Vigilante zei:Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
KoxBox zei:Vigilante zei:Hasj: Ice-o-lator of een goedkopere Krystal.
Rook je alleen hasj? Ik vind dat het nogal rap verveeld eigenlijk.
Oom Klaas zei:Skunk, geniale kwaliteit voor een aardige prijs.
30 euro voor 5 gram.
Maar voor de afwisseling komt er vaak nog een (klein) zakje silver haze, ww, bollywood of amnesia bij.
Dat is dan wel weer de grote boodschap hoor.
Arthur King zei:Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is.![]()
Splif in Beverwijk.Mike zei:Arthur King zei:Toch wel vaak WW, omdat deze bij de shop waar ik naartoe ga altijd goed is.![]()
Welke shop ga jij altijd?
OT: Ik had vorig jaar een buitenkweekje PP waar ik zo'n belachelijk grote opbrengst van had, dat ik denk ik de komende 5 jaar geen coffeeshop meer hoef te bezoeken...
Jaloers.Oom Klaas zei:Goed dat ik een maat heb die 1 keer per jaar goed veel buitenwiet oogst, deze keer word het lemon skunk die zaden hebben in 2008 ook nog een prijs gewonnen...ik ben benieuwd![]()
Kräk.Flameon zei:Wat rook jij?
DutchCookie zei:gewoon vragen om een voordeelzak dan krijg ik altijd wat lekkers, vooral omdat het hier vaak knipafval is
dat betekent geen kwaliteit maar wel alle wietjes door elkaar
en ja thc zit er toch wel in
hebben we dan toch zin in echt lekkere wiet, dan halen we wat bubblegum of diesel. soms amnesia haze.
voor smaken heb je eigenlijk gewoon bluntjes he
KoxBox zei:BubblegumLang geleden, dat is echt een lekker wietje, lekker zoet.

f1ngkstarv1 zei:Wiet: amnesia(de echte) Relax in Sittard
Hasj: HiYa happy days Hoensbroek
Ik rook eigenlijk bijna nooit meer Wiet ik houd niet zo van dat vermoeide gevoel tegen het eind van de space, bij hasj heb ik dat veel minder en die HiYa heeft een verdomt lekkere smaak.
Winehouse zei:Ik rook sporadisch wiet, als ik rook rook in een haze. Maar, nogmaals, dit komt zelden voor.

Winehouse zei:Lol, ik word altijd zo misselijk, droge mond, hallucinaties ect. Welke wietsoort zou je me aanraden dan?
DutchCookie zei:niet alleen je avatar maar ook je sigaretten zijn van een vercrackte soort![]()