Wat luister je nu?

Oom Klaas

Badass junkie

iSmokex

Bewuste gebruiker
Album genaamd 'weirdcore 2', zitten wel goede nummers tussen!
Momenteel: Anonymous - Dayone (te luisteren via last fm)

ragnarok

Wijs gebruiker
[youtube]Q_2auYMS-VM[/youtube]

Het volkslied van mijn stad :hearteyes:

(even lekker chauvinistisch zijn na deze geweldige dagen :P)

Lauu

Badass junkie
Radium - Masterpiss

A1 - Pissed
A2 - SuicideParty
A3 - HardcoreRIP
B1 - PissOnMe
C1 - BigNoise
D1 - WorkItHarder
D2 - Mp3Criminal

Nieuw Radium vinyl :grin: Frenchcore :rock:

Drientje

DF-koning
ragnarok zei:
[youtube]Q_2auYMS-VM[/youtube]

Het volkslied van mijn stad :hearteyes:

(even lekker chauvinistisch zijn na deze geweldige dagen :P)
Dat kon ik vroeger op de piano helemaal mee spelen. Nu heb ik stramme vingers en kan ik nog maar drie akkoorden :(

Elohtibbar

Badass junkie
Dopezilla zei:
RabbitHole, jij bent toch het toonbeeld van vroomheid?

Klopt, dat heb je goed gezien! Op de speedmeet (waar ik overigens natuurlijk slechts poedersuiker heb gesnoven) droeg ik mijn wilde outfit, maar normaal draag ik meestal nonnenkleren.

Maar dat klopt ook wel, want ik ben ook geen Bergenaar. :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Heb het ontdekt via Opeth, had gelezen dat het een grote inspiratie bron voor ze was. Het was een flinke verrassing toen ik het uiteindelijk voor het eerst hoorde. Een aangename verrassing, dat wel. :grin:

Asitis

Belezen gebruiker
Dopezilla zei:
Heb het ontdekt via Opeth, had gelezen dat het een grote inspiratie bron voor ze was. Het was een flinke verrassing toen ik het uiteindelijk voor het eerst hoorde. Een aangename verrassing, dat wel. :grin:
als je Opeth vet vind, moet je In Mourning eens proberen. Imho verbleekt Opeth daar bij (en dat zegt wel wat)

Last.fm Psybient radio:
np: Ott - Signals From Bob

Elohtibbar

Badass junkie
acidboy zei:
Euhm nee, dat was ik zelf. :)

Dan zijn jullie twee handen op één buik, want ik heb die woorden meerdere malen letterlijk uit zijn mond horen komen. :P

Even off topic, maar gaan we dit weekend nog brainstormen over de roadtrip? :wink:

acidboy

Badass junkie
Ja laten we dat doen, ben bij mn ouders dit weekend, jij ook? Sleur die broer ook even uit die stoffige kamer van m en dan kunnen we ff met zn 4-en rond de tafel zitten. Wel zo praktisch.

En over twee handen op één buik... als je Baba O'riley hoort van die gasten, dan kan je niet anders concluderen toch.. :)

Elohtibbar

Badass junkie
acidboy zei:
Ja laten we dat doen, ben bij mn ouders dit weekend, jij ook? Sleur die broer ook even uit die stoffige kamer van m en dan kunnen we ff met zn 4-en rond de tafel zitten. Wel zo praktisch.

Yes we zijn met z'n vieren in Nieuwkoop dit weekend, komt goed. Ik heb stiekem al naar Rough Guides/Lonely Planets op marktplaats zitten kijken. :grin: Dan is dat afgesproken.

Bovenaan