende dag spijt dat je het gedaan hebt.

Paddo's...Visueel niks bijzonders, ook niet bij hogere doseringen...het spectaculeerste wat ik zie zijn gezichten die een beetje vervormen...

edhardy

Newbie
Zoviezo LSD.
Zal het niet snel nog een keer doen omdat ik een heftige badtrip kreeg,maar daarvoor wel gekke visueele shit.
Zoals ff naar een gewoon witte muur staaren en gewoon de muur niet kunnen zien ,omdat het enige wat ik zag was allemaal felle kleuren die als water in een afvoerput naar elkaar liepen en dat bleef de heele tijd door gaan.
En dan naar de muur naast je kijken en daar allemaal golvende streepen zien lopen waarin allemaal gekleurde smileys en hartjes in dreven.
Paddo versterkte alleen de kleuren tot ze supervel werden,en soms zag ik de bomen in spiraalen naar erlkaar draaien,maar dat was maar heel soms.
En qua closed eye visuals:
De combinatie DXM en wiet zorgde voor een leuke show toen ik in bed ging liggen om te slapen.
Ook de combo XTC en wiet zorgen weleens voor leuke optredens vann dansend vormpjes en kleurtje als ik me oogen dicht doe.
Ook gewoon erg veel blowen van erg sterke wiet zorgd soms voor dit effect

Spor

Wijs gebruiker
De heftigste visuals die ik ooit heb gehad was met lsd + 2c-e + ketamine + wiet + dmt

Das wel begrijpelijk neem ik aan... Wat ik zag is nogal moeilijk te beschrijven, maar het was wicked !

Bovenaan