Wat rook jij?

Amaranth

Bewuste gebruiker
Moonshine, Northernlight, Sweet en af en toe White Widow of Edelweiss bij wiet.
Super polm, Hia en soms Katama Gold bij hasj.

Allemaal van De Maya's in Deventer, alleen edelweiss van de Blikken Deur.

SmokeMe

Belezen gebruiker
Devil Hills Haze als wiet (New Capricorn, Heerlen)
Pollem Gold als hasj (Easygoing, Maasstricht)

Dreuge

Badass junkie
Ik vraag eigenlijk altijd gewoon om een 10tje of voordeelzak of wat dan ook, hopend dat de verkoper me wat lekkers geeft.

Vigilante

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Vigilante zei:
Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.

Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.

Ik heb jaren elke dag enkel wiet gerookt.
Afgelopen zomer 4 weken weg geweest en dus niet geblowd. Toen weer aan de wiet maar dat trok ik niet, werd zo snel zo verschrikkelijk stoned dat ik maar hasj ben gaan roken. Sindsdien koop ik zga alleen maar hasj. Ik rook wel wiet, maar vaak van vrienden dan.

Oom Klaas

Badass junkie
Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.

Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.

Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.

KoxBox

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.

Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.

Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.

Bij de Dampkring zeker? :openmouth:

Mike

Bewuste gebruiker
Arthur King zei:
Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is. :stoned:

Welke shop ga jij altijd?

OT: Ik had vorig jaar een buitenkweekje PP waar ik zo'n belachelijk grote opbrengst van had, dat ik denk ik de komende 5 jaar geen coffeeshop meer hoef te bezoeken...

Oom Klaas

Badass junkie
@bt:
De wiet is potent en van een constante kwaliteit dat wel,
maar 't is duur voor de hoeveelheid die je krijgt.
Zogenaamde 2 gram zakken waar je 4 kleine jointjes uit draait, schandalig.

Je moet zorgen dat je iemand goed kent die achter de bar staat, anders kan je beter bij tops blijven halen.

Wel altijd kurkdroge wiet die bijna poeder word tussen je vingers, dat vind ik af en toe wel fijn.
En ze hebben af en toe een specialer soortje, cheese hadden ze de afgelopen tijd eventjes volgens mij. Die zijn meestal wel in vergelijking wat goedkoper, 10 euro als ik het goed heb terwijl dat in tops weer 14 is.

Maar over het algemeen ga ik liever naar tops, dat wel.

Arthur King

Wijs gebruiker
Mike zei:
Arthur King zei:
Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is. :stoned:

Welke shop ga jij altijd?

OT: Ik had vorig jaar een buitenkweekje PP waar ik zo'n belachelijk grote opbrengst van had, dat ik denk ik de komende 5 jaar geen coffeeshop meer hoef te bezoeken...
Splif in Beverwijk. :wink:

Stingray vind ik echt niks en bij Taffne/Life kom ik praktisch nooit.
Als ik op mezelf woon wil ik me toch ook eens aan een kweekavontuur wagen.

Oom Klaas

Badass junkie
Goed dat ik een maat heb die 1 keer per jaar goed veel buitenwiet oogst, deze keer word het lemon skunk die zaden hebben in 2008 ook nog een prijs gewonnen...ik ben benieuwd :grin:

DutchCookie

Bewuste gebruiker
gewoon vragen om een voordeelzak dan krijg ik altijd wat lekkers, vooral omdat het hier vaak knipafval is
dat betekent geen kwaliteit maar wel alle wietjes door elkaar
en ja thc zit er toch wel in
hebben we dan toch zin in echt lekkere wiet, dan halen we wat bubblegum of diesel. soms amnesia haze.
voor smaken heb je eigenlijk gewoon bluntjes he

KoxBox

Badass junkie
DutchCookie zei:
gewoon vragen om een voordeelzak dan krijg ik altijd wat lekkers, vooral omdat het hier vaak knipafval is
dat betekent geen kwaliteit maar wel alle wietjes door elkaar
en ja thc zit er toch wel in
hebben we dan toch zin in echt lekkere wiet, dan halen we wat bubblegum of diesel. soms amnesia haze.
voor smaken heb je eigenlijk gewoon bluntjes he

Bubblegum :hearteyes: Lang geleden, dat is echt een lekker wietje, lekker zoet.

Zalmpy

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Bubblegum :hearteyes: Lang geleden, dat is echt een lekker wietje, lekker zoet.

Oehhh!! jaa :hearteyes: dat is zoooo chill! :grin:
ik koop echt steeds iets anders:P amnesia, Nr 1, sensistar, northernlight enz. vrijwel alles in leiden is goede kwaliteit :)
wat ook echt een aanrader is is cytral. echt heel licht op de keel. alsof je een marlboro light peuk rookt. en dan echt ziekelijk lekker :mrgreen:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Meestal Haze, maar als de grote zak op is (is zon 24gram) meestal jack herrer, of ww van bordeaux
Haze uit wageningen geen idee welke coffeeshop het daar word verkocht maar die haal ik bij mij een buurman hier gewoon af en toe :wink:

Wiet: amnesia(de echte) Relax in Sittard
Hasj: HiYa happy days Hoensbroek

Ik rook eigenlijk bijna nooit meer Wiet ik houd niet zo van dat vermoeide gevoel tegen het eind van de space, bij hasj heb ik dat veel minder en die HiYa heeft een verdomt lekkere smaak.

Beanhead

Badass junkie
f1ngkstarv1 zei:
Wiet: amnesia(de echte) Relax in Sittard
Hasj: HiYa happy days Hoensbroek

Ik rook eigenlijk bijna nooit meer Wiet ik houd niet zo van dat vermoeide gevoel tegen het eind van de space, bij hasj heb ik dat veel minder en die HiYa heeft een verdomt lekkere smaak.

jij weet het.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Winehouse zei:
Ik rook sporadisch wiet, als ik rook rook in een haze. Maar, nogmaals, dit komt zelden voor.

dat zou je eens wat vaker moeten doen,wordt je rustig van...en krijg je nog meer zin in makreel van... :mrgreen:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
Winehouse zei:
Lol, ik word altijd zo misselijk, droge mond, hallucinaties ect. Welke wietsoort zou je me aanraden dan?

dat weet ik toch niet,hahaha...
dat is persoonlijk,de een houd van spruitjes en de ander niet.
dat is hetzelfde met blowen,de een houd van haze en de ander houd van thai...
en als blowen je niet ligt dan moet je het ook niet doen.

Bovenaan